Zoek van al die stoffen eens op waar ze nog meer in zitten. Of waar het voor gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:11 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik reageer op de opm dat vaccins alleen verzwakte virussen bevatten. Dat lijkt me pertinente BS.
quote:Human Diploid cells: MRC5 proteins:(human diploid cells, aborted fetuses)
Derived from normal lung tissue of a 14-week-old male fetus by J. P. Jacobs in September 1966 (Nature 227: 168-170, 1970), the MRC-5 cell line was established in a growth medium consisting of Earle's Basal Medium in Earle's balanced salt solution supplemented with 10% calf (bovine) serum. The MRC-5 ...more
Derived from normal lung tissue of a 14-week-old male fetus by J. P. Jacobs in September 1966 (Nature 227: 168-170, 1970), the MRC-5 cell line was established in a growth medium consisting of Earle's Basal Medium in Earle's balanced salt solution supplemented with 10% calf (bovine) serum. The MRC-5 cell strain (like the WI-38 cell line) is susceptible to a wide range of human viruses.
http://www.viromed.com/services/product/mrc5.htm
Viral vaccines are often cultured on aborted fetal tissue. There are several types of fetal cells in which the virus is grown: MRC5, WI-38, WI-26 VA4, RA273, PER C and HEK 293. This has raised concerns, with reports of some individuals with religious objections to abortion refusing vaccination because they feel this makes them complicit with the original act of abortion.
Some deem it unethical to use vaccines from fetal cell lines for the following reasons:
1) If abortion is immoral then profiting from it must also be immoral.
2) The unborn child was unable to give consent for its body parts to be used, so it is therefore disrespectful to the dead.
3) The argument that "the fetal tissues would just go to waste if they were not used" was not accepted at the Nuremberg trials of scientists who used body parts from concentration camp victims. This abuse of the child's body only compounds the injustice of the original abortion, even if the vaccine producers were in no way connected to the abortion.
4) Use of this vaccine implies acceptance of the legality of abortion, and does nothing to discourage the use of fetal parts or cell lines in vaccine manufacture or other branches of medicine.
Ah! Dus je hebt je keuze gemaakt? Veel geluk met je keuze gewenst iig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Niet alleen de conclusie, maar die conclusie is vrij simpel, geen verklaring voor hogere imr in de us, meer onderzoek nodig. Correlatie vaccins is niet zeker maar nav de statistieken ook niet uit te sluiten toch ?
(alleen maar keurig dat ze dit vermeldden, ben ik van bepaalde adviseurs van onze ministeries wel anders gewend)
[..]
Meer statistiek:
[..]
Geen haar (nah misschien 1) op mijn hoofd die eraan denkt om onze jongste dochter al met 2 mnd tegen hepB te enten. Tenzij mijn huisarts (of jullie) met zwaarwegende argumenten komen.
Idd ja. Je kan ondertussen wel veilig zeggen dat geen enkele cel van de oorspronkelijke foetus meer in leven is. De rest is allemaal in het lab gekweekt als onderdeel van de cellijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef Knarf het volgende:
[..]
Zoek van al die stoffen eens op waar ze nog meer in zitten. Of waar het voor gebruikt wordt.
(Hint: virusen groeien niet op lucht, virussen moeten wat langer dan een minuut bewaard blijven, keukenzout, bakpoeder ingredienten, stoffen die in grote hoeveelden in bosbessen voorkomen, etc)
Van zeker 90% zal je op eerste oog opslag al zeggen dat een enge chemische naam niets zegt over de "engheid".
Mooiste is nog "sodium chloride", wat gewoon keukenzout is.
En het klopt dat er gebruik wordt gemaakt van geaborteerde kinderen, echter is dit niet een constant proces. Er wordt dus geen nieuw materiaal van nieuw geaborteerde gebruikt. De cellen worden opnieuw gekweekt.
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat ze alleen vaccinaties afzetten tegen IMR en geen andere oorzaken. Bovendien zie ik niet of er in de statistieken rekening is gehouden met het deel van de bevolking dat hun kinderen niet inent uit geloofsoverwegingen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Niet alleen de conclusie, maar die conclusie is vrij simpel, geen verklaring voor hogere imr in de us, meer onderzoek nodig. Correlatie vaccins is niet zeker maar nav de statistieken ook niet uit te sluiten toch ?
Het lijkt er een beetje op alsof ze de conclusie al hadden en de data er bij gezocht hebben.quote:(alleen maar keurig dat ze dit vermeldden, ben ik van bepaalde adviseurs van onze ministeries wel anders gewend)
[..]
Leuk dat je uit dat hele artikel alleen dat stuk post en niet bijvoorbeeld:quote:Meer statistiek:
[..]
