Het doet mij goed om te zien dat velen de correcte spelling van FOK! al beginnen door te krijgen. Het irriteert me alleen mateloos dat er nog te veel users, en blijkbaar ook crewleden (zie bovenstaande quote), zijn die niet snappen dat KLB, ONZ, enz, fora zijn, en geen subfora.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FOK!admin en moeder van het ONZ-subforum, yvonne, heeft een nieuwe ui. Yvonne heeft nu maanden met haar oude ui rondgelopen en vond het tijd voor iets nieuws.
Wij wensen yvonne dan ook veel plezier met haar nieuwe ui.![]()
Yvonne!
Dank u. Soms twijfel ik of de betreffende user/crewlid echt zo dom is, of gewoon aan het trollen is.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:00 schreef Garisson72 het volgende:
Goed dat deze misstand aan de kaak gesteld wordt. Ik kan wel janken, iedere keer als ik dit verkeerd zie staan.
Kijk nog eens goed naar de pic in de OP.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
Subforum, niet forum. Graag hierop letten in het vervolg, dit is niet de eerste keer dat ik je verbeter.
FOK! heeft fora, dingen die daar weer onder vallen zijn subfora (zoals het voorbeeld dat SwJ aan kaart in REV).quote:Op maandag 19 maart 2012 17:03 schreef Zilverdolk het volgende:
Het is een onderdeel van het Fok! forum, dus een subforum!
KLB en ONZ hebben ook geen subforums dus het is niet relevant voor ons hier.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die de pic in de OP niet snappen zijn wellicht te dom om te poepen
Categorieën ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FOK! heeft fora, dingen die daar weer onder vallen zijn subfora (zoals het voorbeeld dat SwJ aan kaart in REV).
Het FOK! Forum is al een forum. Daarbinnen kun je niet nog eens fora hebben. Ik heb geen huizen in mijn huis, maar wel kamers.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar de pic in de OP.
Een forum is een discussieboard, het hele pakket dus. De verschillende onderdelen zijn subfora of misschien categorieën. Daar heb je dan nog filters binnen eventueel. In een subforum (of categorie) vind je de threads, de daadwerkelijke discussies.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FOK! heeft fora, dingen die daar weer onder vallen zijn subfora (zoals het voorbeeld dat SwJ aan kaart in REV).
Een forum is niet te vergelijken met een huis.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:13 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het FOK! Forum is al een forum. Daarbinnen kun je niet nog eens fora hebben. Ik heb geen huizen in mijn huis, maar wel kamers.
Nee inderdaad een forum is een marktplaats waar de Romeinen discussies voerden. In een marktplaats heb je niet nog een marktplaats!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een forum is niet te vergelijken met een huis.
Je snapt de opbouw van FOK! niet helemaal geloof ik. Begrijp je het plaatje in de OP wel?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:13 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Een forum is een discussieboard, het hele pakket dus. De verschillende onderdelen zijn subfora of misschien categorieën. Daar heb je dan nog filters binnen eventueel. In een subforum (of categorie) vind je de threads, de daadwerkelijke discussies.
Zo zit dat en niet anders!
Weinig daken op het Forum Romanum (het enige forum waar ik geweest ben).quote:Op maandag 19 maart 2012 17:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een forum is niet te vergelijken met een huis.
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:15 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Nee inderdaad een forum is een marktplaats waar de Romeinen discussies voerden. In een marktplaats heb je niet nog een marktplaats!
Ik begrijp dat het plaatje in de OP foutief is. Het is het Fok! Forum met subfora.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je snapt de opbouw van FOK! niet helemaal geloof ik. Begrijp je het plaatje in de OP wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |