SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Ja, noortje graagquote:
Fietskequote:Op maandag 19 maart 2012 16:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik kom ook graag titters keuren.
Ohai ook jouw tetters ga ik knijpenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gewoon beginnen met boobies knijpen.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
Whiii allemaal nagellakdames die ik nog never nooit niet gezien heb![]()
Nou ga ik super kei mega schuchter zijnIS ECHT !11!!!1
Neem jij een verkleedkoffer mee?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:13 schreef Loqi het volgende:
IK! (wel onder voorbehoud,vertrekt die dag een week op kamp, nog even kijken hoe en wat)
we zetten je wel naast het bierquote:Op maandag 19 maart 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
Whiii allemaal nagellakdames die ik nog never nooit niet gezien heb![]()
Nou ga ik super kei mega schuchter zijnIS ECHT !11!!!1
Goeien introductie. Ipv hand schudden. Ohai ik ben priem *squeeeeeeeeeeeze*quote:
neem je je chica met d'r big bamboozles wel mee he!quote:Op maandag 19 maart 2012 16:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:
Omnomnom bierquote:Op maandag 19 maart 2012 16:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: we tanken je wel vol
geen probleem!quote:Op maandag 19 maart 2012 16:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: we tanken je wel vol
En ik heb ze ook heul niet op mijn mobiel gekregenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:16 schreef Mss het volgende:
Volgens mij heeft er zaterdag niemand in mijn boobies geknepen
NIET?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:16 schreef Mss het volgende:
Volgens mij heeft er zaterdag niemand in mijn boobies geknepen
quote:
ik knijp terug heur.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai ook jouw tetters ga ik knijpen
durrrquote:Op maandag 19 maart 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neem je je chica met d'r big bamboozles wel mee he!
Ik was een beetje overrompeld welquote:Op maandag 19 maart 2012 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NIET?
Ik heb alleen titten geknepen die ik nog niet gehad had
Maar ik was kei nuchter man gek
Zal ik je even en pic whatsappen danquote:Op maandag 19 maart 2012 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik heb ze ook heul niet op mijn mobiel gekregen![]()
Zijn heul niet de moeite waard; maar knock yourself outquote:Op maandag 19 maart 2012 16:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
ik knijp terug heur.
[..]
durrr![]()
![]()
![]()
whaoo !!!!quote:Op maandag 19 maart 2012 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij moet komen, als fapmateriaal
Wil je met een dirndl bier rondbrengen?
tsk, net alsof je niet gewaarschuwd wasquote:Op maandag 19 maart 2012 16:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik was een beetje overrompeld wel
Ik heb geen whatsapquote:
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij moet komen, als fapmateriaal
Wil je met een dirndl bier rondbrengen?
In theorie is toch anders dan in de praktijkquote:Op maandag 19 maart 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsk, net alsof je niet gewaarschuwd was
penors dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In theorie is toch anders dan in de praktijkIk durfde ook geen tetters te knijpen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Jill!!!quote:Op maandag 19 maart 2012 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Pleur mij maar weer op de misschien lijst
Ik denk dat Jill zonder mij zelfs nog komt
Tetters zijn altijd goed schatquote:
Ze was zaterdag chaggie omdat de meet zonder haar wasquote:Op maandag 19 maart 2012 16:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Jill!!!![]()
![]()
Ohhh piemels knijpen!quote:
quote:
En terechtquote:Op maandag 19 maart 2012 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze was zaterdag chaggie omdat de meet zonder haar was
Toch groter? Wel nen goeie dino danquote:
ik til muh eiguh een hernia aan dat ding.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Toch groter? Wel nen goeie dino dan![]()
Ik lollerdequote:Op maandag 19 maart 2012 16:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik til muh eiguh een hernia aan dat ding.
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik til muh eiguh een hernia aan dat ding.
Leukquote:Op maandag 19 maart 2012 16:37 schreef RenRen- het volgende:
Ik kom misschien wel!Met grote waarschijnlijkheid
Ik flikker de mijne wel in m'n toettoet.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
er zullen wel wat luchtbedden gefixeld moeten worden denk ik
Ik heb een tweepersoons en een losse elektrische pompquote:Op maandag 19 maart 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
er zullen wel wat luchtbedden gefixeld moeten worden denk ik
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb een tweepersoons en een losse elektrische pomp
Laat maar thuisquote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan trouwens den poetel wel meenemen, maar hij heeft twee nadelen:
Hij begrijpt niet helemaal dat een tuin geen veld is en dat hij er dus niet mag pissen... En hij kan niet met andere honden.. Nou ja, kan wel, maar ik denk dat hij dan de bbq omgooit want JEEJ SPELEN.
Dus ik denk dat het handiger is als ik hem thuislaat
De mijne blijft ook thuis hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan trouwens den poetel wel meenemen, maar hij heeft twee nadelen:
Hij begrijpt niet helemaal dat een tuin geen veld is en dat hij er dus niet mag pissen... En hij kan niet met andere honden.. Nou ja, kan wel, maar ik denk dat hij dan de bbq omgooit want JEEJ SPELEN.
Dus ik denk dat het handiger is als ik hem thuislaat
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik wil bij jou op het tweepersoonsluchtbed.
![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 00:05 schreef Incantrix het volgende:
Ik kom en blijf slapen:
Priem
Lindy
Mss
Princess-a
Ijsdraakje
Ik kom zonder slapen:
RenRen
Fiets
Spees
Jacqie
Unfckingtitled
Ik kom misschien:
Bubseltje
Sharana
Megamandy
Nagelschaartje
AlbinoBambi
Joysa
Swarte
Loqi
Sorry.. Feestje waar ik écht niet onderuit kom. Meerdere mensen uit de vriendengroep, incluiding mijn schoonzus, vieren hun 40e verjaardag exáct op die ene dag dat het me dubbel niet uitkomt
Kom hier slapen dan!!quote:Op zondag 1 april 2012 00:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]En mijn plek op jouw tweepersoonsluchtbed dan?
Kip komt niet want die zit dan in Finlandquote:Op zondag 6 mei 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
En van Kip en Dwyn weten we het nog niet he?
Ja zag het.... lijstje aangevuldquote:Op zondag 6 mei 2012 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kip komt niet want die zit dan in Finland
Komtie dan!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
En van Kip en Dwyn weten we het nog niet he?
Yayquote:Op zondag 6 mei 2012 18:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Komtie dan!
Ik kom en blijf slapen:
Priem
Lindy
Mss
Princess-a
Ijsdraakje
Ik kom zonder slapen:
RenRen
Fiets
Spees
Jacqie
Unfckingtitled
Nagelschaartje
Dico
Puckzzz
Milka82
Dwyn
Ik kom misschien:
Bubseltje
Sharana
Megamandy
AlbinoBambi
Joysa
Swarte
Loqi
Mirjam
Ik kom soberso niet so stop asking
Incantrix
BBQ-kip
Debsterr
Die ging naar Parijs met haar mama toch? En toen was Fiets boos want dan kon hij ook niet want hij durft de cavia's niet mee te nemen. Zoiets.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat heeft ze hier anders heul nog niet gezegd
Ola!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
Dwyn en MissCongeniality moeten zich nog even melden in het meetingtopic
edit: je hebt niet de meest recente lijst gecopy-pastequote:Op zondag 13 mei 2012 22:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Priem
Lindy
Mss
Princess-a
Ijsdraakje
Ik kom zonder slapen:
RenRen
Fiets
Spees
Jacqie
Unfckingtitled
Nagelschaartje
Swarte
Ik kom misschien:
Bubseltje
Sharana
Megamandy
AlbinoBambi
Joysa
Loqi
Eindelijk alles gepland *0* dus ik kom
Ik dacht dat ik dat wel had gezegdquote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat heeft ze hier anders heul nog niet gezegd
ja sukkol!!!!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat wel had gezegdOf alleen in de SC? Ik zit dan in Paris. Lekker dom dat ik dat hier niet had gemeld
Thanks p-a mobiel qouten gaat nog niet zo goedquote:Op zondag 13 mei 2012 22:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
edit: je hebt niet de meest recente lijst gecopy-paste![]()
Ja ik dacht hetquote:Op maandag 14 mei 2012 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja sukkol!!!!![]()
![]()
Hehehe....
Parijs is een mooien redenHF en jammer dat je er niet bij kan zijn!
ja he?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind dat er nog te veel mensen bij de misschien lijst staan![]()
![]()
*niet geheel stille hint*
Dan kan je daarna toch wel komen?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
Ik moet van 10u tot 17u werkenEn er zijn dan mensen op vakantie bij ons dus kon geen vrij eisen
quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb er zooooooooooo'n zin in! Leuk dat je ook komt Bambi
Mag ik meedoen?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:05 schreef Lindytje het volgende:
Eusj, Mss, wij kunnen Bambi pletten in bed
Armen bambiquote:Op zondag 3 juni 2012 17:05 schreef Lindytje het volgende:
Eusj, Mss, wij kunnen Bambi pletten in bed
Volgens mij moet ik de koopzondag ook werkenquote:
dan lopen we net warm joh!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik de koopzondag ook werken![]()
Maar dat zal nog lonen als ik om half 7 in Eindhoven aankom?
Ja nouja als ik toch kom blijf ik waarschijnlijk ook slapenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
En er zijn sowieso zes logees zo te zien
Gaat dat passen?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
En er zijn sowieso zes logees zo te zien
Jaaa, kan ik jou ook eindelijk meeten!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:09 schreef PriemGirl het volgende:
Jongeuh... tegen dan slaap ik zelf op een houten plankAltijd goed dus
Woeiiiiii bambi keileuk man![]()
Kijk uit wat je zegt he!! Ik kan snurken man, niet normaalquote:
+1quote:Op maandag 4 juni 2012 00:09 schreef PriemGirl het volgende:
Jongeuh... tegen dan slaap ik zelf op een houten plankAltijd goed dus
Woeiiiiii bambi keileuk man![]()
Even denken, ik heb twee tweepersoons bedden. Daar kunnen per bed 3 meisjes in als het moet.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gaat dat passen?Wat moet er allemaal meegenomen en wat heb je al?
[..]
Jaaa, kan ik jou ook eindelijk meeten!
Ik lig al lang bij jequote:Op maandag 4 juni 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik slaap trouwens wel in mijn eigen bed op mijn eigen helft, omdat het kan
Dus twee bij mij er bij, 2-3 in het logeerbed en dan nog luchtbedders.
True, wie pakken we er bij dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik lig al lang bij jeBB's helft misbruiken
![]()
Dit kan ik beamen.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt he!! Ik kan snurken man, niet normaal![]()
Ja, echt!
Ik sleep slaapmeuk mee naar Spees, dus dat heb ik met de meet ook bij me.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even denken, ik heb twee tweepersoons bedden. Daar kunnen per bed 3 meisjes in als het moet.
Dus als iemand nog een extra luchtbed + slaapzak mee neemt, en eventueel kussen?
(ik heb zes hoofdkussens en 2 lits-jumeaux dekbedden)
Dan moet het wel goed komen gok ik!
Ik heb geen acute allergie.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zijn verstopte snotleidingen voor eigen risico
Jij kent duidelijk mijn kadden nog niet. Armen samsonquote:Op maandag 4 juni 2012 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan elk kattenallergie oplossenIk pak samson wel mee. Binnen half uur zijn de kadders daud
Nee?Kusjenkroel
Je zou nog versteld staan van samson als het om kadders gaatquote:Op maandag 4 juni 2012 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk mijn kadden nog niet. Armen samson
Niks overleeft the claws of deathquote:Op maandag 4 juni 2012 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je zou nog versteld staan van samson als het om kadders gaat
quote:
Samson the Killerquote:Op maandag 4 juni 2012 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Dan wellicht dan heund maar thuis laten (zou ik soberso al doen want denk niet dat dat goed zou gaan met de cavia's
![]()
)
Eerder: Samson die denkt een giga grote herder te zijnquote:
Mooi ! *noteert: Zolder mijden*quote:Op maandag 4 juni 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
mijn kadders zijn overigens dusdanig dol op heundjes dat ze zich soberso de hele dag en nacht in een uithoek van de zolder zullen verschansen
Pick me, pick me!quote:
Mijn twee metgezellen drinken water uit een klein bakje.quote:
Zelfs dat heb ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn twee metgezellen drinken water uit een klein bakje.
Een beetje water én een klein bakje?quote:
Zolang de hondjes veilig thuiskomen vind ik alles best.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Cola light zodat ik Dico en Fiets veilig naar huis kan brengen
Dat deden we vroeger altijd met The Box.... die muziekzender.... Alleen dan 'zap de blanke'...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
Bier.. cola... water.... shotjes voor als we negerzappen gaan doen(die kan ik anders wel meebrengen
Zeer smerigen shotjes in mijn kast te vinden namelijk
)
Ik hou het wel bij bier trouwens
Het is denk ik hendig als je naar mij toe komt voor nagelschaarknipperinnetje ons komt halenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik drink voornamelijk cola light en water. Zal af en toe ook wel een biertje der in gieten gok ik
Wat zij zegt. Ik zal eens kijken of ik wat te shotten in huis heb!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
Bier.. cola... water.... shotjes voor als we negerzappen gaan doen(die kan ik anders wel meebrengen
Zeer smerigen shotjes in mijn kast te vinden namelijk
)
Ik hou het wel bij bier trouwens
Ja dacht ik al, geen probleemquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is denk ik hendig als je naar mij toe komt voor nagelschaarknipperinnetje ons komt halen
Als de honders niet mee zouden gaan zou ik wel naar jou toe kunnen gaan en zulks, jeweetzellfuh.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, geen probleemdoe maar ff je adres PMen enzo.
Hoop dat ik die dag wel maar tot 12u hoef te werken of vrij ben, volgende week even doorgeven bij werk.
Ja komt wel goed, zien we dan welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als de honders niet mee zouden gaan zou ik wel naar jou toe kunnen gaan en zulks, jeweetzellfuh.
Waar werk je ook weer?
Zegt mij nietsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja komt wel goed, zien we dan wel![]()
Ik ga werken in de DrieMaasStede, in Schiedam, weet niet of dat je wat zegt?Maar is verzorgingstehuis, dus ga daar schoonmaken, met ouwe dakkies beppen en eten rondbrengen en bardiensten draaien geloof ik
Ik eet ook mee van de noms en BBQ zooi dus centjes komt wel goedquote:Op maandag 11 juni 2012 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Sjaan
En pot is naar eigen inzicht h.... ik verwacht van iemand die alleen water drinkt niet hetzelfde als van iemand die een krat bier wegklotst bij wijze van
dat is meestal de tweede stapquote:Op maandag 11 juni 2012 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik eet ook mee van de noms en BBQ zooi dus centjes komt wel goedIk kan alleen zelf niet teveel meezeulen
En ik las trouwens dat iemand een krat bier wegkotst
Wij hebben de avond ervoor foute party dus ik denk niet dat ijs, unf en ik veel eerder zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 09:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kan waarschijnlijk wel komen, maar dan ben ik er rond 3 uur. Ik kan alleen helaas geen noms meenemen omdat ik niet vanaf huis kom. Is het goed als ik dan alleen wat geld in de pot mik SQ?
Dat roggelen we wiel!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is er ook voedsel zonder vleesch?![]()
Stokbroodje ofzo?
Nee hoor, vrij parkeren all the way! Ik hoop wel dat je een beetje kan fileparkerenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:24 schreef megamandy het volgende:
Oeh BBQIk zal ook wat te eten meenemen. Denk dat ik vanuit het werk eerst nog even naar huis ga en dan misschien met de auto kom.
Kan ik de auto bij jou gewoon in de straat zetten SQ? Of zit jij ook nog in een betalen gebied
Ooh dan moet ik misschien de auto van mijn ouders met stuurbekrachtiging meenemenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, vrij parkeren all the way! Ik hoop wel dat je een beetje kan fileparkeren
oh, dan pas je prima in het straatbeeld hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 13:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dan moet ik misschien de auto van mijn ouders met stuurbekrachtiging meenemenMet mijn eigen auto lukt het wel om tussen de auto's te komen maar dan sta ik wel 30cm van de stoep
de opluchting.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan pas je prima in het straatbeeld hoor
ook op een aparte bakplaat?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is er ook voedsel zonder vleesch?![]()
Stokbroodje ofzo?
Iek kom met boes!!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah !! Cif even lief aankijken of ie mij wil brengen
Samen reizen? Ik heb trouwens OV, dus je kunt met mijn korting meereizen. Ik blijf alleen wel slapen, dus ik weet dan niet wat goedkoper voor je is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Treinmorgen even kaartje bij de blokker scoren
Ik ben er al vroeger, ik ga eerst nog met een vriendinnetje die in eindhoven woont lunchenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Samen reizen? Ik heb trouwens OV, dus je kunt met mijn korting meereizen. Ik blijf alleen wel slapen, dus ik weet dan niet wat goedkoper voor je is.
Volgens mij gaan die feesten idd, en ik slaap niet bij SQ dus op de terug reis moet je ook zonder mijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:02 schreef Mss het volgende:
Aah oke. IJs is bij Spees toch? Dan reis ik denk ik alleen!
Poepert blijf je niet tot zondagquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mss, misschien kunnen wij samen terug? Dan stap ik alleen op een ander station in
Dat is toch zondag?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Poepert blijf je niet tot zondag
Doe ik ook poephoofdquote:
Ja zij zit dan Wss in een intercity hè, tenzij zij een poep stoptrein vanaf Eindhoven wil nemenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe ik ook poephoofddaarom zeg ik dat ik op een ander station dan Mss instap, maar das alleen als we tegelijk richting huis gaan
Oh jammerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja zij zit dan Wss in een intercity hè, tenzij zij een poep stoptrein vanaf Eindhoven wil nemen
Jullie station is mooier dan dat van mij thoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ziet mijn deurp eruit alsof er intercity's stoppen![]()
Doen we dat.quote:
Ook niet langs Utrecht volgensmij! Maarja, ik kom treinend ook niet langs Anrhem, dus we kunnen ook niet samen treinen.quote:
Ik kom vanaf Amsterdam met de trein, wij kunnen samen treinen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook niet langs Utrecht volgensmij! Maarja, ik kom treinend ook niet langs Anrhem, dus we kunnen ook niet samen treinen.
Gezellig!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kom vanaf Amsterdam met de trein, wij kunnen samen treinen!
Ik kan ook het laatste stukje in die trein zitten, als jullie dat gezellig vindenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:26 schreef Mss het volgende:
Ik pak deze trein Bambi:
12:45 + Amsterdam Amstel 4 Utrecht Centraal Intercity (NS)
13:08 + Utrecht Centraal
13:39 + 's-Hertogenbosch
13:59 + Eindhoven
Sure, schuif maar bij!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kan ook het laatste stukje in die trein zitten, als jullie dat gezellig vinden
Check, die kan ik ook wel pakken. Dan reken ik half 1 de deur uit, anders zie ik mezelf er voor aan om de bus nog te missen en dan dus ook die trein.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:26 schreef Mss het volgende:
Ik pak deze trein Bambi:
12:45 + Amsterdam Amstel 4 Utrecht Centraal Intercity (NS)
13:08 + Utrecht Centraal
13:39 + 's-Hertogenbosch
13:59 + Eindhoven
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb weer even een maybe, als mijn lichaam niet opknapt kan ik helaas geen tripje naar eindhoven doen. Hou jullie tegen die tijd wel ff op de hoogte
nooohquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb weer even een maybe, als mijn lichaam niet opknapt kan ik helaas geen tripje naar eindhoven doen. Hou jullie tegen die tijd wel ff op de hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |