Mijn dank blijft groot en ik snap hetquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Na Bork en Borken (Westf) vond ik afgelopen weekend trouwens ook nog deze:
[ afbeelding ]
je begrijpt dat het nu wel weer even genoeg is met je hmm
Ik denk idd ook de hele tijd aan het KFC-logo als ik die treinen ziequote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:16 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wat zijn die hoofden op de motorbakken van de Veolia GTW's toch lelijk. Ik denk elke keer dat het een logo van de KFC is
Ietsje dichter bij huis op de maaslijn rijdt Veolia hiermee rond:quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:42 schreef Aether het volgende:
In New York heeft een lijn nieuwe treinstellen. Lijkt me best krap vijf stoelen per rij.
Komt dit wel meer voor en/of heeft iemand ze gezien?
Is ook wel logisch, volgens mij moet dat vanwege het contrast voor slechtziendenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
De arriva-stellen in de achterhoek krijgen trouwens geen rode maar witte deuren:
http://www.arriva.nl/goedemorgen-achterhoek/beeldverslag/
OK, kom daar weinig (en blijkbaar niet onthouden).quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:51 schreef MTL het volgende:
Veoliatreinen ook, en dat zit behoorlijk krap ja.
Zit die deur precies in het midden of ter hoogte van het gangpad (vertekend misschien?)quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:51 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ietsje dichter bij huis op de maaslijn rijdt Veolia hiermee rond:
[ afbeelding ]
Dus: ja, het komt meer voor!
uhuh. Komt ook omdat de stoeltjes an sich enkele centimeters smaller zijn gemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:51 schreef MTL het volgende:
Veoliatreinen ook, en dat zit behoorlijk krap ja.
Alleen in de 1e klas.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:22 schreef vaagjunior het volgende:
weet ik niet of er ook stroomaansluitingen zijn, weet iemand dit toevallig?
Alvast bedankt.
Ik was lekker vier seconden eerder!quote:
En enkele VIRM's. Dat lijstje neemt snel toe trouwens, maar is nu nog kort.quote:
En een aantal VIRM-stellen inmiddels ookquote:
Sorryquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:25 schreef dennistd het volgende:
edit: is die Fries me weer 16 seconden te snel af...
Okeequote:
Als je een ICM-III hebt, kun je in de tweede klas stiltecoupé in het midden je laptopsnoer over de glazen tussenwand hangen en in de eerste klas inpluggen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:29 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Okeenja jammer van de stroom dan
zonder stroom houd me laptop het net 1,5 uur uit
Koop voor het laatste half uur een 1e klas ticketquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:29 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Okeenja jammer van de stroom dan
zonder stroom houd me laptop het net 1,5 uur uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |