Henk en Ingrid kijken SBS.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:06 schreef Pino112 het volgende:
Wat doet die plopkap van SBS zo groot in beeld?
die rechter is redelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:06 schreef MPC60 het volgende:
Wie is die chick die zo verveelt zit te kijken?
Maar wie is het?quote:
Alsof andere partijen nooit een Kamerlid gekend hebben die uit de fractie stapte. Er is te veel hoop bij sommigen op een LPF-scenario, maar dat vind ik juist onwaarschijnlijk omdat Wilders de touwtjes strak in handen heeft en omdat hij zo ongeveer het meest ervaren Kamerlid is dat er rond loopt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:35 schreef Arolsen het volgende:
Hopelijk zet de betonrot in de PVV nu flink verder door.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alsof andere partijen nooit een Kamerlid gekend hebben die uit de fractie stapte. Er is te veel hoop bij sommigen op een LPF-scenario, maar dat vind ik juist onwaarschijnlijk omdat Wilders de touwtjes strak in handen heeft en omdat hij zo ongeveer het meest ervaren Kamerlid is dat er rond loopt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alsof andere partijen nooit een Kamerlid gekend hebben die uit de fractie stapte. Er is te veel hoop bij sommigen op een LPF-scenario, maar dat vind ik juist onwaarschijnlijk omdat Wilders de touwtjes strak in handen heeft en omdat hij zo ongeveer het meest ervaren Kamerlid is dat er rond loopt.
Daarvoor heeft de man te weinig charisma.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:09 schreef Breekfast het volgende:
Zou wat zijn als Brinkman straks alle zetels in de peilingen weg pakt bij Wilders
Keep on dreaming. Hij heeft te veel waardigheid om zich te verlagen tot het niveau van Wilders.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:09 schreef Breekfast het volgende:
Zou wat zijn als Brinkman straks alle zetels in de peilingen weg pakt bij Wilders
Nee, die blonde kraai, die had charisma.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Daarvoor heeft de man te weinig charisma.
Misschien noemen ze het "In onderling overleg"? Net zoals een ontslagen voetbaltrainer?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij is niet boos, hij is teleurgesteld.
Maar ik heb even gemist of hij nu zelf opstapt of eruit gedonderd is.
Och, toen Wilders er uit stapte zeiden ook een hoop mensen dat dat vreemde mannetje met dat gekke haar kansloos zou zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Daarvoor heeft de man te weinig charisma.
Ik dacht toch dat ze definitief de politiek de rug had toegekeerd. Hoe zou het zijn afgelopen als zij in plaats van Rutte leider van de VVD was geworden?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:11 schreef TUFKAL het volgende:
Ja op Twitter gaat het gerucht dat verdonk en hero een partij beginnen.
Je kan zeggen wat je wil: maar dat heeft hij wel ja. i.i.g. een uitstraling.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die blonde kraai, die had charisma.
je kletst weer eens uit je blanke nekkiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een lach als een boer met kiespijn neem ik aan?
Dan hadden we nu in ieder geval geen VVD-kabinet gehad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat ze definitief de politiek de rug had toegekeerd. Hoe zou het zijn afgelopen als zij in plaats van Rutte leider van de VVD was geworden?
Je weet dat er al een hele sloot PVV-ers uit de verschillende fracties is vertrokken?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een lach als een boer met kiespijn neem ik aan?
Nee, beide zaken die ik aanhaal zijn waar:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:12 schreef DRidder het volgende:
je kletst weer eens uit je blanke nekkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |