Afijn Wat doet Hero?quote:Hero Brinkman stapt uit de fractie.Dat is het gevolg van de fractievergadering van vanochtend over de kritiek van de PVV'er op het Polenmeldpunt. De situatie is zodanig onhoudbaar geworden dat Brinkman uit de partij stapt, zo heeft Dagelijkse Standaard bevestigd gekregen bij bronnen rondom de fractie. Dat is een grote tegenvaller voor de coalitie. Zonder Brinkman is er geen meerderheid meer in de Tweede Kamer.
Brinkman is één van de PVV'ers die het loyaalst was aan het kabinet. Naar verwachting zal hij de coalitie als eenmansfractie blijven steunen. Het is niet bekend wat zijn beslissing voor gevolgen heeft voor zijn positie als fractievoorzitter namens de PVV in de Staten van Noord Holland. Om 13.00 uur houdt hij een persconferentie in Nieuwspoort.
Nee hoor, niet over de dubbele paspoorten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:58 schreef Strani het volgende:
Nou, Hero blijft gewoon steunen. Doorlopen, niets aan de hand.
Kijk dan ook gewoon tvquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:59 schreef RamboDirk het volgende:
moment supreme, stream weg, wat een toeval
Okay, maar over de echt belangrijke zaken lijkt hij het nog altijd eens te zijn met de coalitie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, niet over de dubbele paspoorten bijvoorbeeld.
Een complot!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:59 schreef RamboDirk het volgende:
moment supreme, stream weg, wat een toeval
Ah, dank die doet hetquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:59 schreef RvLaak het volgende:
TK Stream werkt: http://www.tweedekamer.nl(...)naire_zaal/index.jsp
Het zal niet lang duren, er komen snel verkiezingen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:01 schreef Strani het volgende:
Oh jee, nou hebben we gewoon twee sarcastische Wildersen als fractieleiders. Dat wordt wat de komende tijd.
Vind het eerder roest bruin. Past goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijna oranje hoor, voor koningin en vaderland.
Lea Bouwmeester, goed kamerlidquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die chick rechtsboven
[ afbeelding ]
not bad
Dat zou ik ook denken, maar met dit kabinet weet je maar niet. Die zitten volgens mij erg goed vastgelijmd op hun zetel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal niet lang duren, er komen snel verkiezingen.
Ik denk dat de analyse van Roemer van vanmiddag wel waarheid wordt. Vandaag "glas, plas, was". In de nabije toekomst; instabiliteit wordt alleen maar groter tot de boel klapt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zou ik ook denken, maar met dit kabinet weet je maar niet. Die zitten volgens mij erg goed vastgelijmd op hun zetel.
Flauwe vraag.quote:
Niemand wil verantwoordelijk zijn voor een nog diepere crisis lijkt me? Zowel politiek als economisch.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zou ik ook denken, maar met dit kabinet weet je maar niet. Die zitten volgens mij erg goed vastgelijmd op hun zetel.
Klopt het is instabiel. Maar ze zullen tot het uiterste gaatje gaan om te blijven zitten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat de analyse van Roemer van vanmiddag wel waarheid wordt. Vandaag "glas, plas, was". In de nabije toekomst; instabiliteit wordt alleen maar groter tot de boel klapt.
Uhuh.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel een goede vraag. Kan namelijk invloed hebben op de overige "leden" van de PVV fractie.
Zo zit het, simpel zatquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt het is instabiel. Maar ze zullen tot het uiterste gaatje gaan om te blijven zitten.
Het huidige kabinet heeft geen slagkracht meer, want geen meerderheid. Dus ze kunnen niet adequaat regeren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niemand wil verantwoordelijk zijn voor een nog diepere crisis lijkt me? Zowel politiek als economisch.
Deed het vorige kabinet ook, of eigenlijk... Alle kabinetten van Balkenende...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt het is instabiel. Maar ze zullen tot het uiterste gaatje gaan om te blijven zitten.
Die hadden een meerderheid. Dit kabinet niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Deed het vorige kabinet ook, of eigenlijk... Alle kabinetten van Balkenende...
Ze is bitcherig maar dat wisten we al. En dan die zeurstem.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:05 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ze praat echt doelbewust als een belerende moeder.
'Ahh, maar dat kan ik me echt heel goed voorstellen, hoor!'
Vertrouwensregel. Lees er eens wat over.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die hadden een meerderheid. Dit kabinet niet.
Eigenlijk is het een aanfluiting dat het er nu nog zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |