je bedoelt morgenochtend. Want er zal vanavond al voorzichtig een prognose genoemd gaan worden door Maurice de Hond.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donderdagochtend zal de Telegraaf wel openen met: 'Volgens de peiling van Maurice de Hond verliest PVV ... zetels'
Zal hij zeker overuren maken vanavond als hij zijn zegje heeft gedaan bij Matthijs.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
je bedoelt morgenochtend. Want er zal vanavond al voorzichtig een prognose genoemd gaan worden door Maurice de Hond.
Er komt een of andere motie (van afkeuring, vermoedelijk) en deze zal 74 stemmen voor krijgen. Noch de coalitie, noch Wilders, noch Brinkman hebben belang bij nieuwe verkiezingen dus het kabinet blijft waar het is. De rest is voor de bühne.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:16 schreef Jovatov het volgende:
Ik kan het debat niet helemaal volgen helaas. Maar ik vermoed niet dat er vandaag echt heftige dingen besloten zullen worden. Hoe denken jullie daarover?
Hij zegt nooit iets zinnigs.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:17 schreef MilaNL het volgende:
Nou Wilders doet mee hoor! Ben benieuwd of hij iets gaan melden.
72 stemmen voor, vd Staaij heeft al gezegd dat hij niet meedoet aan zulke moties.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er komt een of andere motie (van afkeuring, vermoedelijk) en deze zal 74 stemmen voor krijgen. Noch de coalitie, noch Wilders, noch Brinkman hebben belang bij nieuwe verkiezingen dus het kabinet blijft waar het is. De rest is voor de bühne.
Ha, OK. Niet verrassend inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:18 schreef levanteudtherevival het volgende:
[..]
72 stemmen voor, vd Staaij heeft al gezegd dat hij niet meedoet aan zulke moties.
ik vermoed minder, partijen als d66 en cu zullen niet "omdat het kan" tegen stemmen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:18 schreef levanteudtherevival het volgende:
[..]
72 stemmen voor, vd Staaij heeft al gezegd dat hij niet meedoet aan zulke moties.
Het CDA heeft natuurlijk niet zoveel zin om uit het Catshuisoverleg te komen met allerlei keiharde maatregelen, dan van de PvdA de kous op de kop te krijgen wat betreft de Euro en de EU, en dan met die keiharde Catshuismaatregelen de verkiezingen in te moeten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:19 schreef Asphias het volgende:
hoewel er een grote kans is dat iedereen wel blaft maar niet bijt, denk ik dat er toch ook nog wel een kansje is dat het debat een onverwachte wending krijgt, en we bijvoorbeeld het resultaat krijgen dat de vvd en cda samen moeten overleggen zonder de pvv, of juist met pvv én hero brinkman.
ik zie er nog wel wat fout gaan voor het kabinet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |