True, wie pakken we er bij dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik lig al lang bij jeBB's helft misbruiken
![]()
Dit kan ik beamen.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt he!! Ik kan snurken man, niet normaal![]()
Ja, echt!
Ik sleep slaapmeuk mee naar Spees, dus dat heb ik met de meet ook bij me.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even denken, ik heb twee tweepersoons bedden. Daar kunnen per bed 3 meisjes in als het moet.
Dus als iemand nog een extra luchtbed + slaapzak mee neemt, en eventueel kussen?
(ik heb zes hoofdkussens en 2 lits-jumeaux dekbedden)
Dan moet het wel goed komen gok ik!
Ik heb geen acute allergie.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zijn verstopte snotleidingen voor eigen risico
Jij kent duidelijk mijn kadden nog niet. Armen samsonquote:Op maandag 4 juni 2012 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan elk kattenallergie oplossenIk pak samson wel mee. Binnen half uur zijn de kadders daud
Nee?Kusjenkroel
Je zou nog versteld staan van samson als het om kadders gaatquote:Op maandag 4 juni 2012 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk mijn kadden nog niet. Armen samson
Niks overleeft the claws of deathquote:Op maandag 4 juni 2012 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je zou nog versteld staan van samson als het om kadders gaat
quote:
Samson the Killerquote:Op maandag 4 juni 2012 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Dan wellicht dan heund maar thuis laten (zou ik soberso al doen want denk niet dat dat goed zou gaan met de cavia's
![]()
)
Eerder: Samson die denkt een giga grote herder te zijnquote:
Mooi ! *noteert: Zolder mijden*quote:Op maandag 4 juni 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
mijn kadders zijn overigens dusdanig dol op heundjes dat ze zich soberso de hele dag en nacht in een uithoek van de zolder zullen verschansen
Pick me, pick me!quote:
Mijn twee metgezellen drinken water uit een klein bakje.quote:
Zelfs dat heb ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn twee metgezellen drinken water uit een klein bakje.
Een beetje water én een klein bakje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |