Kennelijk tikken die daar handmatig de tijden over ofzoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:56 schreef sasquatsch het volgende:
rechtstreekse kopie van autosport.com, dus die fout is niet van mij.
Sowieso had ik over andere posts heen gelezen waar de uitslag al gepost was.
ik denk het welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:53 schreef RingBewoner het volgende:
Gaat HRT morgen kwalificeren binnen de 107%?
Kijk naar vorig jaar en je weet het antwoord al. Ja dus!quote:
Wanneer is de race?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:30 schreef koffiezwartsterk het volgende:
GP2 Kwali:
Valsecchi Pole.
vd G op P8 op een goeie 2 tieden
Melker P19 op een seconde.
Zit dicht op elkaar!
Als Grosjean op P3 kan kwalificeren dan kan Kimi wel pole pakken, toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:42 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Raikkonen krijgt gridpenalty na wisselen bak
23 maart 2012
Kimi Raikkonen zal zaterdag vijf startplaatsen verliezen, nu Lotus genoodzaakt was om zijn versnellingsbak te wisselen. De Fin zal dus opnieuw niet starten van een representatieve startplaats.
Raikkonen moest vorige week al uitstappen in Q1, maar knokte zich toch in de punten. Dit weekend kan daar dus een nieuwe inhaalrace aan toegevoegd worden, want de versnellingsbak hield er op vrijdag mee op. Dat was te danken aan stukken gras in de radiator, die voor oververhitting zorgden.
Zaterdag (eerste race) 04.00 uur, zondag (tweede race) 07.15 uur.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Wanneer is de race?
Op welke zender is de race live te zien?
GP2. Per weekend zijn er twee races, een hoofdrace (op zaterdag) en een sprintrace (op zondag).quote:
Misschien gaat Kimi nog aan wonderen doenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:34 schreef nils7 het volgende:
shit net Kimi in mn Manager gezet... ff wisselen netzoals zn bak
Onderschat Grosjean niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Grosjean op P3 kan kwalificeren dan kan Kimi wel pole pakken, toch?
Dit..quote:
Zeker weten, al jaren. Prima coureur verder en aangenaam eigenzinnig, maar gewoon geen absolute topper.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:44 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dit..
Misschien word Kimi ook wel overschat...
Ach ja, er komen ook coureurs in de F1 te zitten die al 25 jaar niet in de F1 rijden. Het zal best even wennen zijn maar daar heb je een testperiode voor, overigens hoor ik wat betreft Raikkonen positieve verhalen dat hij meteen na het instappen een ijzeren regelmaat in zijn rondetijden had.quote:Of in iedergeval het gemak waarmee hij zou gaan scoren/presteren. 2 jaar niet in de F1 rijden is een behoorlijk lange periode.
En ik ben niet de eerste die dit zegt.
Kimi is een ´´natural´´, al bij de eerste F1 tests was hij bloedsnel... Bij zijn debuut scoorde hij direct een punt, dat in een tijd dat hiervoor nog een p6 finish nodig was.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zeker weten, al jaren. Prima coureur verder en aangenaam eigenzinnig, maar gewoon geen absolute topper.
[..]
Ach ja, er komen ook coureurs in de F1 te zitten die al 25 jaar niet in de F1 rijden. Het zal best even wennen zijn maar daar heb je een testperiode voor, overigens hoor ik wat betreft Raikkonen positieve verhalen dat hij meteen na het instappen een ijzeren regelmaat in zijn rondetijden had.
Als hij morgen in de top 3 kwalificeert heb ik een stijve.quote:
Vannacht al?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef THEFXR het volgende:
vannacht gaat de tijd 1 uur vooruit, dus de f1 is er eerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |