Zou me weinig verbazen met deze regelmaat idd.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:48 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vermoed weleens dat rolfson dit soort verhaaltjes niet gewoon voor de fun schrijft maar dat hij srs een psychopaat is die erop kickt om lichaamsdelen van andere mensen en van dieren af te hakken e.d.
Psychopaten beginnen vaak klein, schijnt het. Armen van de poppen van je zusje verbranden, met een schaar de ogen van mensen in tijdschriften prikken, shockposts plaatsen op Fok!.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:48 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vermoed weleens dat rolfson dit soort verhaaltjes niet gewoon voor de fun schrijft maar dat hij srs een psychopaat is die erop kickt om lichaamsdelen van andere mensen en van dieren af te hakken e.d.
FOK!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Psychopaten beginnen vaak klein, schijnt het. Armen van de poppen van je zusje verbranden, met een schaar de ogen van mensen in tijdschriften prikken, shockposts plaatsen op Fok!.
quote:
Wat moet jij een treurig leven hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
fok! forum? Heeft ie daar ook al gesolliciteerd? Ik dacht alleen hier, bij FOK!forum.
Intussen weet iedereen dat allang, van die hoofdletters, maar je kunt hem er zo leuk mee voeren hè.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:39 schreef Fascination het volgende:
Wat moet jij een treurig leven hebben.
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Psychopaten beginnen vaak klein, schijnt het. Armen van de poppen van je zusje verbranden, met een schaar de ogen van mensen in tijdschriften prikken, shockposts plaatsen op Fok!.
thans staat het in kleine letters in het logoquote:Op maandag 19 maart 2012 18:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Intussen weet iedereen dat allang, van die hoofdletters, maar je kunt hem er zo leuk mee voeren hè.
Linkje?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben je nog steeds boos over die woordenwisseling in dat versieringstopic?
Ik weet zo niet meer welk topic het was, het was met Cher- in ieder geval.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:18 schreef Zenato het volgende:
Heb gelachen, alleen je moet nu toch met een ander iets komen rolfson, dit had ik eigenlijk al verwacht.
Doe iets met een penisafhakker, of iemand die er van houd om schaamlippen te eten.
Dat deed ik ook altijdquote:Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef 2NutZ het volgende:
Rolfsongooide jij vroeger ook altijd kikkers kapot tegen bomen enzo?
En zout op naaktslakkenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef 2NutZ het volgende:
Of uit elkaar snijden met een keukenmes.quote:
Ik stopte ze in brievenbussenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef 2NutZ het volgende:
Dat heb ik srs wel eens gedaan, maar uit nieuwsgierigheidquote:
Of salamanders uitprakken met een eetlepelquote:
Idd !quote:Op maandag 19 maart 2012 16:48 schreef sinepedraap het volgende:
rolfson topic met paints en veel tekst. Bij mensen zoals hij moet je geen tldr of samenvatting roepen, ongeschreven FOK! regels jwz.Nu lezen
Of slakken met een huisje vol tegen een muur gooien totdat deze aan de muur blijft plakken.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:09 schreef Zenato het volgende:
[..]
Of salamanders uitprakken met een eetlepel
Of een vuurtje maken en een halfdode kikker erin gooien.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:33 schreef shaderon het volgende:
[..]
Of slakken met een huisje vol tegen een muur gooien totdat deze aan de muur blijft plakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |