Yes. Het wordt inderdaad te voorspelbaar, ts. Desalniettemin zaten er wel leuke stukjes in.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:52 schreef zarGon het volgende:
Iemand wordt gemarteld en zijn/haar vlees wordt opgegeten, am I right?
If so, herhaling van zetten.
Vooral eens met "inmiddels". In het begon kon ik erom lachen, maar nu scroll ik eroverheen.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:59 schreef Garisson72 het volgende:
Volgens mij ben in hier ongeveer de enige in, maar ik vind er inmiddels geen klap meer aan.
Mag wel iets meer straight to the point en minder tekst maar dat maakt het wel minder grappig omdat je dan niet echt die alledaagse vrolijke dingen gecombineerd ziet waar dan van die zieke psychopatengedachtes uit het niets inspringen. Dus kort maar krachtig houden ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:59 schreef Garisson72 het volgende:
Volgens mij ben in hier ongeveer de enige in, maar ik vind er inmiddels geen klap meer aan, dat rolfson-recept voor een shockhorror-post, of -topic in dit geval.
Dit is de basis van die ellenlange posts altijd, en daar is gewoon de rek een beetje uit. Ik bedoel dit niet eens als bash - eigenlijk is het gewoon jammer, want ik waardeer wel dat hij er zoveel moeite in steekt.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:04 schreef sinepedraap het volgende:
die alledaagse vrolijke dingen gecombineerd ziet waar dan van die zieke psychopatengedachtes uit het niets inspringen
Zegt de kutuser waarvan posts nooit langer zijn dan één zinnetje en die nooit een topic opent.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:19 schreef Id_do_her het volgende:
Dit soort toewijding zien we hier graag.
Id do her een kut user noemenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:22 schreef datisstom het volgende:
[..]
Zegt de kutuser waarvan posts nooit langer zijn dan één zinnetje en die nooit een topic opent.
Ben je nog steeds boos over die woordenwisseling in dat versieringstopic?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:22 schreef datisstom het volgende:
[..]
Zegt de kutuser waarvan posts nooit langer zijn dan één zinnetje en die nooit een topic opent.
Het zal me niet verbazen als TS Id_do_her bedoelt in dit topic.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:22 schreef datisstom het volgende:
[..]
Nooit gelezen.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:59 schreef Garisson72 het volgende:
Volgens mij ben in hier ongeveer de enige in, maar ik vind er inmiddels geen klap meer aan, dat rolfson-recept voor een shockhorror-post, of -topic in dit geval.
En alsnog doet die het beter dan jij.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:22 schreef datisstom het volgende:
[..]
100%quote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Id do her een kut user noemenben je nog wel 100%?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |