Ik ben ook een keer met eigen auto gegaan, toen had ik het alleen bij opmerkingen gezet. Maar toen had ik een wissel, in de periode dat het OV niet geldig was. Toen hebben ze gewoon de OV-tijd uitbetaald, een uurtje langer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:42 schreef joppie_saus het volgende:
Voor maandagavond een winterbandenwissel gekregen vanuit Ureterp (Friesland). Met eigen auto daarheen. Weet iemand toevallig hoe je kilometervergoeding moet declaren via de online ritbon?
Edit: en net nog gebeld voor een rit overdag: Winschoten - Enschede.
quote:LET OP!
In alle auto's zit er een Smartbox (blackbox) gemonteerd. De Smartbox houdt de ritregistratie bij.
Tevens heeft dit apparaat een melding wanneer er te hard wordt gereden en wanneer er extreem hard wordt opgetrokken of afgeremd.
Gewoon aangeven bij opmerkingen dat je graag km vergoeding wil ontvangen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:42 schreef joppie_saus het volgende:
Voor maandagavond een winterbandenwissel gekregen vanuit Ureterp (Friesland). Met eigen auto daarheen. Weet iemand toevallig hoe je kilometervergoeding moet declaren via de online ritbon?
Edit: en net nog gebeld voor een rit overdag: Winschoten - Enschede.
Ik weet één ding heel zeker. Als ik ooit eens een auto zou leasen en ze willen er zo'n ding in knallen, allemaal leuk en prima. Maar dan mogen ze die bak mooi houden, wat denken ze wel niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:59 schreef Pizzabodem het volgende:
Lijkt me niet dat een leasemaatschappij dit in al z'n auto's doet, of is het echt al zo triest aan het worden?
Wij hadden een Hyundai Atos met een begrenzer erin, levensgevaarlijk. Had dezelfde limieten als die polo van jou.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb wel eens een polo gereden die begrenst was op 2500 rpm en 130 km/u. Wil je even toeren maken om in te voegen of in te halen, knalt ie terug naar een lager toerental. Zeer irritant en ook nog gevaarlijk als er iemand te dicht achter je zit.
Doet mijn clio het beter met 4200 toerenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:00 schreef joppie_saus het volgende:
Ach wat. Mijn Peugeot loopt 140 op de teller met 4500 toeren
Het is niet de klanten waar ik me druk om maak. Maar juist om de sollicitatiegesprek.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:14 schreef Franknfurter het volgende:
Vans zijn op geen enkele manier net. Zelf merk ik dat de meeste klanten er niet op letten en ik heb ook wel eens niet zo nette schoenen aan. Nooit een klacht over gehad.
Als je die schoenen aandoet voor een sollicitatiegesprek bij Easy Way zal je daar zeker over worden aangesproken, alsmede over je sikje. Of het daadwerkelijk bepalend is of je wel of niet aangenomen wordt lijkt me niet, maar als je van tevoren documenten toegemaild hebt gekregen waarin staat wat de regels zijn voor uiterlijke verzorging staat het natuurlijk wel een beetje stom. Weet niet meer of dat soort informatie alvast toegestuurd wordt voordat je op gesprek gaat.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:26 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Het is niet de klanten waar ik me druk om maak. Maar juist om de sollicitatiegesprek.
Ze vragen je dan of je bereid bent om dingen te veranderen aan je kleding stijl en eventueel andere kleding aan te schaffen.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:33 schreef Mallet het volgende:
[..]
Als je die schoenen aandoet voor een sollicitatiegesprek bij Easy Way zal je daar zeker over worden aangesproken, alsmede over je sikje. Of het daadwerkelijk bepalend is of je wel of niet aangenomen wordt lijkt me niet, maar als je van tevoren documenten toegemaild hebt gekregen waarin staat wat de regels zijn voor uiterlijke verzorging staat het natuurlijk wel een beetje stom. Weet niet meer of dat soort informatie alvast toegestuurd wordt voordat je op gesprek gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |