99 jaar geleden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, niet om te trollen, maar er zit wel iets in. Philips had besloten dat er meer reclame gemaakt moest worden, en toen hebben ze maar een voetbalclub opgericht, puur voor de marketing.
Yep, PSV is net zo een team als Bayer Leverkusen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, niet om te trollen, maar er zit wel iets in. Philips had besloten dat er meer reclame gemaakt moest worden, en toen hebben ze maar een voetbalclub opgericht, puur voor de marketing.
Tot relatief niet zo heel lang geleden kreeg je ook een PSV SCC als je werkzaam was bij philips.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
... Maar tegelijkertijd ó zo waar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een onzinik zie supporters van andere clubs dit wel vaker roepen maar het is echt gebaseerd op niks.
Dus omdat 99 jaar Philips hun naam wilde plakken op een voetbal team zodat ze met hun merk/logo rond zouden lopen (slim toch?) is de club niks, stellen de supporters niks voor, zijn er geen goede spelers/iconen/helden geweest?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leg uit waarom dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Maar tegelijkertijd ó zo waar.
Sowieso is PSV het lelijke eendje van de traditionele top 3. Een echte identiteit is er niet echt, zoals eerder aangegeven. En op supportersvlak worden ze zelfs al voorbij gestreefd door opkomende clubs als Twente.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus omdat 99 jaar Philips hun naam wilde plakken op een voetbal team zodat ze met hun merk/logo rond zouden lopen (slim toch?) is de club niks, stellen de supporters niks voor, zijn er geen goede spelers/iconen/helden geweest?
Die trouwens ook ZWAAR gemaakt zijn hoor, die strontboeren uit Duitsland.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso is PSV het lelijke eendje van de traditionele top 3. Een echte identiteit is er niet echt, zoals eerder aangegeven. En op supportersvlak worden ze zelfs al voorbij gestreefd door opkomende clubs als Twente.
+1. Vooral dat BOERUH geroep na een goal is lachwekkend.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso is PSV het lelijke eendje van de traditionele top 3. Een echte identiteit is er niet echt, zoals eerder aangegeven. En op supportersvlak worden ze zelfs al voorbij gestreefd door opkomende clubs als Twente.
Beetje het lachertje van nederland.
Ik zeg ook deelsquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus omdat 99 jaar Philips hun naam wilde plakken op een voetbal team zodat ze met hun merk/logo rond zouden lopen (slim toch?) is de club niks, stellen de supporters niks voor, zijn er geen goede spelers/iconen/helden geweest?
O je wil een serieuze onderbouwing? Nou, dit was alvast een onderbouwing voor dat 'clowns' element wat genoemd werd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aha.. dit weer. Goed argument kerel, ga nu maar weer ergens anders trollen.
Graag ja, want elke club heeft een groep van die mongooltjes.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O je wil een serieuze onderbouwing? Nou, dit was alvast een onderbouwing voor dat 'clowns' element wat genoemd werd.
De rest komt zometeen. Let maar op.
Ja, maar in het PSVtopic dit posten is trollenquote:
Ja inderdaad...quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar in het PSVtopic dit posten is trollen.
Dat is maar gedeeltelijk waar. Philips richtte Philips Sport Vereniging op. Daar had je een zwemclub, tennisvereniging en voetbalclub van. De voetbalclub is tot wat groters uit gegroeid.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit vind ik al wat beter, maar dat Philips contacten heeft en scout in zuid amerika maakt opeens de club minder? Volgens mij wilde Ajax Ronaldo ook kopen hoor.. maar PSV was ze net voor? En er zullen genoeg andere spelers zijn uit het buitenland of zuid amerika die bij Ajax/Feyenoord zijn gekomen..quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg ook deels.
PSV heeft het zakelijk gewoon goed gedaan zullen we maar zeggen, veel kopen voornamelijk. Daar zijn idd door goeie contacten in zuid amerika, van Philips, een paar hele grote spelers door gekomen.
Ik zeg niets over de prestaties op het veld, die zijn gewoon uitstekend. Het gaat (voor MIJ) om het feit dat het een bedrijfsspeeltje was, succes wordt gekocht, niet opgeleid etc.
En ja, (sorry) nu weer bakken subsidie krijgen helpt niet mee om dat imago te veranderen.
Nee, 1 team speelt in een ufo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap dat jij het niet snapt. Hoewel voetbal een simpel spelletje is, zijn gevoelens in het voetbal gewoon niet uit te leggen..
PSV staat gewoon bekend als de zielloze club, feyenoord als "de stadionclub" (ja, de rest speelt in een soepkom?). Ajax als de arrogante club etc etc.
Is allemaal niet 100% correct, maar zo werkt het.
Neuh, afgunst is het zeker nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:49 schreef Geo4kant het volgende:
Zo werkt het inderdaad.. en volgens mij is het allemaal het zelfde.. gewoon afgunst.
Nee joh, geen afgunst. Er is niks bij PSV dat ik bij Feyenoord zou willen hebben. En ik denk dat dat omgekeerd voor jou net zo voelt. (idem voor Ajax overigens)quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:49 schreef Geo4kant het volgende:
Zo werkt het inderdaad.. en volgens mij is het allemaal het zelfde.. gewoon afgunst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |