Goed idee, alleen doet hij het vaak met meerdere mensen en wanneer ik het OV moet nemen om mij te verplaatsen. Als ik naar de auto loop doet hij geen flikker. Kutkindquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:27 schreef sinepedraap het volgende:
Ga naar z'n ouders, maak een filmpje hoe die aan het zeiken is en confronteer ze ermee.
Maar daarmee neem ik de risico dat ik onverhoopt andere mensen er in meeneem.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:28 schreef LookAtMe het volgende:
Secondelijm op je bel.
Schrikdraad op de plekken waar hij pist.
Zeg: "hoi ik ben "naam buurjongen" en ik ben homo." neem het dan op als hij het nazegt.
Dat valt onder het kopje geweldquote:
Neuh, ik ben al voorzien.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:32 schreef Opoefiets het volgende:
TS kijkt op naar zijn buurjongen die wél chicks hosselt
Hi ha heau.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als je moeder zegt dat ze je beste vriendin is, betekent nog niet dat je een vriendin hebt.
En jij hebt nog nooit aan belletje lellen gedaan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:26 schreef o.us het volgende:
Ik heb een buurjongen in de straat en hij is godverdomme irritant, ergelijk, moet dood en maakt misbruik van de situatie.
Hij is 15 jaar oud, en het enige wat hij doet is belletje lellen, in onze bosjes pissen en mij napraten. Hij ziet er trouwens niet uit maar doet alsof alle chicks hun kutten spreiden als hij er is. Ik moest dus iets subtiels bedenken want wij zijn de enige buitenlanders in deze wijk en als ik iets fucked up doe neem ik heel mijn familie hierin mee en bevestigt het alleen maar hun vooroordelen. En dat weet hij en kan mij alleen maar uitlachen.
Mijn klacht is dat ik niets kan verzinnen om hem geweldloos een lesje te leren.
Ga een beetje je eigen moeder in de maling nemen. o.us is een baas, jij per definitie niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als je moeder zegt dat ze je beste vriendin is, betekent nog niet dat je een vriendin hebt.
Al gedaan, baas.quote:
Barendrechtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:39 schreef valek het volgende:
In Rotterdam wonen toch al lang geen Nederlanders meer?
Klinkt erg ongeloofwaardig maar ik heb nooit aan belletje lellen gedaan nee. Ik zie de humor er wel van in maar dat kind is ten eerste bijna 16, hij verstopt zich altijd slecht en ik zie hem altijd wegrennen. Dan word je er toch moe vanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:40 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
En jij hebt nog nooit aan belletje lellen gedaan?
Nou zegquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:40 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ga een beetje je eigen moeder in de maling nemen. o.us is een baas, jij per definitie niet.
Als wij niet de enige allochtonen in deze wijk waren was dat een zeer goede optie geweest.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |