Nee hoor, ik zie ook dingen die ik bij mijn club zou willen zien.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh, geen afgunst. Er is niks bij PSV dat ik bij Feyenoord zou willen hebben. En ik denk dat dat omgekeerd voor jou net zo voelt. (idem voor Ajax overigens)
Afgunst naar PSV?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:49 schreef Geo4kant het volgende:
Zo werkt het inderdaad.. en volgens mij is het allemaal het zelfde.. gewoon afgunst.
Dat is nou juist het verschil. Bij PSV is het geen afgunst, al willen die boertjes dat maar al te graag geloven. Dat is nou juist het verschil tussen de rivaliteit die er tussen Feyenoord en Ajax is en PSV die eigenlijk geen echte rivaal heeft, maar daar wel altijd naarstig naar op zoek is. Constant die bevestiging zoeken van 'zie je nou wel, ze vinden ons wel belangrijk'quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:49 schreef Geo4kant het volgende:
Zo werkt het inderdaad.. en volgens mij is het allemaal het zelfde.. gewoon afgunst.
Ja inderdaad. Echt gewoon niemand vindt PSV belangrijk. Het leukste is dan dat die gasten zeggen: "zolang wij de prijzen hebben hoeven ze niet jaloers te zijn wat mij betreft uwuwuw" om dan toch een argument te hebben waarop we 'afgunstig' moeten zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is nou juist het verschil. Bij PSV is het geen afgunst, al willen die boertjes dat maar al te graag geloven. Dat is nou juist het verschil tussen de rivaliteit die er tussen Feyenoord en Ajax is en PSV die eigenlijk geen echte rivaal heeft, maar daar wel altijd naarstig naar op zoek is. Constant die bevestiging zoeken van 'zie je nou wel, ze vinden ons wel belangrijk'
Gewoon pure comedy. Zo zou ik PSV willen omschrijven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:56 schreef Geo4kant het volgende:
Maar wel roepen liever Twente kampioen dan PSV.. oke, zeg jij het maar hoe je het wilt noemen dan?
Das dus het niet gunnen van prijzen aan gekochte teamsquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:56 schreef Geo4kant het volgende:
Maar wel roepen liever Twente kampioen dan PSV.. oke, zeg jij het maar hoe je het wilt noemen dan?
Er is geen Feijenoorder die dat roept. Sterker nog, ELKE Feijenoorder wil NIET dat zij kampioen worden wegens Ferrader Fer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon pure comedy. Zo zou ik PSV willen omschrijven.
Inderdaad, jullie hebben namelijk geen enkel argument in te brengen tegen de werkelijkheid die subsidie heet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Geo4kant het volgende:
Tja, valt weinig te discussiëren als het alleen maar terug komt op die 'subsidie'.
Dit moet ik even tegenspreken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is geen Feijenoorder die dat roept. Sterker nog, ELKE Feijenoorder wil NIET dat zij kampioen worden wegens Ferrader Fer.
Hetzelfde geldt voor Wijnaldem.
Maar, de ECHTE reden waarom we een bloedhekel aan jullie hebben: de financiële bail-out, niet afgestraft worden voor jarenlang wanbeleid, om dan te gaan lopen 'pochen' tot-en-met. "KAMPIOENUEUHH" roepen als op de balustrade de nieuwe spelers worden aangekocht, terwijl de inkt nog moet drogen op het subsidieakkoord
!
Nee, dat gaat 100% tegen de mentaliteit van Feijenoord in. UIT EIGEN KRACHT VOORTGEBRACHT.
Ach, ik heb nog wel enige sympathie voor die jongens aan de verkeerde kant van de Holterberg.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:56 schreef Geo4kant het volgende:
Nou ja, het lege uitvak, de intens suffe liedjes (doelen, doelen, echt WAT DE FUCK?!) helpt ook niet meequote:Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Geo4kant het volgende:
Tja, valt weinig te discussiëren als het alleen maar terug komt op die 'subsidie'.
Subsidie komt gewoon erbij in het rijtje ´zielloos, geen clubcultuur, een supportersschare om je dood van te schamen/geen fanatieke aanhang/famous for not travelling/koketteren met 'boeren' in een stad als Eindhoven, geen jeugdopleiding, zogenaamd gemoedelijk ('werkuh voor je kankuhgeld')quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Geo4kant het volgende:
Maar nog liever heeft hij Heerenveen of Feijenoord.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dit moet ik even tegenspreken.
Een goede vriend van mij, helaas Feyenoorder, heeft liever PSV of Twente kampioen dan Ajax.
En desnoods moet Feyenoord maar een handje helpen, alles om Ajax geen kampioen te laten worden. En het bewijs heb ik, want hij plempt het op Facebook telkens.
Nee, jouw my way or the high way mentaliteit gaat nooit weg. Daarnaast is er maar een argument tegen dat 'subsidie' gedoe en dat is dat het legaal is, dat de KNVB het goed vind, dat het rechtsgeldig etc. Daarnaast hebben andere clubs in de Eredivisie WEL subsidie gehad waar PSV de grond verkocht. (Al is dat natuurlijk een loophole)quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad, jullie hebben namelijk geen enkel argument in te brengen tegen de werkelijkheid die subsidie heet.
Jep.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Subsidie komt gewoon erbij in het rijtje ´zielloos, geen clubcultuur, een supportersschare om je dood van te schamen/geen fanatieke aanhang/famous for not travelling/koketteren met 'boeren' in een stad als Eindhoven, geen jeugdopleiding, zogenaamd gemoedelijk ('werkuh voor je kankuhgeld')
Jij snapt het.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Feyenoorders horen ook niet te willen dat Ajax kampioen wordt, dat is traditie.
Ging mij er meer om dat Helpmefok redeneerde dat Feyenoorders ook Twente en PSV geen kampioen zien willen worden (als Feyenoord het zelf niet word). Want dat is namelijk niet waar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Feyenoorders horen ook niet te willen dat Ajax kampioen wordt, dat is traditie.
Doelen? Geen idee, ik versta sowieso die nummers nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het lege uitvak, de intens suffe liedjes (doelen, doelen, echt WAT DE FUCK?!) helpt ook niet mee.
Oost is wel fanatiek, jij blijft terug komen met het bus filmpje of die werken voor je kankergeld types.. die heb je bij jou club ook? Bij Ajax ook.. overal, wil jij zeggen dat die billies de hele club vertegenwoordigen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Subsidie komt gewoon erbij in het rijtje ´zielloos, geen clubcultuur, een supportersschare om je dood van te schamen/geen fanatieke aanhang/famous for not travelling/koketteren met 'boeren' in een stad als Eindhoven, geen jeugdopleiding, zogenaamd gemoedelijk ('werkuh voor je kankuhgeld')
Nee hoor, ik ben goed in staat om onderbouwde argumenten te accepteren. "De KNVB vindt het goed en het is rechtsgeldig" zijn voor mij geen argumentenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, jouw my way or the high way mentaliteit gaat nooit weg. Daarnaast is er maar een argument tegen dat 'subsidie' gedoe en dat is dat het legaal is, dat de KNVB het goed vind, dat het rechtsgeldig etc. Daarnaast hebben andere clubs in de Eredivisie WEL subsidie gehad waar PSV de grond verkocht. (Al is dat natuurlijk een loophole)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |