Hij heeft best gelijk, dat gras mag wel eens gemaaid worden.quote:
Niet met die 1:38ers.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alleen Alonso zie ik daar kans op maken.
Jazeker kan dat, P1 in Q2 dus!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Grosjean op P3 kan kwalificeren dan kan Kimi wel pole pakken, toch?
Lekker banden sparen in Q1/Q2, als het niet nodig isquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Heeft McLaren teveel praatjes gehad of gaan ze in Q1 pas los?
Kimi is de koelkast.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Viel me op dat er geen koelkast bij Raikkonen in de pitbox staat, beginnen de comentatoren te vertellen dat er vannacht een koelkast is uitgefikt bij Lotus en er een behoorlijk brandje is geweest daarRaikkonen zal wel te vaak hebben zitten snuffelen in dat ding, waardoor de koelkast het niet meer getrokken kreeg omdat de deur te lang openstond
Maar even serieus, d'r is vannacht echt een koelkast afgefikt. Is het een en ander aan materiaal vernietigd, o.a. 'n helm, maar ik heb niet mee gekregen van welke coureur die was.quote:
5 stuksquote:
Was een helm van Kimi.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar even serieus, d'r is vannacht echt een koelkast afgefikt. Is het een en ander aan materiaal vernietigd, o.a. 'n helm, maar ik heb niet mee gekregen van welke coureur die was.
Bron: autosport.com.quote:Lotus hospitality unit destroyed in Malaysian Grand Prix paddock fire
By Jonathan Noble Saturday, March 24th 2012, 03:19 GMT
Sepang padockLotus has been forced to relocate itself in the Sepang paddock after a fire destroyed its hospitality unit overnight.
In the early hours of Saturday morning, a suspected electrical fault in a fridge caused a fire that eventually destroyed the team's hospitality unit and kitchen facilities.
AUTOSPORT understands that the team was able to save some of its drivers' kits - including overalls and boots - from the private rooms of Kimi Raikkonen and Romain Grosjean. One of Raikkonen's spare helmets was destroyed.
With its unit now out of action, Lotus has been forced to move itself next to Marussia at the bottom end of the Sepang paddock - although its marketing and hospitality staff have been left without any equipment.
The team's engineering operation has been unaffected, as it is based in a separate unit attached to the pit building, and the fire will not have any impact on its track efforts.
Lotus issued a statement on Saturday morning that said: "The team asks for forgiveness for certain personnel who have entered the fire-damaged facility as they will be rather smoke-fragranced today. Many team members may also look rather hungry for a short time."
Maar de top 10 heeft ook meer rondjes om het te proberenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:56 schreef kepler het volgende:
Eigenlijk klopt die 107% regel niet meer met vroeger natuurlijk, omdat ze nu veel langzamer in Q3 rijden dan dat ze kunnen (de top 10 dan).
Ik blijf kijkenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Schumacher zit weer eens in de persco
Lolwut?quote:
Jawel, maar als ze willen kunnen ze makkelijk een veel snellere tijd neerzetten in Q3 door op zacht te gaan rijdenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:58 schreef Karstman het volgende:
[..]
Maar de top 10 heeft ook meer rondjes om het te proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |