Zaterdag (eerste race) 04.00 uur, zondag (tweede race) 07.15 uur.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Wanneer is de race?
Op welke zender is de race live te zien?
GP2. Per weekend zijn er twee races, een hoofdrace (op zaterdag) en een sprintrace (op zondag).quote:
Misschien gaat Kimi nog aan wonderen doenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:34 schreef nils7 het volgende:
shit net Kimi in mn Manager gezet... ff wisselen netzoals zn bak
Onderschat Grosjean niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Grosjean op P3 kan kwalificeren dan kan Kimi wel pole pakken, toch?
Dit..quote:
Zeker weten, al jaren. Prima coureur verder en aangenaam eigenzinnig, maar gewoon geen absolute topper.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:44 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dit..
Misschien word Kimi ook wel overschat...
Ach ja, er komen ook coureurs in de F1 te zitten die al 25 jaar niet in de F1 rijden. Het zal best even wennen zijn maar daar heb je een testperiode voor, overigens hoor ik wat betreft Raikkonen positieve verhalen dat hij meteen na het instappen een ijzeren regelmaat in zijn rondetijden had.quote:Of in iedergeval het gemak waarmee hij zou gaan scoren/presteren. 2 jaar niet in de F1 rijden is een behoorlijk lange periode.
En ik ben niet de eerste die dit zegt.
Kimi is een ´´natural´´, al bij de eerste F1 tests was hij bloedsnel... Bij zijn debuut scoorde hij direct een punt, dat in een tijd dat hiervoor nog een p6 finish nodig was.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zeker weten, al jaren. Prima coureur verder en aangenaam eigenzinnig, maar gewoon geen absolute topper.
[..]
Ach ja, er komen ook coureurs in de F1 te zitten die al 25 jaar niet in de F1 rijden. Het zal best even wennen zijn maar daar heb je een testperiode voor, overigens hoor ik wat betreft Raikkonen positieve verhalen dat hij meteen na het instappen een ijzeren regelmaat in zijn rondetijden had.
Als hij morgen in de top 3 kwalificeert heb ik een stijve.quote:
Vannacht al?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef THEFXR het volgende:
vannacht gaat de tijd 1 uur vooruit, dus de f1 is er eerder
Even lang als Grosjean niet in de Formule 1 heeft gereden tussen zijn debuut en terugkeerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:44 schreef Meike26 het volgende:
[..]
2 jaar niet in de F1 rijden is een behoorlijk lange periode.
Je maakt het jezelf graag makkelijk of nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:56 schreef Geralt het volgende:
Even voor mijn eigenste vormgeving.
Morgen/dalijk om 0900 uur deze tijd qualify en zondag om 10 uur nieuwe tijd de start toch?
Of anders gezegd, om 8 uur oude tijd moet ik zondag klaarzitten is het niet?
Ja, ik weet het nog goed. Heidfeld was een ietsiepietsie bloedsneller, aan het begin van het seizoen en aan het eind van het seizoen. Maar ze waren wel aan elkaar gewaagd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef Marks het volgende:
[..]
Kimi is een ´´natural´´, al bij de eerste F1 tests was hij bloedsnel... Bij zijn debuut scoorde hij direct een punt, dat in een tijd dat hiervoor nog een p6 finish nodig was.
Klein detail, zijn teamgenoot destijds was Heidfeld en die werd zelfs 4e in de Sauber:)
Hij werd overigens wel wereldkampioen in een Ferrari, iets wat Massa niet gelukt is, en ook nooit gaat lukken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, ik weet het nog goed. Heidfeld was een ietsiepietsie bloedsneller, aan het begin van het seizoen en aan het eind van het seizoen. Maar ze waren wel aan elkaar gewaagd.
Laten we wel wezen, al die mensen die altijd riepen dat Raikkonen zo bloedsnel was riepen ook dat hij wel even gehakt zou maken van Massa in die Ferrari. Maar die bleek ook weer net zo bloedsnel.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 03:44 schreef Googolplexian het volgende:
http://picasaweb.google.c(...)297/FokF1Banners2012
voorbeeld :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk niet meer nee. Maar je weet ook wel dat het best andersom had gekund en dat Massa de pech had dat Hamilton zo zwijnde.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:42 schreef Kimilotus het volgende:
[..]
Hij werd overigens wel wereldkampioen in een Ferrari, iets wat Massa niet gelukt is, en ook nooit gaat lukken.
Naast Raikkonen had Massa nog een goede kans mits de Ferrari ruim de snelste auto was. Met Alonso in een zelfde auto is hij kansloos.quote:Iets wat jouw geliefde Alonso ook nog niet gelukt is
kut ja, die hadden ook een stream. En ik maar wachten tot het begon op tvquote:
En heb je je vermaakt met de rally van Schubbekutteveen op RTL?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
kut ja, die hadden ook een stream. En ik maar wachten tot het begon op tv
Ik ben woonachtig in België, dus heb geen RTL7quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:57 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
En heb je je vermaakt met de rally van Schubbekutteveen op RTL?
Scheelt maar 2 seconden dus ik laat het mixen maar achterwege.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:00 schreef Atreidez het volgende:
Ik zit hier weer als een dj geluid en beeld te mixen van 2 sources
Ik heb UPC ff een tikkie pauze gegeven, zit nu minder dan halve seconde verschil inquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:02 schreef Karstman het volgende:
[..]
Scheelt maar 2 seconden dus ik laat het mixen maar achterwege.
Werkt hier prima.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:06 schreef Sinister-D- het volgende:
GVD, is die livetiming nu weer overhoop
Heb 'm eens ge-F5't, maar nu heb ik helemaal niets meerquote:
Vanaf de volgende race, China. Maar enkele races zenden ze uit dit jaar. Wel een uitgebreide samenvatting na quali en race. Dacht vandaag om 12.00, en morgen om 15.00.quote:
Raarquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
pas vanaf 15 april zenden zij uit.
Als je de klok alvast een uur vooruit hebt gezet klopt dat ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:11 schreef kepler het volgende:
Ik zat met 10u in mn hoofd!!!Bijna gemist
Maar andere jaren zonden ze toch wel altijd uit?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk vanwege de starttijd van de Q en Race
Sky heeft nu de volledige tv rechten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:15 schreef D. het volgende:
[..]
Maar andere jaren zonden ze toch wel altijd uit?
Best knap van ze, maar dus wel weer 2 chicanes erbij.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Mooi, de HRT's zitten er ook weer bij
Vorig jaar had ik geen BBC, nu heb ik wel BBC, maar geen Skyquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:16 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Sky heeft nu de volledige tv rechten.
http://eplsite.biz/stream1.html
Je kunt nu eenmaal niet 24 RBR's of Mclarens op de grid hebben.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:21 schreef Karstman het volgende:
[..]
Best knap van ze, maar dus wel weer 2 chicanes erbij.
Ze moeten wel wat snelheid gaan vinden, want het motto "meedoen is belangrijker dan winnen" is niet op zijn plaats in de F1...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je kunt nu eenmaal niet 24 RBR's of Mclaren op de grid hebben.
Da's ook niet handig om ze uit elkaar te kunnen houdenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je kunt nu eenmaal niet 24 RBR's of Mclarens op de grid hebben.
Daarom is die 107% regel (weer) in het leven geroepenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:24 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ze moeten wel wat snelheid gaan vinden, want het motto "meedoen is belangrijker dan winnen" is niet op zijn plaats in de F1...
En die is nog te ruim...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:25 schreef kepler het volgende:
[..]
Daarom is die 107% regel (weer) in het leven geroepen
Mwah, dat zou betekenen dat die auto op 3 rondjes achterstand gezet kan worden. Hoeven ze hem maar 3x in te halenquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan voor Massa. Kan die zich ook nog kwalificeren.
LOLquote:
Alleen Alonso zie ik daar kans op maken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:31 schreef Nober het volgende:
Gaat Ferrari Q3 halen is eigenlijk de vraag in Q2.
Stelt ook nooit teleur.quote:
Hij heeft best gelijk, dat gras mag wel eens gemaaid worden.quote:
Niet met die 1:38ers.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alleen Alonso zie ik daar kans op maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |