Ja maar stel nou dat Feijenoord uitgekocht wordt door een reike sjeik. Die pompt 2 miljard in een nieuw stadion, koopt voor 100en miljoenen aan spelers, verandert de clubtenues et cetera.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou, als voetbal supporter heb je ook niet heel veel keus in je begin jaren. Het is net als met geloof, als je ouders je dat mee willen geven wordt dat op je doorgeven dmv dwang/dat hoort zo.. Ook telt de plaats waar je geboren wordt erg mee.
Pertinent onwaar. Feijenoord had vorig jaar voor het eerst sinds 2004 terugvallende bezoekersaantallen, dat is dus een stagnering sinds de rampjaren 2005 - 2010!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:21 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Gast, hoeveel supporters zaten er ook alweer bij Feyenoord een jaar of 5 geleden, gemiddeld een 30.000?
quote:En in seizoen 1988/1989, gemiddeld 6duizend nogwat. Die hele Feyenoord trouwste publiek, ik geloof het allemaal wel hoor.
Ja dan noem je ook PRECIES die éne andere volksclub (naast Ajax maar dat vind ik geen volksclub meer sinds de beursgangquote:Maar dat je dan altijd roept dat dat bij andere clubs niet zo zou zijn, bewijs het maar. Dat kun je niet want bij andere clubs gaat het niet minder. Groningen draait een kutseizoen en blijft ook vol zitten.
Eindhoven loopt COMPLEET leeg als het 2 jaar een Feijenoordseizoen over zich heen krijgt. Calands' argumentatie klopt wederom eens volledigquote:Eindhoven en de regio vullen het stadion wel hoor, ook als ze 6e worden. De toeschouwersaantallen zijn over de hele linie nou eenmaal flink gestegen de afgelopen 2 decennia. Dat vindt zijn oorzaal waarschijnlijk in de toegenomen veiligheid en de luxere stadions.
LOL, je spreekt jezelf tegenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:25 schreef Kopstoot het volgende:
[ afbeelding ]
Alstu, het hondstrouwe legioen. In uitwedstrijden, ja! Thuis? Neuh hoor.
Vergeet ook niet dat Feyenoord nu zo geweldig met de eigen jeugd bezig is omdat ze jarenlang op te grote voet hebben geleefd en in 2007 nog een stel riant verdienende bejaarden hebben aangetrokken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar stel nou dat Feijenoord uitgekocht wordt door een reike sjeik. Die pompt 2 miljard in een nieuw stadion, koopt voor 100en miljoenen aan spelers, verandert de clubtenues et cetera.
Sorry hoor... ik zou me dan niet meer met de club kunnen identificeren. Fuck, ik zou het al niet meer kunnen als Rotterdam 50 miljoen toeschuift en even half FC-Utrecht opgekocht wordt in plaats van de ontwikkeling van onze eigen jeugd, het zoeken van spelers die passen bij de clubcultuur et cetera.
Ik zou dan echt supporter-af zijn.
Dat ontken ik niet. Het VERSCHIL is dat wij ZELF leiden voor het mismanagement van die kankermongool Boszquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat Feyenoord nu zo geweldig met de eigen jeugd bezig is omdat ze jarenlang op te grote voet hebben geleefd en in 2007 nog een stel riant verdienende bejaarden hebben aangetrokken.
Lekker weertje in Amsterdam.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef wolferl het volgende:
LOL, ik zit in een Ajax topic, en het enige waar men het over heeft hier, is Feyenoord en PSV.
Kunnen we het hebben over Ajax?
Klopt, wordt oud, zat meer rond 2001 te denken. Maargoed, opvallend om te zien dat het legioen in de magere jaren 90 niet heel trouw was. Pas na het winnen van de uefacup kwam men weer massaal. Het idee is duidelijk toch? Dat hondstrouwe legioen is ook enigszins een gemaakt stokpaardje van Feyenoorders. Als je het mij vraagt omdat men nou eenmaal ergens de beste in wil zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
LOL, je spreekt jezelf tegen. Feijenoord GROEIT sinds de rampjaren 05-06 juist in die tabel
![]()
Slim hoor die PSV'ers
Ik hoop 3-0, ik vrees 0-3, maar ik denk 1-1.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Lekker weertje in Amsterdam.
Zondag Ajax 3-0 PSV, heb net even in mijn glazen bol gekeken.
Mijn scriptie moet vandaag af, dus reageer niet al te snel. Niet te hard van stapel lopen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
Nu reageert die kopstoot ineens niet meerPWNT.
Hopen dat het publiek er vol achter gaat staan net zoals tegen Twente. Het is iig lekker weer, dus daar ligt het niet aan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik hoop 3-0, ik vrees 0-3, maar ik denk 1-1.
Een saaie 1-1. Twee ploegen die willen, maar ook afwachten. PSV heeft veel zelfvertrouwen getankt. Kan best zijn dat ze gaan counteren in de ArenA, en dan zijn ze gevaarlijk.
PSV kan niet counteren, Ajax trouwens ook niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik hoop 3-0, ik vrees 0-3, maar ik denk 1-1.
Een saaie 1-1. Twee ploegen die willen, maar ook afwachten. PSV heeft veel zelfvertrouwen getankt. Kan best zijn dat ze gaan counteren in de ArenA, en dan zijn ze gevaarlijk.
Ik hoop dat je het substantiele verschil tussen staatssteun en steun van welvarende Feyenoordsupporters snapt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet het eens zien hoor als een club als feyenoord een injectie zou krijgen van tientallen miljoen.. al zijn het maar giften of leningen van vrienden (van feyenoord) hoeveel supporters dan niet meer komen omdat ze zich niet meer kunnen identificeren met de club
Haha ja inderdaad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ach, ze spreken wel de waarheid.
PSVKut club.
Dat is onzin, natuurlijk komen ze dan nog. Het blijft hun club lijkt mij. Maar het zegt niets over hun tevredenheid erover.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet het eens zien hoor als een club als feyenoord een injectie zou krijgen van tientallen miljoen.. al zijn het maar giften of leningen van vrienden (van feyenoord) hoeveel supporters dan niet meer komen omdat ze zich niet meer kunnen identificeren met de club
Oke, dus als wij de grond hadden verkocht aan de Bart Smit dan was het wel prima in orde?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het substantiele verschil tussen staatssteun en steun van welvarende Feyenoordsupporters snapt?
Tegen Heerenveen counterde PSV ook. Heerenveen was zo naïef om te gaan aanvallen, omdat ze zogenaamd de beste aanval van Nederland hebben. Maar met die verdediging van Heerenveen is naatje. PSV won niet voor niets met 5-1.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:34 schreef Adames het volgende:
[..]
PSV kan niet counteren, Ajax trouwens ook niet.
Jawel. Daarom zijn er ook vermogende PSV'ers geweest die zo'n 50 miljoen renteloos hebben geleend toen het reddingsplan van de gemeente er door was. Onder andere Swinkels, Van der Leegte etc.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het substantiele verschil tussen staatssteun en steun van welvarende Feyenoordsupporters snapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |