Samen reizen? Ik heb trouwens OV, dus je kunt met mijn korting meereizen. Ik blijf alleen wel slapen, dus ik weet dan niet wat goedkoper voor je is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Treinmorgen even kaartje bij de blokker scoren
Ik ben er al vroeger, ik ga eerst nog met een vriendinnetje die in eindhoven woont lunchenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Samen reizen? Ik heb trouwens OV, dus je kunt met mijn korting meereizen. Ik blijf alleen wel slapen, dus ik weet dan niet wat goedkoper voor je is.
Volgens mij gaan die feesten idd, en ik slaap niet bij SQ dus op de terug reis moet je ook zonder mijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:02 schreef Mss het volgende:
Aah oke. IJs is bij Spees toch? Dan reis ik denk ik alleen!
Poepert blijf je niet tot zondagquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mss, misschien kunnen wij samen terug? Dan stap ik alleen op een ander station in
Dat is toch zondag?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Poepert blijf je niet tot zondag
Doe ik ook poephoofdquote:
Ja zij zit dan Wss in een intercity hč, tenzij zij een poep stoptrein vanaf Eindhoven wil nemenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe ik ook poephoofddaarom zeg ik dat ik op een ander station dan Mss instap, maar das alleen als we tegelijk richting huis gaan
Oh jammerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja zij zit dan Wss in een intercity hč, tenzij zij een poep stoptrein vanaf Eindhoven wil nemen
Jullie station is mooier dan dat van mij thoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ziet mijn deurp eruit alsof er intercity's stoppen![]()
Doen we dat.quote:
Ook niet langs Utrecht volgensmij! Maarja, ik kom treinend ook niet langs Anrhem, dus we kunnen ook niet samen treinen.quote:
Ik kom vanaf Amsterdam met de trein, wij kunnen samen treinen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook niet langs Utrecht volgensmij! Maarja, ik kom treinend ook niet langs Anrhem, dus we kunnen ook niet samen treinen.
Gezellig!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kom vanaf Amsterdam met de trein, wij kunnen samen treinen!
Ik kan ook het laatste stukje in die trein zitten, als jullie dat gezellig vindenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:26 schreef Mss het volgende:
Ik pak deze trein Bambi:
12:45 + Amsterdam Amstel 4 Utrecht Centraal Intercity (NS)
13:08 + Utrecht Centraal
13:39 + 's-Hertogenbosch
13:59 + Eindhoven
Sure, schuif maar bij!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kan ook het laatste stukje in die trein zitten, als jullie dat gezellig vinden
Check, die kan ik ook wel pakken. Dan reken ik half 1 de deur uit, anders zie ik mezelf er voor aan om de bus nog te missen en dan dus ook die trein.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:26 schreef Mss het volgende:
Ik pak deze trein Bambi:
12:45 + Amsterdam Amstel 4 Utrecht Centraal Intercity (NS)
13:08 + Utrecht Centraal
13:39 + 's-Hertogenbosch
13:59 + Eindhoven
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb weer even een maybe, als mijn lichaam niet opknapt kan ik helaas geen tripje naar eindhoven doen. Hou jullie tegen die tijd wel ff op de hoogte
nooohquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb weer even een maybe, als mijn lichaam niet opknapt kan ik helaas geen tripje naar eindhoven doen. Hou jullie tegen die tijd wel ff op de hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |