Ze kunnen in de toekomst kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom hebben ze daar zo'n hekel aan Robben?
Hij schijnt hun schwalbe gestolen te hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom hebben ze daar zo'n hekel aan Robben?
Te drukquote:
Grote kans Robben. 2 eigenlijk. Gladbach één kansquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:37 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
toch nog ff ingeschakeld, heb ik wat gemist?
Wat denk je zelf ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:40 schreef Nober het volgende:
Doelpunt is einde wedstrijd of sowieso 2x15 minuten?
Die ene net na rust heb ik wel gezien, was toen even aan het kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grote kans Robben. 2 eigenlijk. Gladbach één kans
Dortmund gisteren niet gezien dus of ze zijn doorgegaan na die 0-1 weet ik niet maar denk het wel.quote:
Nee toen floot ie af. Was de 121ste minuutquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Dortmund gisteren niet gezien dus of ze zijn doorgegaan na die 0-1 weet ik niet maar denk het wel.
Tong's Voetbaldilemma-Topic. Het andere doet het niet bij mij.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:54 schreef fanneke het volgende:
Arsenal afgelopen, dus gaan we hier maar verder.
Lekker zo'n avondje met vanaf half 7 voetballen op TV.
Haha, powernappen kan ook nog.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:00 schreef -Willempie- het volgende:
Ik hoop dat de penaltyreeks 45 minuten duurt, kan ik meteen door zappen naar MotD.
Zoals tegen Zweden, EK 2004.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:02 schreef -Willempie- het volgende:
Als Robben de penantie maar verzilvert.
Nee wedstrijd gelijkwaardig. In de verlenging waren ze wel beterquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:00 schreef Adames het volgende:
wedstrijd overigens niet gevolgd, behalve de verlenging. Was Bayern constant de betere?
Iets van "succesvolste club van het land"... (plus dat ze daar bij Bayern behoorlijk arrogant zijn)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |