Best knap van ze, maar dus wel weer 2 chicanes erbij.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Mooi, de HRT's zitten er ook weer bij
Vorig jaar had ik geen BBC, nu heb ik wel BBC, maar geen Skyquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:16 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Sky heeft nu de volledige tv rechten.
http://eplsite.biz/stream1.html
Je kunt nu eenmaal niet 24 RBR's of Mclarens op de grid hebben.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:21 schreef Karstman het volgende:
[..]
Best knap van ze, maar dus wel weer 2 chicanes erbij.
Ze moeten wel wat snelheid gaan vinden, want het motto "meedoen is belangrijker dan winnen" is niet op zijn plaats in de F1...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je kunt nu eenmaal niet 24 RBR's of Mclaren op de grid hebben.
Da's ook niet handig om ze uit elkaar te kunnen houdenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je kunt nu eenmaal niet 24 RBR's of Mclarens op de grid hebben.
Daarom is die 107% regel (weer) in het leven geroepenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:24 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ze moeten wel wat snelheid gaan vinden, want het motto "meedoen is belangrijker dan winnen" is niet op zijn plaats in de F1...
En die is nog te ruim...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:25 schreef kepler het volgende:
[..]
Daarom is die 107% regel (weer) in het leven geroepen
Mwah, dat zou betekenen dat die auto op 3 rondjes achterstand gezet kan worden. Hoeven ze hem maar 3x in te halenquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan voor Massa. Kan die zich ook nog kwalificeren.
LOLquote:
Alleen Alonso zie ik daar kans op maken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:31 schreef Nober het volgende:
Gaat Ferrari Q3 halen is eigenlijk de vraag in Q2.
Stelt ook nooit teleur.quote:
Hij heeft best gelijk, dat gras mag wel eens gemaaid worden.quote:
Niet met die 1:38ers.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alleen Alonso zie ik daar kans op maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |