SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Slaap bijnaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Arme bdh, nu nog in de les zitten.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Net een uur auto gereden, mijn pa vindt me goed. Yeah buddy.
Is het lente heb je het nog koudquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:04 schreef shifto het volgende:
Ja wel goed hoor!Beetje koude handen en voeten en daar kan ik niet tegen!
dus zo even douchen!
Ja want het koelt wel snel af savonds joh!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is het lente heb je het nog koudHopelijk helpt die douche wat
Nou overdag is het toch ook nog niet super warmquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja want het koelt wel snel af savonds joh!Weet zeker dat dat helpt!
Hoe ist doar?
qftquote:
Nee, dat is een aflevering die al wel in canada was uitgezonden, maar nog niet in de VS. House is echt 3 milenia uit de roulatie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:12 schreef shifto het volgende:
[..]
qft
En geen nieuwe House?Krijg wel op facebook meldingen over de episode van gisteren maar zie nergens niets
En op FOK is er gewoon geen (actief) topic over
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet legen...(wait for it...maar niet te lang want ik ga geen 'dary' posten)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |