Alsjeblieft geen Enoh. Gaat net zo lekker met Anita, waarom veranderen? Is er trouwens al wat meer nieuws over de geblesseerden? Ik hoop zo dat Derk een helft kan meedoen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:54 schreef Sickert het volgende:
Psv komt om een pak slaag!
Is Enoh er weer bij?
Onze Jan op rat Toivonen
En aub Siem niet in de spits
Liever Buly met Siem er achter
Frank gaat dat risico nooit nemen met Derk, nog met Siggy en Gregroir. Enoh heeft alleen een wedstrijd in jong ajax gespeeld, waarin hij het goed deed. Denk niet dat hij in de basis zal starten, bij een voorsprong in de 2e helft kan hij er misschien in komen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:49 schreef J2T het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen Enoh. Gaat net zo lekker met Anita, waarom veranderen? Is er trouwens al wat meer nieuws over de geblesseerden? Ik hoop zo dat Derk een helft kan meedoen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:49 schreef J2T het volgende:
Alsjeblieft geen Enoh. Gaat net zo lekker met Anita, waarom veranderen?
Enoh was nog niet echt in vorm. Hij heeft geen geel gepakt gisterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef davihaa het volgende:
[..]
Frank gaat dat risico nooit nemen met Derk, nog met Siggy en Gregroir. Enoh heeft alleen een wedstrijd in jong ajax gespeeld, waarin hij het goed deed. Denk niet dat hij in de basis zal starten, bij een voorsprong in de 2e helft kan hij er misschien in komen.
Als Ebe fit is voor PSV kan Aisatti op de plek van Janssen spelen, vond dat hij het tot nu toe voortreffelijk doet.
Ik niet. Onze verdediging is in vorm.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik vrees echt wel voor Mertens en Toivonen voorin hoor. Die 2 in vorm zijn echt bloedlink.
Sinds 11 februari dus maar 4 tegendoelpunten in 8 wedstrijdenquote:zo 18/3 ADO Den Haag Ajax 0-2 Eredivisie
zo 11/3 Ajax RKC Waalwijk 3-0 Eredivisie
zo 4/3 Ajax Roda JC Kerkrade 4-1 Eredivisie
zo 26/2 Excelsior Ajax 1-4 Eredivisie
do 23/2 Manchester United Ajax 1-2 Europa League
zo 19/2 Ajax NEC 4-1 Eredivisie
do 16/2 Ajax Manchester United 0-2 Europa League
za 11/2 NAC Breda Ajax 0-2
Laat maar komen.quote:Dat Ajax en Deense talenten goed samengaat bleek wel uit vorig seizoen. Christian Eriksen en Nicolai Boilesen braken definitief door in het eerste elftal. Vandaag de dag speelt Viktor Fischer in de A1 van Ajax elke week weer beter waardoor een derde Deen in het eerste elftal niet ondenkbaar is voor het volgende seizoen. Toch blijft het scoutingsapparaat van Ajax op volle toeren draaien. De Amsterdamse ploeg lijkt werk te willen maken van Lucas Andersen (rechts op foto), een 17-jarige speler van Aalborg.
Ronald de Boer en scout John Steen Olsen werden maandagavond in Denemarken gespot bij de wedstrijd HB Køge - Aalborg. Dit was al de tweede keer dat het duo ging kijken naar de talentvolle buitenspeler, die tevens als aanvallende middenvelder uit de voeten kan. Andersen zelf zou niet onwelwillend tegenover een transfer naar Amsterdam staan: ”Een club als Ajax zou het meest ideaal zijn voor me als ze op het juiste moment in mijn carrière interesse zouden tonen”, zei de jeugdinternational een paar weken geleden.
Andersen zou ook de interesse opwekken van Liverpool en Borussia Dortmund, maar Andersen is nog niet benaderd door deze ploegen. Mocht Ajax dit nieuwe Deense talent willen inlijven moet het wel diep in de buidel tasten. Voor de 17-jarige jeugdinternational van Denemarken vraagt de Deense club ongeveer anderhalf miljoen euro.
het gaat redelijk, maar die goals tegen h'veen zaten er wel heel er lekker in moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik niet. Onze verdediging is in vorm.
is ook zo met Eriksen en Fischer gegaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:52 schreef wieisboos het volgende:
anderhalf miljoen voor een 17-jarige?! ze zijn gek geworden
YES. Dat wordt een heerlijke dag.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Stadion om 14 uur open voor de A1 Op het scherm
Jij denkt dat Eriksen, Boilesen en Fischer niks hebben gekost?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:52 schreef wieisboos het volgende:
Zelfde bedrag als er voor Fischer is neergelegd hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:52 schreef wieisboos het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Stadion om 14 uur open voor de A1 Op het scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |