Zou het zeer sterk vinden als Frank Mounir nog een paar potjes laat mee ballen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
Ik zei dat omdat hij goed speelde bij Jong Ajax, toch beter dan een Bulykin.
Soms weet ik zelfs niet of je nou trolled of...quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
Ik zei dat omdat hij goed speelde bij Jong Ajax, toch beter dan een Bulykin.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zou het zeer sterk vinden als Frank Mounir nog een paar potjes laat mee ballen.
win win situatie.
quote:Luis Suárez is alweer meer dan een jaar weg uit Amsterdam, nadat hij Ajax in januari 2011 verruilde voor Liverpool. De Uruguayaanse aanvaller is zijn voormalig werkgever echter nog allerminst vergeten en hoopt dat de Eredivisietopper tegen PSV komende zondag een overwinning oplevert.
Suárez roept zijn ex-ploeggenoten op geen gekke dingen te doen als de nummer drie van de ranglijst uit Eindhoven op bezoek komt. “Wedstrijden tegen Feyenoord en PSV zijn belangrijk. Je moet spelen met je hoofd en je hart, en je moet slim spelen”, vertelt de Uruguayaans international aan Ajax TV. “Het zijn de belangrijkste wedstrijden van het jaar, je wilt altijd winnen van Feyenoord en PSV. Ik hoop dat Ajax wint.”
“Je moet alles geven”, vervolgt Suárez. “Niet honderd procent, maar 110 of 120 procent, dat is belangrijk. En niet alleen jij, álle spelers. Als iedereen dat doet kun je niet verliezen.” De spits verloor in Eindhoven wel een keer; in april 2009 werden de Amsterdammers met 6-2 afgeserveerd in het Philips Stadion. “En daarom moet Ajax winnen met 4-0 of 5-0. Dat zou ik mooi vinden.”
Waarom niet gewoon de tweede helft? Omdat het anders de standaard filmpjes onderbreektquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:33 schreef Wessiej het volgende:
In het stadion zal de eerste helft van de finale van Ajax A1 in de NextGen Series op de schermen te zien zijn. Van de tweede helft worden, tijdens de warming up naar de topper tegen PSV, de highlights getoond van de verrichtingen van de A1.
Ze moeten wel duiden dat je niet mag roken! En dat de kidsclub de grootste is, is belangrijk enzo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de tweede helft? Omdat het anders de standaard filmpjes onderbreekt?
1993 belde.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:37 schreef Ivotje het volgende:
Dak zal wel open zijn, kunnen jullie een keer echte sterren zien!
als we het van PSV moeten hebben dan komen we inderdaad bedrogen uitquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:37 schreef Ivotje het volgende:
Heeft het Philips stadion daarom geen dak?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:37 schreef Ivotje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |