Dat deden we vroeger altijd met The Box.... die muziekzender.... Alleen dan 'zap de blanke'...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
Bier.. cola... water.... shotjes voor als we negerzappen gaan doen(die kan ik anders wel meebrengen
Zeer smerigen shotjes in mijn kast te vinden namelijk
)
Ik hou het wel bij bier trouwens
Het is denk ik hendig als je naar mij toe komt voor nagelschaarknipperinnetje ons komt halenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik drink voornamelijk cola light en water. Zal af en toe ook wel een biertje der in gieten gok ik
Wat zij zegt. Ik zal eens kijken of ik wat te shotten in huis heb!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
Bier.. cola... water.... shotjes voor als we negerzappen gaan doen(die kan ik anders wel meebrengen
Zeer smerigen shotjes in mijn kast te vinden namelijk
)
Ik hou het wel bij bier trouwens
Ja dacht ik al, geen probleemquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is denk ik hendig als je naar mij toe komt voor nagelschaarknipperinnetje ons komt halen
Als de honders niet mee zouden gaan zou ik wel naar jou toe kunnen gaan en zulks, jeweetzellfuh.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, geen probleemdoe maar ff je adres PMen enzo.
Hoop dat ik die dag wel maar tot 12u hoef te werken of vrij ben, volgende week even doorgeven bij werk.
Ja komt wel goed, zien we dan welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als de honders niet mee zouden gaan zou ik wel naar jou toe kunnen gaan en zulks, jeweetzellfuh.
Waar werk je ook weer?
Zegt mij nietsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja komt wel goed, zien we dan wel![]()
Ik ga werken in de DrieMaasStede, in Schiedam, weet niet of dat je wat zegt?Maar is verzorgingstehuis, dus ga daar schoonmaken, met ouwe dakkies beppen en eten rondbrengen en bardiensten draaien geloof ik
Ik eet ook mee van de noms en BBQ zooi dus centjes komt wel goedquote:Op maandag 11 juni 2012 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Sjaan
En pot is naar eigen inzicht h.... ik verwacht van iemand die alleen water drinkt niet hetzelfde als van iemand die een krat bier wegklotst bij wijze van
dat is meestal de tweede stapquote:Op maandag 11 juni 2012 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik eet ook mee van de noms en BBQ zooi dus centjes komt wel goedIk kan alleen zelf niet teveel meezeulen
En ik las trouwens dat iemand een krat bier wegkotst
Wij hebben de avond ervoor foute party dus ik denk niet dat ijs, unf en ik veel eerder zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 09:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kan waarschijnlijk wel komen, maar dan ben ik er rond 3 uur. Ik kan alleen helaas geen noms meenemen omdat ik niet vanaf huis kom. Is het goed als ik dan alleen wat geld in de pot mik SQ?
Dat roggelen we wiel!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is er ook voedsel zonder vleesch?![]()
Stokbroodje ofzo?
Nee hoor, vrij parkeren all the way! Ik hoop wel dat je een beetje kan fileparkerenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:24 schreef megamandy het volgende:
Oeh BBQIk zal ook wat te eten meenemen. Denk dat ik vanuit het werk eerst nog even naar huis ga en dan misschien met de auto kom.
Kan ik de auto bij jou gewoon in de straat zetten SQ? Of zit jij ook nog in een betalen gebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |