Het doet mij goed om te zien dat velen de correcte spelling van FOK! al beginnen door te krijgen. Het irriteert me alleen mateloos dat er nog te veel users, en blijkbaar ook crewleden (zie bovenstaande quote), zijn die niet snappen dat KLB, ONZ, enz, fora zijn, en geen subfora.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FOK!admin en moeder van het ONZ-subforum, yvonne, heeft een nieuwe ui. Yvonne heeft nu maanden met haar oude ui rondgelopen en vond het tijd voor iets nieuws.
Wij wensen yvonne dan ook veel plezier met haar nieuwe ui.![]()
Yvonne!
Dank u. Soms twijfel ik of de betreffende user/crewlid echt zo dom is, of gewoon aan het trollen is.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:00 schreef Garisson72 het volgende:
Goed dat deze misstand aan de kaak gesteld wordt. Ik kan wel janken, iedere keer als ik dit verkeerd zie staan.
Kijk nog eens goed naar de pic in de OP.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
Subforum, niet forum. Graag hierop letten in het vervolg, dit is niet de eerste keer dat ik je verbeter.
FOK! heeft fora, dingen die daar weer onder vallen zijn subfora (zoals het voorbeeld dat SwJ aan kaart in REV).quote:Op maandag 19 maart 2012 17:03 schreef Zilverdolk het volgende:
Het is een onderdeel van het Fok! forum, dus een subforum!
KLB en ONZ hebben ook geen subforums dus het is niet relevant voor ons hier.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die de pic in de OP niet snappen zijn wellicht te dom om te poepen
Categorieën ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FOK! heeft fora, dingen die daar weer onder vallen zijn subfora (zoals het voorbeeld dat SwJ aan kaart in REV).
Het FOK! Forum is al een forum. Daarbinnen kun je niet nog eens fora hebben. Ik heb geen huizen in mijn huis, maar wel kamers.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar de pic in de OP.
Een forum is een discussieboard, het hele pakket dus. De verschillende onderdelen zijn subfora of misschien categorieën. Daar heb je dan nog filters binnen eventueel. In een subforum (of categorie) vind je de threads, de daadwerkelijke discussies.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FOK! heeft fora, dingen die daar weer onder vallen zijn subfora (zoals het voorbeeld dat SwJ aan kaart in REV).
Een forum is niet te vergelijken met een huis.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:13 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het FOK! Forum is al een forum. Daarbinnen kun je niet nog eens fora hebben. Ik heb geen huizen in mijn huis, maar wel kamers.
Nee inderdaad een forum is een marktplaats waar de Romeinen discussies voerden. In een marktplaats heb je niet nog een marktplaats!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een forum is niet te vergelijken met een huis.
Je snapt de opbouw van FOK! niet helemaal geloof ik. Begrijp je het plaatje in de OP wel?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:13 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Een forum is een discussieboard, het hele pakket dus. De verschillende onderdelen zijn subfora of misschien categorieën. Daar heb je dan nog filters binnen eventueel. In een subforum (of categorie) vind je de threads, de daadwerkelijke discussies.
Zo zit dat en niet anders!
Weinig daken op het Forum Romanum (het enige forum waar ik geweest ben).quote:Op maandag 19 maart 2012 17:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een forum is niet te vergelijken met een huis.
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:15 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Nee inderdaad een forum is een marktplaats waar de Romeinen discussies voerden. In een marktplaats heb je niet nog een marktplaats!
Ik begrijp dat het plaatje in de OP foutief is. Het is het Fok! Forum met subfora.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je snapt de opbouw van FOK! niet helemaal geloof ik. Begrijp je het plaatje in de OP wel?
Je begrijpt het plaatje in de OP dus niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:17 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het plaatje in de OP foutief is. Het is het Fok! Forum met subfora.
Nee, dat zie je verkeerd. Ik begrijp het plaatje wel maar de benaming hier is m.i. foutief.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je begrijpt het plaatje in de OP dus niet.
FOK! dat jonge, gisteren aan het zeilen, sloeg het weer om, zo de bliksem in mijn FOK!. (dat gaat dus niet)quote:Op maandag 19 maart 2012 17:19 schreef jcdragon het volgende:
Aangezien er functionaliteit is om van bol.com een link van te maken, moet het toch mogelijk zijn om van fok FOK! te maken en subforum forum. Gewoon automatisch de juiste spelling van maken.
Dit is het KLB forum jongeman, leer je niets van ome SwJ?quote:
sarcasme zat niet bij het modjes installeer pakket zie ikquote:Op maandag 19 maart 2012 17:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit is het KLB forum jongeman, leer je niets van ome SwJ?
Nee, dat klopt.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:22 schreef aequus het volgende:
[..]
sarcasme zat niet bij het modjes installeer pakket zie ik
Ga er eens met je muisje overheen?quote:
Ja? En kun je ook nog ergens laten zien dat ONZ een subforum is, volgens jou?quote:
vergeten de dropdown aan te passenquote:
Ik haaaat fora.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat zijn wel degelijk subfora.
Nee, FOK! heeft FOK!forum, een forum met meerdere subfora/subforums.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:32 schreef jcdragon het volgende:
En is het nou hond of hont ?
Patat of friet ?
Open je eigen topic, met je uitgemolken niet-grappige meuk. Opbokken.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:32 schreef jcdragon het volgende:
En is het nou hond of hont ?
Patat of friet ?
FOK! heeft fora, met subfora, zoals "software" in DIG een subforum is.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, FOK! heeft FOK!forum, een forum met meerdere subfora/subforums.
Volgens jou. Ik dacht dat je het zo goed weet.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Open je eigen topic, met je uitgemolken niet-grappige meuk. Opbokken.
Nee. FOK! heeft FOK!forum. Dat is het onderdeel van FOK! waar je meerdere fora kunt vinden. Sommige van die fora zijn gesplitst in enkele subfora. Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, FOK! heeft FOK!forum, een forum met meerdere subfora/subforums.
Neen, Software is een categorie binnen een subforum in het FOK! forumquote:Op maandag 19 maart 2012 17:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FOK! heeft fora, met subfora, zoals "software" in DIG een subforum is.
nee want mijn mijn is mijn mijn en jouw mijn is mijn mijn mijn en mijn mijn mijnquote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Neen, Software is een categorie binnen een subforum in het FOK! forum
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Neen, Software is een categorie binnen een subforum in het FOK! forum
Dat jullie software het zo noemt betekent nog niet dat het zo heetquote:Op maandag 19 maart 2012 17:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat begrijp je niet?
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:44 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Dat jullie software het zo noemt betekent nog niet dat het zo heet
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. FOK! heeft FOK!forum. Dat is het onderdeel van FOK! waar je meerdere fora kunt vinden. Sommige van die fora zijn gesplitst in enkele subfora. Zo moeilijk is het niet.
Nee, dat zijn geen subfora. Replique hanteert 'filters' binnen subfora. Pakketten als vBulletin hebben 'echte' subfora in subfora. Uiteindelijk valt alles binnen het forum, FOK!forum dus.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FOK! heeft fora, met subfora, zoals "software" in DIG een subforum is.
Iemand die het begrijpt! Eindelijk!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat zijn geen subfora. Replique hanteert 'filters' binnen subfora. Pakketten als vBulletin hebben 'echte' subfora in subfora. Uiteindelijk valt alles binnen het forum, FOK!forum dus.
Die staan bekend als Zilverdolkforums.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef sinepedraap het volgende:
Dus je hebt
Forum > categorieën > forums > subforums
En wat nou als het verder gaat? Wordt het dan subsubforum?
Forum -> subforums. Binnen subforums heeft Replique ook nog filters, zie bijvoorbeeld V&A. (Vraag / Aanbod filters)quote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef sinepedraap het volgende:
Dus je hebt
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die staan bekend als Zilverdolkforums.
Filters?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef sinepedraap het volgende:
Dus je hebt
Wat ben jij domquote:Op maandag 19 maart 2012 18:12 schreef arachide. het volgende:
ONZ en KLB zijn onderdelen van het FOK!forum. Dus subforum en subfora.
Je hebt ook geen steden in steden, maar wijken.
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
Subforum, niet forum. Graag hierop letten in het vervolg, dit is niet de eerste keer dat ik je verbeter.
Ik weet het. De ene helft probeert te trollen, de andere helft is echt zo domquote:Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
Poging #450 om dit duidelijk te maken inmiddels, hier is geen beginnen aan.
Houd dan op met trollen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik weet het. De ene helft probeert te trollen, de andere helft is echt zo dom
Standaard-PI.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:28 schreef Fascination het volgende:
Mensen die veelvuldig de [ afbeelding ]-PI gebruiken, om zo de indruk te wekken dat ze serieus en intelligent zijn.!!!
Mensen die het nut van PI's niet snappen.quote:
Deze godfather weetquote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef Adelante het volgende:
KLB is hét forum, alles daaronder is sub.
Je daarover opwinden.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die het nut van PI's niet snappen.
Jij bent SwJ. Al zou ik 3 schele ogen, een micropenis en flaporen hebben, dan ben ik nog beter..quote:
hahah skkl wat ben je zwart danquote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef Adelante het volgende:
Wat zie jij er zwart uit.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef Adelante het volgende:
Kijk eens naar de persoon die dit topic heeft geopend... Alles wat ademt of op andere wijze een teken van leven vertoont is schadelijk voor de heer in kwestie.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
En dit heeft schadelijke invloed op jouw leven omdat?
nog nie gepos. grgrquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:07 schreef o.us het volgende:
dit kan niet want je hebt toch geen hotel in een hotel of is dit al gepost gr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |