Jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, dus als wij de grond hadden verkocht aan de Bart Smit dan was het wel prima in orde?
Net als HEEL de eredivisiequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Klopt, wordt oud, zat meer rond 2001 te denken. Maargoed, opvallend om te zien dat het legioen in de magere jaren 90 niet heel trouw was.
Tevens WEER niet waar. Feijenoord ging al groeien na '93 met hier en daar een 'hikje'.quote:Pas na het winnen van de uefacup kwam men weer massaal. Het idee is duidelijk toch? Dat hondstrouwe legioen is ook enigszins een gemaakt stokpaardje van Feyenoorders. Als je het mij vraagt omdat men nou eenmaal ergens de beste in wil zijn.
Geweldig! Helemaal heerlijk dat Feijenoord toen spelers haalde en we een gooi gingen doen naar Champions League. Geweldig verzonnen Bosz, die talentpools waarmee je met één talentpool NAUWELIJKS de salarissen van alle spelers gedurende EEN jaar kon dekkenquote:Overigens. Feyenoord doet nu noodgedwongen wat met de jeugd, meer dan aardig. Hoop dat er een coach bij PSV komt die dat ook aandurft. Maar, Helpmefok, wat vond jij ervan toen Feyenoord een aantal jaar geleden de jeugd deels oversloeg en allerlei corryfeeen haalde, voor veel geld en torenhoge salarissen? Was het toen je club niet meer, kon je het niet aan?
Is Bart Smit een PSV'er dan? Zit er wel een beetje in he in Eindhoven, die voorliefde voor kinderen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, dus als wij de grond hadden verkocht aan de Bart Smit dan was het wel prima in orde?
Ik hoop dat hij snapt dat al die centen terugbetaalt moeten wordenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het substantiele verschil tussen staatssteun en steun van welvarende Feyenoordsupporters snapt?
Daarom spelen wij altijd goed tegen Ajax, omdat Ajax dan het spel wil maken en aanvallend speelt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen counterde PSV ook. Heerenveen was zo naïef om te gaan aanvallen, omdat ze zogenaamd de beste aanval van Nederland hebben. Maar met die verdediging van Heerenveen is naatje. PSV won niet voor niets met 5-1.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JaAlleen doen die dat dus niet, zonder de gemeente had PSV het nu enorm zwaar gehad.
Ik snap dat je staatssteun niet vind kunnen, maar het wel goedkeuren als het aan ieder ander willekeurig bedrijf verkocht werd is wel goed.. Oftewel je vind het dus prima als er een oliesjeik komt of een Mr. B-balkan editie zoals bij Vitesse?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Is Bart Smit een PSV'er dan? Zit er wel een beetje in he in Eindhoven, die voorliefde voor kinderen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Is Bart Smit een PSV'er dan? Zit er wel een beetje in he in Eindhoven, die voorliefde voor kinderen.
nee, dan krijg je dus van die intens gehaatte clubs als Man Cityquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom spelen wij altijd goed tegen Ajax, omdat Ajax dan het spel wil maken en aanvallend speelt.
[..]
[..]
Ik snap dat je staatssteun niet vind kunnen, maar het wel goedkeuren als het aan ieder ander willekeurig bedrijf verkocht werd is wel goed.. Oftewel je vind het dus prima als er een oliesjeik komt of een Mr. B-balkan editie zoals bij Vitesse?
De pedo per gemeente is in brabant/eindhoven hoger? Of wat zwam je?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, want dat zijn geen supporters van de club.Daar waar de vrienden van Feyenoord al van kleins af aan dat wel zijn. Dát verschil, dat snap je toch wel. Toch, toch, toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom spelen wij altijd goed tegen Ajax, omdat Ajax dan het spel wil maken en aanvallend speelt.
[..]
[..]
Ik snap dat je staatssteun niet vind kunnen, maar het wel goedkeuren als het aan ieder ander willekeurig bedrijf verkocht werd is wel goed.. Oftewel je vind het dus prima als er een oliesjeik komt of een Mr. B-balkan editie zoals bij Vitesse?
Het zou in ieder geval eerlijker zijn dan uit de portemonnee van de hardwerkende Nederlander ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef Geo4kant het volgende:
Daarom word het een saaie pot zondag. 1-1, daar gok ik op.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan nóg vind ik dat wel beter dan deze verkapte vorm van staatssteun hoor. Hun probleem dat ze hun ziel verkopen aan een zooitje balkanterroristenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, want dat zijn geen supporters van de club.Daar waar de vrienden van Feyenoord al van kleins af aan dat wel zijn. Dát verschil, dat snap je toch wel. Toch, toch, toch?
Maar jullie zien het teveel als voetbal club.. maar het zijn gewoon bedrijven.. en als andere bedrijven willen investeren of ze nu wel of niet fan zijn is toch hun keus?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, want dat zijn geen supporters van de club.Daar waar de vrienden van Feyenoord al van kleins af aan dat wel zijn. Dát verschil, dat snap je toch wel. Toch, toch, toch?
Feijenoord is vééél minder bedrijf dan PSV of Ajax iig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar jullie zien het teveel als voetbal club.. maar het zijn gewoon bedrijven.. en als andere bedrijven willen investeren of ze nu wel of niet fan zijn is toch hun keus?
Ze hebben net op tijd Rutten eruit gewipt, ze hebben nu meer vertrouwen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik schat PSV op dit moment gewoon sterker in dan Ajax ja..
Denk ik ook, iets sterker, maar krijgen nog redelijk veel kansen tegen waar de tegenstander het laat liggen, gister Heerenveen bijv.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Helaas wel ja..quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoord is vééél minder bedrijf dan PSV of Ajax iig.
Obsessief je browser verversen om te zien of iemand heeft gereageerdquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
Nu reageert die kopstoot ineens niet meerPWNT.
Op Fok! hoef je tegenwoordig niet meer te refreshenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:48 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Obsessief je browser verversen om te zien of iemand heeft gereageerd
Zou je wel zeggen he, maar wij staan toch met een B team hoger, terwijl er bij PSV geen blessure's zijn en hen veel meer hebben geinvesteerd in de selectie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Feyenoord - Ajax 4 -2quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zou je wel zeggen he, maar wij staan toch met een B team hoger, terwijl er bij PSV geen blessure's zijn en hen veel meer hebben geinvesteerd in de selectie.
Als... koop je niks voor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:22 schreef J2T het volgende:
Als Derk, Kolbein, Boilesen en Greg niet geblesseerd waren geraakt een paar maanden geleden, stond Ajax met minimaal 10 punten los.
Nee, maar het laat wel zien hoe goed Ajax het doet en ik vind dat de Boer daar ook de complimenten voor mag krijgen.quote:
Ik vind het wel grappig hoe PSV afgekraakt wordt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden ineens. Ik moest wel lachen om Hugo Borst, die weet zeker dat Ajax gaat winnen dus daar ga ik maar van uit.
Maar het zal wel weer zo'n zielloze 1-1 wedstrijd worden, alhoewel frank natuurlijk niet van zn mattie cocu wil verliezen en andersom
Het is wel sneu, nu worden ze al afgekraakt in hun eigen topic, de slowchat en dit topic. Nog even en die mannen gaan zich verstoppen in R&P ofzo...quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig hoe PSV afgekraakt wordt.
Goed hequote:Op donderdag 22 maart 2012 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is wel sneu, nu worden ze al afgekraakt in hun eigen topic, de slowchat en dit topic. Nog even en die mannen gaan zich verstoppen in R&P ofzo...
Pesten?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Digitaal pesten "goed he" .. binkie dat je bent.
Inderdaad. Vooral het gemis van Kolbein is te merken. De Jong bakt er geen reet vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:22 schreef J2T het volgende:
Als Derk, Kolbein, Boilesen en Greg niet geblesseerd waren geraakt een paar maanden geleden, stond Ajax met minimaal 10 punten los.
Waarom is er 2 jaar geen wedstrijd in de kuip gespeeld? Ander stadion?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:25 schreef Kopstoot het volgende:
[ afbeelding ]
Alstu, het hondstrouwe legioen. In uitwedstrijden, ja! Thuis? Neuh hoor.
Ben je serieus...quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom is er 2 jaar geen wedstrijd in de kuip gespeeld? Ander stadion?
Kneusquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze zijn daar in Rotterdam best makkelijk bij de neus te nemen
Tja, als het om neuzen gaat dan blijven jullie toch wel de kenners...quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze zijn daar in Rotterdam best makkelijk bij de neus te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |