abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109381838
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee joh, geen afgunst. Er is niks bij PSV dat ik bij Feyenoord zou willen hebben. En ik denk dat dat omgekeerd voor jou net zo voelt. (idem voor Ajax overigens)
Nee hoor, ik zie ook dingen die ik bij mijn club zou willen zien.
pi_109381856
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:49 schreef Geo4kant het volgende:
Zo werkt het inderdaad.. en volgens mij is het allemaal het zelfde.. gewoon afgunst.
Afgunst naar PSV? :D _O- Nooit van mijn levensdagen. Zielloos klerezooitje. Als ze 1-0 achter staan in de eerste helft staan ze al met witte zakdoekjes te wapperen. Als ze derde staan en het "landskampioenschap verspelen" dan staan ze op de Herdgang met hun New Kidsaccentjes de spelertjes aan te spreken :').

30 miljoen subsidie en nóg geen kampioen worden :D _O-. Totaal geen eigen ziel, geen kinderen van de club. Groot deel successupporters / nepsupporters( geldt ook voor AZ / Twente en mindere mate Ajax, die hebben echt progressie geboekt wat dat betreft ^O^ ).

Het zijn clowns, allemaal clowns. Het is echt een zielloos zooitje.

Ik kan het nog gaan onderbouwen met argumenten ook, maar iemand die denkt dat ook maar EEN club in Nederland (buiten Ajacieden die jammerden dat PSV lange tijd alle prijzen pakte) "afgunst" voelt richting PSV ziet het compleet verkeerd.

Serieus, het enige waar het om draait bij die gasten is succes. Als PSV, Ajax of welke club in Nederland dan ook zo'n rampseizoen zou hebben als Feijenoord vorig jaar, staan er nog maximaal 5000 supporters.

DAT is mijn clubidentiteit, en daar ben ik FUCKING trots op. _O_

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 11:54:24 ]
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:53:47 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109381870
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:49 schreef Geo4kant het volgende:
Zo werkt het inderdaad.. en volgens mij is het allemaal het zelfde.. gewoon afgunst.
Dat is nou juist het verschil. Bij PSV is het geen afgunst, al willen die boertjes dat maar al te graag geloven. Dat is nou juist het verschil tussen de rivaliteit die er tussen Feyenoord en Ajax is en PSV die eigenlijk geen echte rivaal heeft, maar daar wel altijd naarstig naar op zoek is. Constant die bevestiging zoeken van 'zie je nou wel, ze vinden ons wel belangrijk' _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109381941
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is nou juist het verschil. Bij PSV is het geen afgunst, al willen die boertjes dat maar al te graag geloven. Dat is nou juist het verschil tussen de rivaliteit die er tussen Feyenoord en Ajax is en PSV die eigenlijk geen echte rivaal heeft, maar daar wel altijd naarstig naar op zoek is. Constant die bevestiging zoeken van 'zie je nou wel, ze vinden ons wel belangrijk' _O-
Ja inderdaad. Echt gewoon niemand vindt PSV belangrijk. Het leukste is dan dat die gasten zeggen: "zolang wij de prijzen hebben hoeven ze niet jaloers te zijn wat mij betreft uwuwuw" om dan toch een argument te hebben waarop we 'afgunstig' moeten zijn. :')
pi_109381974
Maar wel roepen liever Twente kampioen dan PSV.. oke, zeg jij het maar hoe je het wilt noemen dan?
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:56:38 #156
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_109381981
http://www.ajaxshowtime.c(...)rfect-bij-ajax-.html

Morton Olsen raad Lucas Andersen aan om naar Ajax te gaan, min of meer.

Ik ben hier wel blij mee.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:57:23 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109382019
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:56 schreef Geo4kant het volgende:
Maar wel roepen liever Twente kampioen dan PSV.. oke, zeg jij het maar hoe je het wilt noemen dan?
Gewoon pure comedy. Zo zou ik PSV willen omschrijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:57:31 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109382026
quote:
Das dus het niet gunnen van prijzen aan gekochte teams ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_109382044
quote:
Er is geen Feijenoorder die dat roept. Sterker nog, ELKE Feijenoorder wil NIET dat zij kampioen worden wegens Ferrader Fer.

Hetzelfde geldt voor Wijnaldem.

Maar, de ECHTE reden waarom we een bloedhekel aan jullie hebben: de financiële bail-out, niet afgestraft worden voor jarenlang wanbeleid, om dan te gaan lopen 'pochen' tot-en-met. "KAMPIOENUEUHH *O*" roepen als op de balustrade de nieuwe spelers worden aangekocht, terwijl de inkt nog moet drogen op het subsidieakkoord :')!

Nee, dat gaat 100% tegen de mentaliteit van Feijenoord in. UIT EIGEN KRACHT VOORTGEBRACHT. _O_

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 11:58:22 ]
pi_109382073
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon pure comedy. Zo zou ik PSV willen omschrijven.
Ja inderdaad _O-
pi_109382124
Tja, valt weinig te discussiëren als het alleen maar terug komt op die 'subsidie'. :P
pi_109382168
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Geo4kant het volgende:
Tja, valt weinig te discussiëren als het alleen maar terug komt op die 'subsidie'. :P
Inderdaad, jullie hebben namelijk geen enkel argument in te brengen tegen de werkelijkheid die subsidie heet.
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:00:51 #163
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_109382175
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Er is geen Feijenoorder die dat roept. Sterker nog, ELKE Feijenoorder wil NIET dat zij kampioen worden wegens Ferrader Fer.

Hetzelfde geldt voor Wijnaldem.

Maar, de ECHTE reden waarom we een bloedhekel aan jullie hebben: de financiële bail-out, niet afgestraft worden voor jarenlang wanbeleid, om dan te gaan lopen 'pochen' tot-en-met. "KAMPIOENUEUHH *O*" roepen als op de balustrade de nieuwe spelers worden aangekocht, terwijl de inkt nog moet drogen op het subsidieakkoord :')!

Nee, dat gaat 100% tegen de mentaliteit van Feijenoord in. UIT EIGEN KRACHT VOORTGEBRACHT. _O_
Dit moet ik even tegenspreken.

Een goede vriend van mij, helaas Feyenoorder, heeft liever PSV of Twente kampioen dan Ajax.
En desnoods moet Feyenoord maar een handje helpen, alles om Ajax geen kampioen te laten worden. En het bewijs heb ik, want hij plempt het op Facebook telkens.
pi_109382195
quote:
Ach, ik heb nog wel enige sympathie voor die jongens aan de verkeerde kant van de Holterberg.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:01:56 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109382229
quote:
Nou ja, het lege uitvak, de intens suffe liedjes (doelen, doelen, echt WAT DE FUCK?!) helpt ook niet mee :').
Get woke, go broke!
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:02:01 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109382232
quote:
Subsidie komt gewoon erbij in het rijtje ´zielloos, geen clubcultuur, een supportersschare om je dood van te schamen/geen fanatieke aanhang/famous for not travelling/koketteren met 'boeren' in een stad als Eindhoven, geen jeugdopleiding, zogenaamd gemoedelijk ('werkuh voor je kankuhgeld')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109382261
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:00 schreef wolferl het volgende:

[..]

Dit moet ik even tegenspreken.

Een goede vriend van mij, helaas Feyenoorder, heeft liever PSV of Twente kampioen dan Ajax.
En desnoods moet Feyenoord maar een handje helpen, alles om Ajax geen kampioen te laten worden. En het bewijs heb ik, want hij plempt het op Facebook telkens.
Maar nog liever heeft hij Heerenveen of Feijenoord.

Belangrijker dan dat nog: dat is één individu. Ga eens in het Feijenoordtopic kijken om de algeheel geldende opinie daarin te zien.

We willen Ajax niet vanwege het smerige jodengeluk, we willen PSV niet vanwege de subsidie en Twente vanwege Fer.

Voor mij persoonlijk gelden argumenten 1 en 2 het hardst (liefste wij, anders Twente of Heerenveen), anderen 2 en 3, en voor Ritmo alleen 1 :').
pi_109382270
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Inderdaad, jullie hebben namelijk geen enkel argument in te brengen tegen de werkelijkheid die subsidie heet.
Nee, jouw my way or the high way mentaliteit gaat nooit weg. Daarnaast is er maar een argument tegen dat 'subsidie' gedoe en dat is dat het legaal is, dat de KNVB het goed vind, dat het rechtsgeldig etc. Daarnaast hebben andere clubs in de Eredivisie WEL subsidie gehad waar PSV de grond verkocht. (Al is dat natuurlijk een loophole)
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:03:10 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109382278
Feyenoorders horen ook niet te willen dat Ajax kampioen wordt, dat is traditie :).
Get woke, go broke!
pi_109382282
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Subsidie komt gewoon erbij in het rijtje ´zielloos, geen clubcultuur, een supportersschare om je dood van te schamen/geen fanatieke aanhang/famous for not travelling/koketteren met 'boeren' in een stad als Eindhoven, geen jeugdopleiding, zogenaamd gemoedelijk ('werkuh voor je kankuhgeld')
Jep.
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:03:28 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109382292
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Feyenoorders horen ook niet te willen dat Ajax kampioen wordt, dat is traditie :).
Jij snapt het.

Rivaliteit zonder afgunst bestaat niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:05:02 #172
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_109382359
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Ging mij er meer om dat Helpmefok redeneerde dat Feyenoorders ook Twente en PSV geen kampioen zien willen worden (als Feyenoord het zelf niet word). Want dat is namelijk niet waar.

Maar goed het maakt niet uit.
pi_109382368
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja, het lege uitvak, de intens suffe liedjes (doelen, doelen, echt WAT DE FUCK?!) helpt ook niet mee :').
Doelen? Geen idee, ik versta sowieso die nummers niet :')

quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Oost is wel fanatiek, jij blijft terug komen met het bus filmpje of die werken voor je kankergeld types.. die heb je bij jou club ook? Bij Ajax ook.. overal, wil jij zeggen dat die billies de hele club vertegenwoordigen?

Maar wat is nou een jeugd opleiding.. als je spelers zoals Eriksen wat op hun 17 koopt, 2 jaar in jouw A team stalt en dan naar het eerste gooit.. is het dan 'een speler uit eigen jeugd' ?
pi_109382388
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nee, jouw my way or the high way mentaliteit gaat nooit weg. Daarnaast is er maar een argument tegen dat 'subsidie' gedoe en dat is dat het legaal is, dat de KNVB het goed vind, dat het rechtsgeldig etc. Daarnaast hebben andere clubs in de Eredivisie WEL subsidie gehad waar PSV de grond verkocht. (Al is dat natuurlijk een loophole)
Nee hoor, ik ben goed in staat om onderbouwde argumenten te accepteren. "De KNVB vindt het goed en het is rechtsgeldig" zijn voor mij geen argumenten :'). Ik wil ook wel varkenoord verkopen tegen een miljoentje of 40, maar dat strijkt de hele clubcultuur, UIT EIGEN KRACHT VOORTGEBRACHT, recht tegen de haren in.

Echt, je kan wel gaan piepen dat PSV het allemaal rechtsgeldig voor elkaar heeft, en dat is schattig, maar jarenlang NOG slechter beleid dan Feijenoord op deze manier beloont zien worden is gewoon om misselijk van te worden.

En tja, dan heb ik het nog niet eens over de K-A-N-S-L-O-Z-E supporters (werkuh voor je kankuhgeld, teveel Feijenoord-2008 filmpjes gekeken? _O- :')), het niet hebben van eigen identiteit, kortom alle punten die Caland net noemde plus meer.
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:06:14 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109382407
Eriksen misschien niet, maar er zijn spelers in Ajax1 die vanaf hun 7de bij Ajax spelen natuurlijk.

En niet alles is zo zwart/wit de reden waarom "men" PSV zo ziet :).
Get woke, go broke!
pi_109382435
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen misschien niet, maar er zijn spelers in Ajax1 die vanaf hun 7de bij Ajax spelen natuurlijk.

En niet alles is zo zwart/wit de reden waarom "men" PSV zo ziet :).
Eriksen was 16, maar het lijkt me sowieso niet wenselijk om Deense jongetjes van 11 te gaan halen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:07:23 #177
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_109382442
En toch denk ik (als Ajacied, schiet me maar af), dat Ajax niet wint a.s. zondag.
pi_109382449
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:05 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

[..]

Oost is wel fanatiek, jij blijft terug komen met het bus filmpje of die werken voor je kankergeld types.. die heb je bij jou club ook? Bij Ajax ook.. overal, wil jij zeggen dat die billies de hele club vertegenwoordigen?

Maar wat is nou een jeugd opleiding.. als je spelers zoals Eriksen wat op hun 17 koopt, 2 jaar in jouw A team stalt en dan naar het eerste gooit.. is het dan 'een speler uit eigen jeugd' ?
Dat argument van Eriksen is leuk tegen Ajacieden maar niet tegen Caland.

- De Vrij
- Cabral
- Wijnaldem
- Vilhena
- Mulder
- Fer
- Guzman

Fucking hell, the list goes on-and-on-and-on. Bij Ajax kan hetzelfde gezegd worden met de nu zeer succesvolle A1 die ze hebben.

Maar wat heeft PSV? He-le-maal niets. Een linksback met het niveau De Graafschap _O-
pi_109382464
Van mij mag je die mening hebben hoor, ik ben alleen benieuwd waarom. Tot nu toe heb ik weinig zinnige argumenten gehoord, HMF die alleen maar over subsidie en zijn eigen clubje praat, dat verhaal heb ik al 2500x gehoord..
pi_109382490
quote:

[..]

[..]

Wat is een jeugdopleiding als de helft van de internationals geschiedenis heeft in de Ajax jeugd.
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:08:59 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109382494
quote:
Ik blijft terugkomen op de jaarlijkse trip die ik naar Eindhoven maak, waar je 90 minuten lang geen boertje hoort tijdens de wedstrijd en het net een thuiswedstrijd is. Dan kan je wel werkelijk alles proberen te jatten, zoals het werken voor je kankergeld inderdaad of die kansloze corteo's :')! Maar het helpt niet echt he? _O-
quote:
nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109382530
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:05 schreef wolferl het volgende:

[..]

Ging mij er meer om dat Helpmefok redeneerde dat Feyenoorders ook Twente en PSV geen kampioen zien willen worden (als Feyenoord het zelf niet word). Want dat is namelijk niet waar.
Dat is WEL waar, IEMAND moet het worden als wij het niet worden, maar dan willen we liever niet Ajax, Twente of PSV. Pér persoon scheelt een beetje hoe of wat, ik wil liever niet Ajax en PSV, maar ik heb maten die dus gewoon onder geen beding Twente of PSV kampioen willen zien worden.

quote:
Maar goed het maakt niet uit.
Nee inderdaad. Dat één supporter liever PSV of Twente ziet dan Ajax spreekt niet voor de hele massa van 50.000 man. Ja, het overgrote deel ziet Ajax liever geen kampioen worden want 'traditie'. Maar geloof mij nou maar, Feijenoorders hebben een scheithekel aan Twente wegens gemaakte sfeer, gemaakte supporters et cetera.

De Politieke Subsidie Vereniging nemen we al jaren niet meer serieus. :W
pi_109382563
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:56 schreef wolferl het volgende:
http://www.ajaxshowtime.c(...)rfect-bij-ajax-.html

Morton Olsen raad Lucas Andersen aan om naar Ajax te gaan, min of meer.

Ik ben hier wel blij mee.
Dat is dan ook een geweldig talent :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_109382576
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat is WEL waar, IEMAND moet het worden als wij het niet worden, maar dan willen we liever niet Ajax, Twente of PSV. Pér persoon scheelt een beetje hoe of wat, ik wil liever niet Ajax en PSV, maar ik heb maten die dus gewoon onder geen beding Twente of PSV kampioen willen zien worden.
Ik moet wel zeggen dat ik het een beetje krom vind dat je PSV liever geen kampioen ziet worden omdat dat een zielloze kutclub is, maar AZ is geen probleem.
pi_109382578
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:08 schreef Caland het volgende:
Ik blijft terugkomen op de jaarlijkse trip die ik naar Eindhoven maak, waar je 90 minuten lang geen boertje hoort tijdens de wedstrijd en het net een thuiswedstrijd is. Dan kan je wel werkelijk alles proberen te jatten, zoals het werken voor je kankergeld inderdaad of die kansloze corteo's :')! Maar het helpt niet echt he? _O-
Kijk dat het Feijenoordpubliek in stadions er bovenuit springt is niets bijzonders, dat gebeurt in vrijwel elk stadion wel (Twente uit anyone? :W). Maar het punt is, in het PSV stadion zijn zelfs 20 jongens uitpubliek van Willem II nog beter te horen.

En dan jatten ze gewoon inderdaad álles bij elkaar wat ze maar kunnen vinden.
pi_109382624
Ik zie het al.. Feyenoord is trend zetter? Over 5 jaar gaan meerdere clubs het trainingsveld op en gebouwen slopen? Dat wordt gezellig!
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:12:21 #187
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_109382626
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:10 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat is dan ook een geweldig talent :)
Patrick Olsen is ook een groot talent.
pi_109382635
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:10 schreef Adames het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen dat ik het een beetje krom vind dat je PSV liever geen kampioen ziet worden omdat dat een zielloze kutclub is, maar AZ is geen probleem.
:D Dat is mijn argument helemaal niet. Ik zie ze liever niet kampioen worden wegens hun miljoenensubsidie.

Ja, AZ bestaat voor 90% uit successupporters en ik heb twee collega's die me het bloed onder de nagels vandaan halen (echt twee van die ballen uit Delft die dan voor AZ zijn :')), maar ze zijn WEL op EIGEN kracht gekomen waar ze staan, hebben GOED beleid gevoerd de laatste 2 jaar en een trainer die het elftal boven zichzelf laat uitstijgen met leuk voetbal.

Dus, wat is er mis met AZ? :?
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:12:38 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109382636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:08 schreef Geo4kant het volgende:
Van mij mag je die mening hebben hoor, ik ben alleen benieuwd waarom. Tot nu toe heb ik weinig zinnige argumenten gehoord, HMF die alleen maar over subsidie en zijn eigen clubje praat, dat verhaal heb ik al 2500x gehoord..
Je hebt het al 2500 keer gehoord, dat komt omdat het waar is :').
Get woke, go broke!
pi_109382674
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zie het al.. Feyenoord is trend zetter? Over 5 jaar gaan meerdere clubs het trainingsveld op en gebouwen slopen? Dat wordt gezellig!
Want dat gebeurt wekelijks bij Feijenoord met honderden supporters? :W

Ik houd mijn hart vast wat PSV betreft, als ze dit jaar geen CL halen stort het financieel compleet in. Moet je voorstellen dat die gasten 8e worden, dan flikkeren ze een brandbom op de herdgang _O-.

O nee, wacht, dan heeft PSV ineens nog maar 5000 supporters :').
pi_109382695
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je hebt het al 2500 keer gehoord, dat komt omdat het waar is :').
Maar ik ontken het ook niet, ik snap dat dat oneerlijk is en niet zoals het hoort. En PSV gaat ook nog in de problemen komen want ze voeren ook een kutbeleid, ze zeggen van niet maar heel hun financiele functioneren hangt gewoon af van CL.

Misschien moet de KNVB die regels aan scherpen, maar wat ik me altijd afvraag hoeveel van jullie gaan er om klagen als NEC zijn stadion verkoopt? Het is altijd pas zeuren als er een gevaar is dat JULLIE prijzen mis kunnen gaan lopen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 12:17:01 ]
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:14:26 #192
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_109382705
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah, niet om te trollen, maar er zit wel iets in. Philips had besloten dat er meer reclame gemaakt moest worden, en toen hebben ze maar een voetbalclub opgericht, puur voor de marketing.
Dit is de grootst mogelijke onzin. Ieder beetje bedrijf had in het verleden een eigen team. Zo heb je in Eindhoven ook Brabantia, die komen ook voort uit een bedrijf. Er werd toen nog zonder reclame gespeeld. Het was de bedrijfsfilosofie van Philips. Als men werkte bij philips, woonde men in een huis van philips, kon iedereen op vakantie op een park van philips, de kinderen kregen een studiebeurs van philips, men ging zwemmen in het philipsbad en kon GRATIS sporten bij een amateurclub, de Philips Sport Vereniging.
Heel vooruitstrevend voor die tijd, werken bij philips was tot in de jaren 70 dan ook een doel op zich.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_109382719
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik houd mijn hart vast wat PSV betreft, als ze dit jaar geen CL halen stort het financieel compleet in. Moet je voorstellen dat die gasten 8e worden, dan flikkeren ze een brandbom op de herdgang _O-.

:') Dat was blijkbaar al gebeurt, een of andere mongool gooide een stuk vuurwerk op het trainingsveld op de hertgang :N
pi_109382788
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah, niet om te trollen, maar er zit wel iets in. Philips had besloten dat er meer reclame gemaakt moest worden, en toen hebben ze maar een voetbalclub opgericht, puur voor de marketing.
Wat een klets weer :')___!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_109382792
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:14 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Maar ik ontken het ook niet, ik snap dat dat oneerlijk is en niet zoals het hoort. En PSV gaat ook nog in de problemen komen want ze voeren ook een kutbeleid, ze zeggen van niet maar heel hun financiele functioneren hangt gewoon af van CL.
Fucking hell, een PSV'er met verstand. :o

Maar jezus, hoe kan je een club als dat dan supporteren? Ik vind dat zo wálgelijk. Laat je dan gelijk uitkopen door een sjeik. :{
pi_109382850
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:14 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:') Dat was blijkbaar al gebeurt, een of andere mongool gooide een stuk vuurwerk op het trainingsveld op de hertgang :N
_O- :'). Omdat ze DERDE staan met 2 punten achterstand t.o.v. de nummer 1? :D _O-.

Mijn god... hoe moet dat als de club 2 jaar achter elkaar geen CL haalt, dan GEEN bail-out krijgt en de supporters een Feijenoordseizoen over zich heen krijgt.

O wacht, jullie hebben altijd nog carnaval :').
pi_109382854
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Fucking hell, een PSV'er met verstand. :o

Maar jezus, hoe kan je een club als dat dan supporteren? Ik vind dat zo wálgelijk. Laat je dan gelijk uitkopen door een sjeik. :{
Nou, als voetbal supporter heb je ook niet heel veel keus in je begin jaren. Het is net als met geloof, als je ouders je dat mee willen geven wordt dat op je doorgeven dmv dwang/dat hoort zo.. Ook telt de plaats waar je geboren wordt erg mee.
pi_109382930
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

_O- :'). Omdat ze DERDE staan met 2 punten achterstand t.o.v. de nummer 1? :D _O-.

Mijn god... hoe moet dat als de club 2 jaar achter elkaar geen CL haalt, dan GEEN bail-out krijgt en de supporters een Feijenoordseizoen over zich heen krijgt.

O wacht, jullie hebben altijd nog carnaval :').
Zo ziet het eruit voor jou, maar voor mij.. was het gewoon het patroon en faal product Rutten zet zich door, je wordt weer derde.. misschien zelfs vijfde of zesde dit jaar. Die man moest gewoon weg, maar door het falen van de directie durfde de dit niet (Misschien omdat Rutten Brands binnen heeft gehaald?).. En liever nu Rutten weg en nog een kans maken.. dan weer 3e worden, want dat was gewoon gebeurd.

Nu snap ik dat voor jullie het misschien niet zo aanvoelt. Misschien is dat te vergelijken met Ajax waar alles weg moet omdat ze al jaren geen kampioen zijn geweest.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 12:20:45 ]
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:21:16 #199
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_109382981
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gast, hoeveel supporters zaten er ook alweer bij Feyenoord een jaar of 5 geleden, gemiddeld een 30.000? En in seizoen 1988/1989, gemiddeld 6duizend nogwat. Die hele Feyenoord trouwste publiek, ik geloof het allemaal wel hoor. Maar dat je dan altijd roept dat dat bij andere clubs niet zo zou zijn, bewijs het maar. Dat kun je niet want bij andere clubs gaat het niet minder. Groningen draait een kutseizoen en blijft ook vol zitten.
Eindhoven en de regio vullen het stadion wel hoor, ook als ze 6e worden. De toeschouwersaantallen zijn over de hele linie nou eenmaal flink gestegen de afgelopen 2 decennia. Dat vindt zijn oorzaal waarschijnlijk in de toegenomen veiligheid en de luxere stadions.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:24:15 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109383089
Ik geloof daar niet zo in, als je ziet hoe ontzettend weinig PSV'ers er zitten bij beker- of Europese wedstrijden is het slechts een kwestie van tijd voor die massaal gaan afhaken wanneer de resultaten tegenvallen. Extra betalen voor je club willen ze namelijk niet, dan is de stap om helemaal niet te betalen omdat de resultaten tegenvallen een stuk kleiner.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')