Alsjeblieft geen Enoh. Gaat net zo lekker met Anita, waarom veranderen? Is er trouwens al wat meer nieuws over de geblesseerden? Ik hoop zo dat Derk een helft kan meedoen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:54 schreef Sickert het volgende:
Psv komt om een pak slaag!
Is Enoh er weer bij?
Onze Jan op rat Toivonen
En aub Siem niet in de spits
Liever Buly met Siem er achter
Frank gaat dat risico nooit nemen met Derk, nog met Siggy en Gregroir. Enoh heeft alleen een wedstrijd in jong ajax gespeeld, waarin hij het goed deed. Denk niet dat hij in de basis zal starten, bij een voorsprong in de 2e helft kan hij er misschien in komen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:49 schreef J2T het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen Enoh. Gaat net zo lekker met Anita, waarom veranderen? Is er trouwens al wat meer nieuws over de geblesseerden? Ik hoop zo dat Derk een helft kan meedoen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:49 schreef J2T het volgende:
Alsjeblieft geen Enoh. Gaat net zo lekker met Anita, waarom veranderen?
Enoh was nog niet echt in vorm. Hij heeft geen geel gepakt gisterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef davihaa het volgende:
[..]
Frank gaat dat risico nooit nemen met Derk, nog met Siggy en Gregroir. Enoh heeft alleen een wedstrijd in jong ajax gespeeld, waarin hij het goed deed. Denk niet dat hij in de basis zal starten, bij een voorsprong in de 2e helft kan hij er misschien in komen.
Als Ebe fit is voor PSV kan Aisatti op de plek van Janssen spelen, vond dat hij het tot nu toe voortreffelijk doet.
Ik niet. Onze verdediging is in vorm.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik vrees echt wel voor Mertens en Toivonen voorin hoor. Die 2 in vorm zijn echt bloedlink.
Sinds 11 februari dus maar 4 tegendoelpunten in 8 wedstrijdenquote:zo 18/3 ADO Den Haag Ajax 0-2 Eredivisie
zo 11/3 Ajax RKC Waalwijk 3-0 Eredivisie
zo 4/3 Ajax Roda JC Kerkrade 4-1 Eredivisie
zo 26/2 Excelsior Ajax 1-4 Eredivisie
do 23/2 Manchester United Ajax 1-2 Europa League
zo 19/2 Ajax NEC 4-1 Eredivisie
do 16/2 Ajax Manchester United 0-2 Europa League
za 11/2 NAC Breda Ajax 0-2
Laat maar komen.quote:Dat Ajax en Deense talenten goed samengaat bleek wel uit vorig seizoen. Christian Eriksen en Nicolai Boilesen braken definitief door in het eerste elftal. Vandaag de dag speelt Viktor Fischer in de A1 van Ajax elke week weer beter waardoor een derde Deen in het eerste elftal niet ondenkbaar is voor het volgende seizoen. Toch blijft het scoutingsapparaat van Ajax op volle toeren draaien. De Amsterdamse ploeg lijkt werk te willen maken van Lucas Andersen (rechts op foto), een 17-jarige speler van Aalborg.
Ronald de Boer en scout John Steen Olsen werden maandagavond in Denemarken gespot bij de wedstrijd HB Køge - Aalborg. Dit was al de tweede keer dat het duo ging kijken naar de talentvolle buitenspeler, die tevens als aanvallende middenvelder uit de voeten kan. Andersen zelf zou niet onwelwillend tegenover een transfer naar Amsterdam staan: ”Een club als Ajax zou het meest ideaal zijn voor me als ze op het juiste moment in mijn carrière interesse zouden tonen”, zei de jeugdinternational een paar weken geleden.
Andersen zou ook de interesse opwekken van Liverpool en Borussia Dortmund, maar Andersen is nog niet benaderd door deze ploegen. Mocht Ajax dit nieuwe Deense talent willen inlijven moet het wel diep in de buidel tasten. Voor de 17-jarige jeugdinternational van Denemarken vraagt de Deense club ongeveer anderhalf miljoen euro.
het gaat redelijk, maar die goals tegen h'veen zaten er wel heel er lekker in moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik niet. Onze verdediging is in vorm.
is ook zo met Eriksen en Fischer gegaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:52 schreef wieisboos het volgende:
anderhalf miljoen voor een 17-jarige?! ze zijn gek geworden
YES. Dat wordt een heerlijke dag.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Stadion om 14 uur open voor de A1 Op het scherm
Jij denkt dat Eriksen, Boilesen en Fischer niks hebben gekost?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:52 schreef wieisboos het volgende:
Zelfde bedrag als er voor Fischer is neergelegd hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:52 schreef wieisboos het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Stadion om 14 uur open voor de A1 Op het scherm
Twitter van AFCA, sthcrw, en van NextGen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:57 schreef Wessiej het volgende:
Wat is je bron trouwens, zie het nergens staan. Dat de Arena vroeg open gaat.
quote:Clubs die Florian Jozefzoon willen inlijven, kunnen komende zomer hun slag slaan. De 21-jarige aanvaller beschikt over een aflopend contract bij Ajax, dat niet verlengd zal worden. De Telegraaf meldt dinsdag dat Frank de Boer in een gesprek te kennen heeft gegeven dat hij Jozefzoon volgend seizoen niet bij zijn selectie zal halen.
Jozefzoon maakte onder Martin Jol in augustus 2010 zijn debuut voor Ajax, als invaller voor Urby Emanuelson. Nadien speelde hij nog drie competitiewedstrijden en een bekerduel tegen MVV voor de Amsterdammers; in dat duel maakte hij zijn eerste en enige doelpunt. Aan het begin van dit seizoen liet De Boer hem, samen met Roly Bonevacia, op huurbasis naar NAC Breda gaan.
In Brabant speelde Jozefzoon tot op heden zestien wedstrijden, waarvan zes als basisspeler. Een doelpunt maakte hij niet voor NAC. Ruim een week geleden liet De Boer al doorschemeren dat hij ontevreden is over de meeste verhuurde spelers. “De laatste maanden is het niet zo gegaan zoals wij dat graag gezien hadden als technische staf.”
Mooi zo. Al die zogenaamde talenten die er geen pepernoot van bakken, zelfs niet in de basis staan bij middenmoters of nog lager, die kunnen mooi wegblijven. Hopelijk dat er straks weer een paar Van der Vaartjes of Sneijdertjes doorbreken vanuit de A1 of zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:26 schreef TJV het volgende:
Ajax-Twente op 15 mei floot ie wel goed. Als ie psv niet kan helpen fluit ie prima dus.Volgens mij gaf hij ons toen geen penalty waar Mihailov toch duidelijk een van onze spelers neerhaalde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:46 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Volgens mij gaf hij ons toen geen penalty waar Mihailov toch duidelijk een van onze spelers neerhaalde.
Doe normaal manquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:00 schreef Shreyas het volgende:
Dus Pieter Vink fluit Ajax-PSV zondag. Hoe is het mogelijk dat die man nog fluit in Nederland, laat staan dat hij een topwedstrijd krijgt toegewezen. Dat kan toch gewoon niet, hij heeft ongelofelijk geblunderd in Ajax - FC Twente, op basis daarvan zou hij eigenlijk nooit meer mogen fluiten.
Natuurlijk was het de grensrechter die de 2-0 afkeurde, maar Pietertje was wel verantwoordelijk. Hij gaf zijn fout ook toe, maar consequenties eraan verbinden doet hij niet. Hij had gewoon op moeten stappen.
Twee punten van Ajax gestolen en één punt aan Twente gegeven. En dan nog geeft de KNVB zo een incapabele scheidsrechter nog een topper, belachelijk gewoon.
Half 3quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:03 schreef dimmak het volgende:
Die NextGen wedstrijd begint toch al om half 1?
is dit positief?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:23 schreef Self-Catering het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)n-bestuursraad-ajax/
Pieloor is een echte supporter die namens de Supporters delegatie daar zit, prima zaak dus!quote:
De aanstelling van Pieloor mag opvallend worden genoemd: de huidige manager ICT Service Support van KAS Bank maakte in de jaren tachtig deel uit van de harde kern van Ajax.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Pieloor is een echte supporter die namens de Supporters delegatie daar zit, prima zaak dus!
Oldenhof kan ik moeilijker over oordelen. Wat ik hier en daar lees is het een 100% Cruyffiaan.
Zou het zeer sterk vinden als Frank Mounir nog een paar potjes laat mee ballen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
Ik zei dat omdat hij goed speelde bij Jong Ajax, toch beter dan een Bulykin.
Soms weet ik zelfs niet of je nou trolled of...quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
Ik zei dat omdat hij goed speelde bij Jong Ajax, toch beter dan een Bulykin.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zou het zeer sterk vinden als Frank Mounir nog een paar potjes laat mee ballen.
win win situatie.
quote:Luis Suárez is alweer meer dan een jaar weg uit Amsterdam, nadat hij Ajax in januari 2011 verruilde voor Liverpool. De Uruguayaanse aanvaller is zijn voormalig werkgever echter nog allerminst vergeten en hoopt dat de Eredivisietopper tegen PSV komende zondag een overwinning oplevert.
Suárez roept zijn ex-ploeggenoten op geen gekke dingen te doen als de nummer drie van de ranglijst uit Eindhoven op bezoek komt. “Wedstrijden tegen Feyenoord en PSV zijn belangrijk. Je moet spelen met je hoofd en je hart, en je moet slim spelen”, vertelt de Uruguayaans international aan Ajax TV. “Het zijn de belangrijkste wedstrijden van het jaar, je wilt altijd winnen van Feyenoord en PSV. Ik hoop dat Ajax wint.”
“Je moet alles geven”, vervolgt Suárez. “Niet honderd procent, maar 110 of 120 procent, dat is belangrijk. En niet alleen jij, álle spelers. Als iedereen dat doet kun je niet verliezen.” De spits verloor in Eindhoven wel een keer; in april 2009 werden de Amsterdammers met 6-2 afgeserveerd in het Philips Stadion. “En daarom moet Ajax winnen met 4-0 of 5-0. Dat zou ik mooi vinden.”
Waarom niet gewoon de tweede helft? Omdat het anders de standaard filmpjes onderbreektquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:33 schreef Wessiej het volgende:
In het stadion zal de eerste helft van de finale van Ajax A1 in de NextGen Series op de schermen te zien zijn. Van de tweede helft worden, tijdens de warming up naar de topper tegen PSV, de highlights getoond van de verrichtingen van de A1.
Ze moeten wel duiden dat je niet mag roken! En dat de kidsclub de grootste is, is belangrijk enzo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de tweede helft? Omdat het anders de standaard filmpjes onderbreekt?
1993 belde.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:37 schreef Ivotje het volgende:
Dak zal wel open zijn, kunnen jullie een keer echte sterren zien!
als we het van PSV moeten hebben dan komen we inderdaad bedrogen uitquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:37 schreef Ivotje het volgende:
Heeft het Philips stadion daarom geen dak?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:37 schreef Ivotje het volgende:
Overwinning in A'dam....checkquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:47 schreef Pedroso het volgende:
De FC Subsidie supporters zijn er in ieder geval heilig van overtuigd dat het een vrij eenvoudige overwinning gaat worden in A'dam.
Het schijnt dat ze opeens een wereldelftal hebben. We zullen het zien zondag.
Op PSVquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:56 schreef J2T het volgende:
Op wat zijn jullie PSV supporters eigenlijk trots? Jullie hebben geen identiteit, jullie hebben geen jeugd, geen clubhelden en jullie supporters verkleden zich als clowns.
Ambtenarenvereniging he. Worden gesponsord door de Staat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:56 schreef J2T het volgende:
Op wat zijn jullie PSV supporters eigenlijk trots? Jullie hebben geen identiteit, jullie hebben geen jeugd, geen clubhelden en jullie supporters verkleden zich als clowns.
QFT, ongelofelijk lelijke kutclub dat het is. feyenoord en Ajax hebben tenminste eigen jeugd in het eerste elftal lopen en volle uitvakken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:56 schreef J2T het volgende:
Arrogantie checkquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:52 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Overwinning in A'dam....check
Niet opeens een wereldelftal.....check
Hele seizoen al het beste elftal.....check
Zondag 3 punten mee richting het zuiden.....check
Feyenoord ja. Je wilt toch niet serieus beweren dat jullie een hondstrouw publiek hebben? Ik denk serieus dat de Arena gemiddeld per wedstrijd na het Gelredome en het Parkstad-stadion het slechtst gevuld is.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
QFT, ongelofelijk lelijke kutclub dat het is. feyenoord en Ajax hebben tenminste eigen jeugd in het eerste elftal lopen en volle uitvakken.
http://www.ajaxclub.nl/ni(...)n_Milan_en_Roma.htmlquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:25 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Feyenoord ja. Je wilt toch niet serieus beweren dat jullie een hondstrouw publiek hebben? Ik denk serieus dat de Arena gemiddeld per wedstrijd na het Gelredome en het Parkstad-stadion het slechtst gevuld is.
Was dit het liedje dat jullie moesten zingen in de 19e minuut tegen Twente?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:52 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Overwinning in A'dam....check
Niet opeens een wereldelftal.....check
Hele seizoen al het beste elftal.....check
Zondag 3 punten mee richting het zuiden.....check
Eens per jaar wordt PSV kampioen!
Hier in het zuiden in de mooie lampenstad,
Daar spelen ze voetbal, op de groene mat
Eenheid en clubgeest, dat zie je op het veld
Onze supporters, die worden hier geteld
Ja...ja...ja...
Eens per jaar wordt PSV kampioen
Dat gaan we ieder jaar weer over doen
Rood en wit zijn onze voetbalkleuren
Niets kan onze jongens nog gebeuren
Want wij zijn hier met een legioen
PSV wordt dit jaar kampioen
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!
Nee, 4 seizoenen op rij. Komt er geen titelbij.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was dit het liedje dat jullie moesten zingen in de 19e minuut tegen Twente?
Ja dahaaag.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:26 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.ajaxclub.nl/ni(...)n_Milan_en_Roma.html
Na kopbal nu kopstoot Caland of toch echt een nieuwe gebruiker die dit standaard riedeltje aanhaalt. (Retorische vraag overigens)quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:32 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ja dahaaag.
Lees je alleen de cijfers of geef je je ogen ook wel eens de kost? Je ziet in vele wedstrijden dit seizoen toch dat de Arena vaak maar voor 2/3 gevuld is? Dat Ajax de verkochte kaarten telt in plaats van het daadwerkelijke aantal toeschouwers is een leuk trucje, meer niet. Tegen NEC zaten er nog geen 25.000 joh, wat geeft Ajax door, 46.000. Als jij er in wilt trappen, prima, ga je gang.
Nee hoor, mij maakt het niet gek veel uit. Kijk als PSV verweten wordt geen trouwe fans te hebben net als Ajax en Feyenoord wil ik wel even aan de rem trekken. Ik als PSV'er beaam graag dat Feyenoord hondstrouw is, zie afgelopen weekend weer tegen Twente. Maar Ajax? Echt niet, net zo min als PSV.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na kopbal nu kopstoot Caland of toch echt een nieuwe gebruiker die dit standaard riedeltje aanhaalt.
Uiteraard geloof je direct.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:37 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Nee hoor, mij maakt het niet gek veel uit. Kijk als PSV verweten wordt geen trouwe fans te hebben net als Ajax en Feyenoord wil ik wel even aan de rem trekken. Ik als PSV'er beaam graag dat Feyenoord hondstrouw is, zie afgelopen weekend weer tegen Twente. Maar Ajax? Echt niet, net zo min als PSV.
Dat maakt voor de fans die wel gewoon komen toch ook niets uit? Ik zou er alleen niet mee gaan pochen als iets gewoon niet klopt.
Je bedoelt de inmiddels als honderd keer aangekaarte eerdere wedstrijd van vorig jaar?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:32 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ja dahaaag.
Lees je alleen de cijfers of geef je je ogen ook wel eens de kost? Je ziet in vele wedstrijden dit seizoen toch dat de Arena vaak maar voor 2/3 gevuld is? Dat Ajax de verkochte kaarten telt in plaats van het daadwerkelijke aantal toeschouwers is een leuk trucje, meer niet. Tegen NEC zaten er nog geen 25.000 joh, wat geeft Ajax door, 46.000. Als jij er in wilt trappen, prima, ga je gang.
16:30 kan ik ervoor nog de jeugd CL finale met Ajax erin kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:40 schreef DonRaja het volgende:
Is het zondag gewoon een 14.30 wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |