Waaaaat?! Dan had ik het sowieso niet gedaan hoor, jezusquote:Op zondag 25 maart 2012 12:12 schreef S-RS het volgende:
Ik ken iemand die moest naar de kapper. Na het sollicitatie gesprek moest die een voor en een na foto van zichzelf sturen om het te bewijzen
Hahaha heerlijk. Hoe zag hij er dan wel niet uitquote:Op zondag 25 maart 2012 12:12 schreef S-RS het volgende:
Ik ken iemand die moest naar de kapper. Na het sollicitatie gesprek moest die een voor en een na foto van zichzelf sturen om het te bewijzen
Ik vind de sfeer bij de meeste op de planningsafdeling altijd zo briljant als je beltquote:Op zondag 25 maart 2012 16:22 schreef joppie_saus het volgende:
Bij AR zijn ze sowieso relaxter qua kleding.
Klopt inderdaad wel een beetje. Ligt er ook een beetje aan hoe je zelf bent en hoe lang je er werkt / hoeveel contact je met ze hebt. Op een gegeven moment kon ik het met bijna iedereen wel aardig vinden aan de telefoon.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:45 schreef Viezze het volgende:
Bij EW verschilt het heel erg per persoon vind ik. Sommige van de dames zijn heel kortaf en klinken niet echt heel vrolijk, sommige zijn overaardig en veel vriendelijker.
Ik stond bekend als chauffeurs met een transportvloek volgens de dames.. Omdat ik heel vaak gezeik had. Daarnaast heb ik gewoon bijna altijd heel veel gewerkt. Ik kreeg dan ook op mijn kaartje toen ik uit dienst ging o.a. bedankt voor al je geduldquote:Op zondag 25 maart 2012 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Houden jullie hele gesprekken ofzo?
Bij mij gaat het gewoon: hoi, met ... van EW ik heb werk voor je. Ik zeg ja en het is weer klaar
Nee maar gewoon de hele manier van opnemen enzo.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Houden jullie hele gesprekken ofzo?
Bij mij gaat het gewoon: hoi, met ... van EW ik heb werk voor je. Ik zeg ja en het is weer klaar
Ja, inderdaad, ze zijn altijd heel relaxed aan de telefoon.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee maar gewoon de hele manier van opnemen enzo.
Moest ik ookquote:Op zondag 25 maart 2012 12:13 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Waaaaat?! Dan had ik het sowieso niet gedaan hoor, jezus
Maar wel mensen achterin waardoor je rustig moet gaan rijden etc. Net wat je leuk vindt, maar het is niks voor mij, hou juist van de vrijheid.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:15 schreef RangeRover het volgende:
Ik kreeg bij m'n sollicitatie van de rijinstructeur uit het filmpje ook de opmerking dat ik naar de kapper moest. Haar zat netjes maar had een lange mat. Die opmerking is wel gecompenseerd door mijn rijstijl die hij erg goed vond. Hij wilde graag dat ik over een jaartje door zou gaan als PC. Dan zou ik anderhalf jaar m'n rijbewijs hebben. Denk ook wel dat ik dat ga doen. Nooit meer schade opnemen en Polo Bluemotions!
Wel lekker voor de urenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:45 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Net een Golf afgeleverd in Roosendaal, had nog gebeld voor een vervolgrit en kreeg Meppel - meerkerk in een Toyota Avensis. Lekker logisch
Nu dus eerst 3 uur in de trein..
Begin dat bij onze pool ook steeds vaker te krijgenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch best apart dat ie dat op basis van het kenteken meteen weet
Mja, alleen is dit geen huurauto, maar ik vermoed een einde-lease want hij is van 2007.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:04 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Begin dat bij onze pool ook steeds vaker te krijgenVaak omdat we een bepaald type vaak een aantal keer krijgen, dus die hebben een reeks dezelfde kentekens.
Kan, maar die mensen weten wel wat er binnenkomt, dus die heeft dat kenteken minstens 1x onder zijn neus gehadquote:Op maandag 26 maart 2012 12:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mja, alleen is dit geen huurauto, maar ik vermoed een einde-lease want hij is van 2007.
Pas even op het strooien met de naam van het bedrijfquote:Op maandag 26 maart 2012 13:23 schreef Jieuwst het volgende:
Morgen ff Arnhem - Groningen,
gaan we voor de eerste keer naar noordlease.
3,5 uur reistijd terug
Zijn die bandenwissels 's avonds? Zet je dan gewoon 's avonds je beschikbaarheid open?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:32 schreef joppie_saus het volgende:
Oh en als ik thuis ben kan ik gelijk in mijn eigen auto springen om een bandenwissel naar Putten vanuit Drachten te doen... De uren tikken wel aan vandaag.
Pas even je quote aanquote:Op maandag 26 maart 2012 13:28 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Pas even op het strooien met de naam van het bedrijf
Ik zou liever hiker zijn geworden, maar toen ik terug kwam bij EW mocht dat niet meer (te oud). Privé chauffeur heeft welke leuke projecten die je dan weer mist bij hiker.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:15 schreef RangeRover het volgende:
Ik kreeg bij m'n sollicitatie van de rijinstructeur uit het filmpje ook de opmerking dat ik naar de kapper moest. Haar zat netjes maar had een lange mat. Die opmerking is wel gecompenseerd door mijn rijstijl die hij erg goed vond. Hij wilde graag dat ik over een jaartje door zou gaan als PC. Dan zou ik anderhalf jaar m'n rijbewijs hebben. Denk ook wel dat ik dat ga doen. Nooit meer schade opnemen en Polo Bluemotions!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |