Na ruim een half uur nog 0-0.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:31 schreef TLC het volgende:
En vanavond Dortmund tegen de koploper van de 2de Liga.
quote:
Die andere keeper was 5 centimeter kleiner, die bal was via de paal en keeper vast naast gegaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:02 schreef Blupp het volgende:
ik begreep niet waarom die er de 118e minuut al werd ingewisseld..
de ander had m vast naast getikt.
Nee hoor, Op Rehagel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jaja en in je ander topic maar haten over Hertha!!
Oh dan is het goedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, Op Rehagel.
Sparta vind ik ook een schitterende club. Maar vond het geweldig dat de Mos degradeerde.
Erich Beer. Edwin Kostedde.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh dan is het goed
Ik dacht al, Hertha is een van mooiste Duitse clubs
Nu je het zegtquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
Zou leuk zijn als Gladbach 3x in een seizoen Bayern kan verslaan.
Wedstrijd begint om 20.30 uur.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:38 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er zin in. Een echte klassieker. Geloof dat Gladbach in de jaren 70 zelfs vaker landskampioen werd dan Bayern.
20.15 uur trouwens.
Paste niet in de verder geweldige nieuwe TT.
En Ribéry fluiten ze toe?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:34 schreef Gramulanion het volgende:
Duitsertjes gaan Robben uitfluiten.
Ze kunnen in de toekomst kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom hebben ze daar zo'n hekel aan Robben?
Hij schijnt hun schwalbe gestolen te hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom hebben ze daar zo'n hekel aan Robben?
Te drukquote:
Grote kans Robben. 2 eigenlijk. Gladbach één kansquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:37 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
toch nog ff ingeschakeld, heb ik wat gemist?
Wat denk je zelf ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:40 schreef Nober het volgende:
Doelpunt is einde wedstrijd of sowieso 2x15 minuten?
Die ene net na rust heb ik wel gezien, was toen even aan het kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grote kans Robben. 2 eigenlijk. Gladbach één kans
Dortmund gisteren niet gezien dus of ze zijn doorgegaan na die 0-1 weet ik niet maar denk het wel.quote:
Nee toen floot ie af. Was de 121ste minuutquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Dortmund gisteren niet gezien dus of ze zijn doorgegaan na die 0-1 weet ik niet maar denk het wel.
Tong's Voetbaldilemma-Topic. Het andere doet het niet bij mij.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:54 schreef fanneke het volgende:
Arsenal afgelopen, dus gaan we hier maar verder.
Lekker zo'n avondje met vanaf half 7 voetballen op TV.
Haha, powernappen kan ook nog.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:00 schreef -Willempie- het volgende:
Ik hoop dat de penaltyreeks 45 minuten duurt, kan ik meteen door zappen naar MotD.
Zoals tegen Zweden, EK 2004.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:02 schreef -Willempie- het volgende:
Als Robben de penantie maar verzilvert.
Nee wedstrijd gelijkwaardig. In de verlenging waren ze wel beterquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:00 schreef Adames het volgende:
wedstrijd overigens niet gevolgd, behalve de verlenging. Was Bayern constant de betere?
Iets van "succesvolste club van het land"... (plus dat ze daar bij Bayern behoorlijk arrogant zijn)quote:
quote:
Als ze voor Gladbach zijn hebben ze nog niet gelijk een hekel aan Bayern hoor.quote:
Mag ie er geen eens 1 nemenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:02 schreef -Willempie- het volgende:
Als Robben de penantie maar verzilvert.
Die de penalty miste, wat was die aan het doen? Half uur met de bal bezig en dan zo'n vreemde aanloop...quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:10 schreef Anonymousz het volgende:
die neger van Gladbach krijgt billenkoek
DIe gaat zo aankondigen dat ie naar Bayern gaat.. En dat is geen gein overigens.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:10 schreef Anonymousz het volgende:
die neger van Gladbach krijgt billenkoek
quote:Bayern Munich will announce the signing of Borussia Monchengladbach defender Dante after Wednesday's DFB Pokal semi-final between the two clubs, Kicker reports.
hij schoot de bal te hoogquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Die de penalty miste, wat was die aan het doen? Half uur met de bal bezig en dan zo'n vreemde aanloop...
Ze noemen m nu ook Matthaus 2.0quote:Matthäus hatte bereits vor dem Finale zwischen Bayern München und Mönchengladbach im DFB-Pokal 1984 seinen Wechsel von Mönchengladbach zu den Bayern bekannt gegeben. Pikanterweise fand das Finale zwischen seinem alten und seinem neuen Verein statt. Im entscheidenden Elfmeterschießen schoss Matthäus seinen Elfmeter für Mönchengladbach über das Tor, und die Bayern gewannen den Pokal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |