Och, als ik hem daar zie staan zie ik weinig verschil met een trainingspak tokkie met gouden oorbellen en een blikje Aldi bier in de hand hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen als je niet weet wat een pauper is en alle realiteitszin bent verloren.
Hij had echter minder voorkeursstemmen dan Rita Verdonk, die niet in de Kamer zetelt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Brinkman had zijn zetel zelf verdient door middel van voorkeursstemmen
Paars+ kon theoretisch prima, maar denk je echt dat je de VVD en GL op belangrijke punten altijd op één lijn had kunnen rijgen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:52 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Paars+ kon prima (net als GL, D66, CDA en VVD), Rutte wilde dat niet. Prima, maar dan nu niet janken over het landsbelang.
Dat zijn ook geen paupers. Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, als ik hem daar zie staan zie ik weinig verschil met een trainingspak tokkie met gouden oorbellen en een blikje Aldi bier in de hand hoor.
Nu zou het wel lukken want de noodzaak voor een breed gesteund meerderheidskabinet is veel groter.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Paars+ kon theoretisch prima, maar denk je echt dat je de VVD en GL op belangrijke punten altijd op één lijn had kunnen rijgen?
Jawel, dat is armzalig.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen paupers. Dat bedoel ik
Dan blijft het gewoon wachten tot de volgende kabinetscrisis, ik zie dat ook niet goedkomen hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu zou het wel lukken want de noodzaak voor een breed gesteund meerderheidskabinet is veel groter.
Jij moet maar eens wat meer van de wereld gaan zien, en dan vooral buiten de luxe-resortsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, dat is armzalig.
Net als Samsom.
Hear hear.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij moet maar eens wat meer van de wereld gaan zien, en dan vooral buiten de luxe-resorts
Heb genoeg gezien, daar baseer ik m'n mening dan ook op.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij moet maar eens wat meer van de wereld gaan zien, en dan vooral buiten de luxe-resorts
Niets. Het is een debat voor de show.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:57 schreef RvLaak het volgende:
Ik kom nu het debat invallen... Wat heb ik gemist?
Pechtold met zijn plakbandcoalitie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:57 schreef RvLaak het volgende:
Weglachpremier van Samsom en plakbandcoalitie van Pechtold.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:57 schreef RvLaak het volgende:
PvdA lijkt mij een groter probleem. Als je bijvoorbeeld ziet dat de PvdA een fundamenteel andere kijk hanteert op het begrip solide overheidsfinancieen, dan lijkt het mij geen geschikte partner voor de VVD.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:54 schreef Strani het volgende:
Paars+ kon theoretisch prima, maar denk je echt dat je de VVD en GL op belangrijke punten altijd op één lijn had kunnen rijgen?
Dacht ik al... Welke sprekers komen nog?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niets. Het is een debat voor de show.
samsom, roemer en pechtold hielden goeie speeches, sap begon over cassis en heroquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:57 schreef RvLaak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |