Zolang de hondjes veilig thuiskomen vind ik alles best.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Cola light zodat ik Dico en Fiets veilig naar huis kan brengen
Dat deden we vroeger altijd met The Box.... die muziekzender.... Alleen dan 'zap de blanke'...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
Bier.. cola... water.... shotjes voor als we negerzappen gaan doen(die kan ik anders wel meebrengen
Zeer smerigen shotjes in mijn kast te vinden namelijk
)
Ik hou het wel bij bier trouwens
Het is denk ik hendig als je naar mij toe komt voor nagelschaarknipperinnetje ons komt halenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik drink voornamelijk cola light en water. Zal af en toe ook wel een biertje der in gieten gok ik
Wat zij zegt. Ik zal eens kijken of ik wat te shotten in huis heb!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
Bier.. cola... water.... shotjes voor als we negerzappen gaan doen(die kan ik anders wel meebrengen
Zeer smerigen shotjes in mijn kast te vinden namelijk
)
Ik hou het wel bij bier trouwens
Ja dacht ik al, geen probleemquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is denk ik hendig als je naar mij toe komt voor nagelschaarknipperinnetje ons komt halen
Als de honders niet mee zouden gaan zou ik wel naar jou toe kunnen gaan en zulks, jeweetzellfuh.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, geen probleemdoe maar ff je adres PMen enzo.
Hoop dat ik die dag wel maar tot 12u hoef te werken of vrij ben, volgende week even doorgeven bij werk.
Ja komt wel goed, zien we dan welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als de honders niet mee zouden gaan zou ik wel naar jou toe kunnen gaan en zulks, jeweetzellfuh.
Waar werk je ook weer?
Zegt mij nietsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja komt wel goed, zien we dan wel![]()
Ik ga werken in de DrieMaasStede, in Schiedam, weet niet of dat je wat zegt?Maar is verzorgingstehuis, dus ga daar schoonmaken, met ouwe dakkies beppen en eten rondbrengen en bardiensten draaien geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |