Forum -> subforums. Binnen subforums heeft Replique ook nog filters, zie bijvoorbeeld V&A. (Vraag / Aanbod filters)quote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef sinepedraap het volgende:
Dus je hebt
Forum > categorieën > forums > subforums
En wat nou als het verder gaat? Wordt het dan subsubforum?
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die staan bekend als Zilverdolkforums.
Filters?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef sinepedraap het volgende:
Dus je hebt
Forum > categorieën > forums > subforums
En wat nou als het verder gaat? Wordt het dan subsubforum?
Wat ben jij domquote:Op maandag 19 maart 2012 18:12 schreef arachide. het volgende:
ONZ en KLB zijn onderdelen van het FOK!forum. Dus subforum en subfora.
Je hebt ook geen steden in steden, maar wijken.
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
Subforum, niet forum. Graag hierop letten in het vervolg, dit is niet de eerste keer dat ik je verbeter.
Ik weet het. De ene helft probeert te trollen, de andere helft is echt zo domquote:Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
Poging #450 om dit duidelijk te maken inmiddels, hier is geen beginnen aan.
Houd dan op met trollen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik weet het. De ene helft probeert te trollen, de andere helft is echt zo dom
Standaard-PI.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:28 schreef Fascination het volgende:
Mensen die veelvuldig de [ afbeelding ]-PI gebruiken, om zo de indruk te wekken dat ze serieus en intelligent zijn.!!!
Mensen die het nut van PI's niet snappen.quote:
Deze godfather weetquote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef Adelante het volgende:
KLB is hét forum, alles daaronder is sub.
Je daarover opwinden.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die het nut van PI's niet snappen.
Jij bent SwJ. Al zou ik 3 schele ogen, een micropenis en flaporen hebben, dan ben ik nog beter..quote:
hahah skkl wat ben je zwart danquote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef Adelante het volgende:
KLB is hét forum, alles daaronder is sub.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |