abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109381838
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee joh, geen afgunst. Er is niks bij PSV dat ik bij Feyenoord zou willen hebben. En ik denk dat dat omgekeerd voor jou net zo voelt. (idem voor Ajax overigens)
Nee hoor, ik zie ook dingen die ik bij mijn club zou willen zien.
pi_109381856
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:49 schreef Geo4kant het volgende:
Zo werkt het inderdaad.. en volgens mij is het allemaal het zelfde.. gewoon afgunst.
Afgunst naar PSV? :D _O- Nooit van mijn levensdagen. Zielloos klerezooitje. Als ze 1-0 achter staan in de eerste helft staan ze al met witte zakdoekjes te wapperen. Als ze derde staan en het "landskampioenschap verspelen" dan staan ze op de Herdgang met hun New Kidsaccentjes de spelertjes aan te spreken :').

30 miljoen subsidie en nóg geen kampioen worden :D _O-. Totaal geen eigen ziel, geen kinderen van de club. Groot deel successupporters / nepsupporters( geldt ook voor AZ / Twente en mindere mate Ajax, die hebben echt progressie geboekt wat dat betreft ^O^ ).

Het zijn clowns, allemaal clowns. Het is echt een zielloos zooitje.

Ik kan het nog gaan onderbouwen met argumenten ook, maar iemand die denkt dat ook maar EEN club in Nederland (buiten Ajacieden die jammerden dat PSV lange tijd alle prijzen pakte) "afgunst" voelt richting PSV ziet het compleet verkeerd.

Serieus, het enige waar het om draait bij die gasten is succes. Als PSV, Ajax of welke club in Nederland dan ook zo'n rampseizoen zou hebben als Feijenoord vorig jaar, staan er nog maximaal 5000 supporters.

DAT is mijn clubidentiteit, en daar ben ik FUCKING trots op. _O_

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 11:54:24 ]
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:53:47 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109381870
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:49 schreef Geo4kant het volgende:
Zo werkt het inderdaad.. en volgens mij is het allemaal het zelfde.. gewoon afgunst.
Dat is nou juist het verschil. Bij PSV is het geen afgunst, al willen die boertjes dat maar al te graag geloven. Dat is nou juist het verschil tussen de rivaliteit die er tussen Feyenoord en Ajax is en PSV die eigenlijk geen echte rivaal heeft, maar daar wel altijd naarstig naar op zoek is. Constant die bevestiging zoeken van 'zie je nou wel, ze vinden ons wel belangrijk' _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109381941
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is nou juist het verschil. Bij PSV is het geen afgunst, al willen die boertjes dat maar al te graag geloven. Dat is nou juist het verschil tussen de rivaliteit die er tussen Feyenoord en Ajax is en PSV die eigenlijk geen echte rivaal heeft, maar daar wel altijd naarstig naar op zoek is. Constant die bevestiging zoeken van 'zie je nou wel, ze vinden ons wel belangrijk' _O-
Ja inderdaad. Echt gewoon niemand vindt PSV belangrijk. Het leukste is dan dat die gasten zeggen: "zolang wij de prijzen hebben hoeven ze niet jaloers te zijn wat mij betreft uwuwuw" om dan toch een argument te hebben waarop we 'afgunstig' moeten zijn. :')
pi_109381974
Maar wel roepen liever Twente kampioen dan PSV.. oke, zeg jij het maar hoe je het wilt noemen dan?
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:56:38 #156
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_109381981
http://www.ajaxshowtime.c(...)rfect-bij-ajax-.html

Morton Olsen raad Lucas Andersen aan om naar Ajax te gaan, min of meer.

Ik ben hier wel blij mee.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:57:23 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109382019
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:56 schreef Geo4kant het volgende:
Maar wel roepen liever Twente kampioen dan PSV.. oke, zeg jij het maar hoe je het wilt noemen dan?
Gewoon pure comedy. Zo zou ik PSV willen omschrijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:57:31 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109382026
quote:
Das dus het niet gunnen van prijzen aan gekochte teams ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_109382044
quote:
Er is geen Feijenoorder die dat roept. Sterker nog, ELKE Feijenoorder wil NIET dat zij kampioen worden wegens Ferrader Fer.

Hetzelfde geldt voor Wijnaldem.

Maar, de ECHTE reden waarom we een bloedhekel aan jullie hebben: de financiële bail-out, niet afgestraft worden voor jarenlang wanbeleid, om dan te gaan lopen 'pochen' tot-en-met. "KAMPIOENUEUHH *O*" roepen als op de balustrade de nieuwe spelers worden aangekocht, terwijl de inkt nog moet drogen op het subsidieakkoord :')!

Nee, dat gaat 100% tegen de mentaliteit van Feijenoord in. UIT EIGEN KRACHT VOORTGEBRACHT. _O_

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 11:58:22 ]
pi_109382073
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon pure comedy. Zo zou ik PSV willen omschrijven.
Ja inderdaad _O-
pi_109382124
Tja, valt weinig te discussiëren als het alleen maar terug komt op die 'subsidie'. :P
pi_109382168
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Geo4kant het volgende:
Tja, valt weinig te discussiëren als het alleen maar terug komt op die 'subsidie'. :P
Inderdaad, jullie hebben namelijk geen enkel argument in te brengen tegen de werkelijkheid die subsidie heet.
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:00:51 #163
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_109382175
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Er is geen Feijenoorder die dat roept. Sterker nog, ELKE Feijenoorder wil NIET dat zij kampioen worden wegens Ferrader Fer.

Hetzelfde geldt voor Wijnaldem.

Maar, de ECHTE reden waarom we een bloedhekel aan jullie hebben: de financiële bail-out, niet afgestraft worden voor jarenlang wanbeleid, om dan te gaan lopen 'pochen' tot-en-met. "KAMPIOENUEUHH *O*" roepen als op de balustrade de nieuwe spelers worden aangekocht, terwijl de inkt nog moet drogen op het subsidieakkoord :')!

Nee, dat gaat 100% tegen de mentaliteit van Feijenoord in. UIT EIGEN KRACHT VOORTGEBRACHT. _O_
Dit moet ik even tegenspreken.

Een goede vriend van mij, helaas Feyenoorder, heeft liever PSV of Twente kampioen dan Ajax.
En desnoods moet Feyenoord maar een handje helpen, alles om Ajax geen kampioen te laten worden. En het bewijs heb ik, want hij plempt het op Facebook telkens.
pi_109382195
quote:
Ach, ik heb nog wel enige sympathie voor die jongens aan de verkeerde kant van de Holterberg.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:01:56 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109382229
quote:
Nou ja, het lege uitvak, de intens suffe liedjes (doelen, doelen, echt WAT DE FUCK?!) helpt ook niet mee :').
Get woke, go broke!
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:02:01 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109382232
quote:
Subsidie komt gewoon erbij in het rijtje ´zielloos, geen clubcultuur, een supportersschare om je dood van te schamen/geen fanatieke aanhang/famous for not travelling/koketteren met 'boeren' in een stad als Eindhoven, geen jeugdopleiding, zogenaamd gemoedelijk ('werkuh voor je kankuhgeld')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109382261
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:00 schreef wolferl het volgende:

[..]

Dit moet ik even tegenspreken.

Een goede vriend van mij, helaas Feyenoorder, heeft liever PSV of Twente kampioen dan Ajax.
En desnoods moet Feyenoord maar een handje helpen, alles om Ajax geen kampioen te laten worden. En het bewijs heb ik, want hij plempt het op Facebook telkens.
Maar nog liever heeft hij Heerenveen of Feijenoord.

Belangrijker dan dat nog: dat is één individu. Ga eens in het Feijenoordtopic kijken om de algeheel geldende opinie daarin te zien.

We willen Ajax niet vanwege het smerige jodengeluk, we willen PSV niet vanwege de subsidie en Twente vanwege Fer.

Voor mij persoonlijk gelden argumenten 1 en 2 het hardst (liefste wij, anders Twente of Heerenveen), anderen 2 en 3, en voor Ritmo alleen 1 :').
pi_109382270
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Inderdaad, jullie hebben namelijk geen enkel argument in te brengen tegen de werkelijkheid die subsidie heet.
Nee, jouw my way or the high way mentaliteit gaat nooit weg. Daarnaast is er maar een argument tegen dat 'subsidie' gedoe en dat is dat het legaal is, dat de KNVB het goed vind, dat het rechtsgeldig etc. Daarnaast hebben andere clubs in de Eredivisie WEL subsidie gehad waar PSV de grond verkocht. (Al is dat natuurlijk een loophole)
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:03:10 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109382278
Feyenoorders horen ook niet te willen dat Ajax kampioen wordt, dat is traditie :).
Get woke, go broke!
pi_109382282
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Subsidie komt gewoon erbij in het rijtje ´zielloos, geen clubcultuur, een supportersschare om je dood van te schamen/geen fanatieke aanhang/famous for not travelling/koketteren met 'boeren' in een stad als Eindhoven, geen jeugdopleiding, zogenaamd gemoedelijk ('werkuh voor je kankuhgeld')
Jep.
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:03:28 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109382292
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Feyenoorders horen ook niet te willen dat Ajax kampioen wordt, dat is traditie :).
Jij snapt het.

Rivaliteit zonder afgunst bestaat niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:05:02 #172
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_109382359
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Ging mij er meer om dat Helpmefok redeneerde dat Feyenoorders ook Twente en PSV geen kampioen zien willen worden (als Feyenoord het zelf niet word). Want dat is namelijk niet waar.

Maar goed het maakt niet uit.
pi_109382368
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja, het lege uitvak, de intens suffe liedjes (doelen, doelen, echt WAT DE FUCK?!) helpt ook niet mee :').
Doelen? Geen idee, ik versta sowieso die nummers niet :')

quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Oost is wel fanatiek, jij blijft terug komen met het bus filmpje of die werken voor je kankergeld types.. die heb je bij jou club ook? Bij Ajax ook.. overal, wil jij zeggen dat die billies de hele club vertegenwoordigen?

Maar wat is nou een jeugd opleiding.. als je spelers zoals Eriksen wat op hun 17 koopt, 2 jaar in jouw A team stalt en dan naar het eerste gooit.. is het dan 'een speler uit eigen jeugd' ?
pi_109382388
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nee, jouw my way or the high way mentaliteit gaat nooit weg. Daarnaast is er maar een argument tegen dat 'subsidie' gedoe en dat is dat het legaal is, dat de KNVB het goed vind, dat het rechtsgeldig etc. Daarnaast hebben andere clubs in de Eredivisie WEL subsidie gehad waar PSV de grond verkocht. (Al is dat natuurlijk een loophole)
Nee hoor, ik ben goed in staat om onderbouwde argumenten te accepteren. "De KNVB vindt het goed en het is rechtsgeldig" zijn voor mij geen argumenten :'). Ik wil ook wel varkenoord verkopen tegen een miljoentje of 40, maar dat strijkt de hele clubcultuur, UIT EIGEN KRACHT VOORTGEBRACHT, recht tegen de haren in.

Echt, je kan wel gaan piepen dat PSV het allemaal rechtsgeldig voor elkaar heeft, en dat is schattig, maar jarenlang NOG slechter beleid dan Feijenoord op deze manier beloont zien worden is gewoon om misselijk van te worden.

En tja, dan heb ik het nog niet eens over de K-A-N-S-L-O-Z-E supporters (werkuh voor je kankuhgeld, teveel Feijenoord-2008 filmpjes gekeken? _O- :')), het niet hebben van eigen identiteit, kortom alle punten die Caland net noemde plus meer.
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:06:14 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109382407
Eriksen misschien niet, maar er zijn spelers in Ajax1 die vanaf hun 7de bij Ajax spelen natuurlijk.

En niet alles is zo zwart/wit de reden waarom "men" PSV zo ziet :).
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')