OFquote:Niet alleen blijken immunisaties – ook die welke bij baby’s worden toegepast – infectieziekten niet te voorkomen; ze veroorzaakten meer leed en doden dan iedere andere vorm van menselijk ingrijpen in de hele geschiedenis van medische interventie. – dr. Viera Scheibner
terwijl beiden redelijk eenvoudig te weerleggen zijn. De eerste door statistieken, de tweede door even mee te geven dat er meer kwalen binnen het autismespectrum vallen dan vroeger. Je quote dus zelf al vooringenomen, het lijkt erop alsof je al besloten hebt je kind niet in te enten en er de bronnen bij zoekt die deze keuze staven.quote:Autisme was vroeger een zeldzame aandoening, en kwam slechts bij 1 op de 10.000 kleine kinderen voor. Nu wordt het in sommige staten vastgesteld bij 1 op de 150 kinderen. Tussen 1992 en 1997 namen de gevallen van autisme met meer dan 300 procent toe.
– What Your Doctor May Not Tell You About Children’s Vaccinations, blz. xiv-xv
Dat is je goed recht.quote:Geen haar (nah misschien 1) op mijn hoofd die eraan denkt om onze jongste dochter al met 2 mnd tegen hepB te enten. Tenzij mijn huisarts (of jullie) met zwaarwegende argumenten komen.
Dat is dus een fabeltje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:39 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nou ja, meer dan deze krijg je er niet voor:![]()
Een vaccinatie is niet meer dan een lichte vorm van het virus waar je (bijna) niet ziek van kunt worden. Niks in de biologische wetenschappen is zeker, er zijn altijd uitzonderingen.
Je immuunsysteem maakt, omdat hij het vaccin (het virus) als een lichaamsvreemde stof ziet, antistoffen hier tegen.
Wanneer dan het echte virus je lichaam zou betreden is je immuunsysteem hier gelijk al bestand tegen en hoeft niet eerst zelf de antistoffen te fabriceren maar kan ze gewoon via een als het ware blauwdruk de antistoffen maken en bijna gelijk het virus onklaar maken.
En dat geloof je echt ?!?!! HPV-vaccin ?!!quote:Maar hier zitten biologisch ook altijd weer een paar 'maar' bij. Zo licht het ook aan de weerstand van het desbetreffende persoon of het vaccin wel altijd even goed werkt.
Er zijn in de geschiedenis ook vaccin's geweest die niet werden getest op zwangere apen, toen werden er veel misvormde en gehandicapte kinderen geboren.
Iets wat trouwens nu zeer goed getest wordt om zo'n blamage te voorkomen.
quote:En je kunt er ook niet meer omheen dat een poliovaccin wel helpt tegen polio. In landen als Soedan, Egypte en Niger, waar polio niet meer bestond, bestaat nu weer polio door het afschaffen van het vaccin.
Ja snuggere Harry. Hitler was dan ook een gepositioneerd figuur. Net als Mario Monti (Italië) en Papademos (Griekenland) nu. Door de banken geplaatst.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ach dat haal je van een website die ook dit soort dingen er op heeft staan:
http://www.whale.to/b/hallet_b.html
Mochten die producten zijn gebruikt, vooral die stamcellen hoe komen ze erop, dan zijn die gebruikt om de virus de mogelijkheid om te vermenigvuldigen te ontnemen.
Nogmaals, ik reageer op de opm dat vaccins alleen verzwakte virussen bevaten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef Knarf het volgende:
[..]
Zoek van al die stoffen eens op waar ze nog meer in zitten. Of waar het voor gebruikt wordt.
(Hint: virusen groeien niet op lucht, virussen moeten wat langer dan een minuut bewaard blijven, keukenzout, bakpoeder ingredienten, stoffen die in grote hoeveelden in bosbessen voorkomen, etc)
Van zeker 90% zal je op eerste oog opslag al zeggen dat een enge chemische naam niets zegt over de "engheid".
Mooiste is nog "sodium chloride", wat gewoon keukenzout is.
En het klopt dat er gebruik wordt gemaakt van geaborteerde kinderen, echter is dit niet een constant proces. Er wordt dus geen nieuw materiaal van nieuw geaborteerde gebruikt. De cellen worden opnieuw gekweekt.
[..]
quote:15% van artsen weet van onderzoeksfraude
Ook heeft volgens het tijdschrift bijna een kwart van de medici wel eens gemerkt dat een onderzoeker alleen gegevens gebruikte die hem goed uitkwamen of die gegevens statistisch bewerkte
Zie het geeft het wel aan...quote:Op woensdag 11 april 2012 08:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nogmaals, ik reageer op de opm dat vaccins alleen verzwakte virussen bevaten.
Voor ' n aantal stoffen heb ik dat tijden geleden al gedaan ( de reden waarom onze kinderen het (mexicaanse) griepvaccin ) niet krijgen.Er is natuurlijk wel 'n verschil hoe deze stoffen het lichaam binnenkomen. Maar ook die discussie heb ik hier al (te) vaak gevoerd.
Vers van de pers:
[..]
Mhoa, granted het is een verschil, maar ik denk niet dat het uit maakt. Of het nou via een slijmvlies bij de juiste cellen komt of via een spier/bindweefsel maakt denk ik niet zo veel uit. Het zijn nog steeds dezelfde lymfocyten die hun werk doen. Dat het een cocktail is lijkt me ook niet heel belangrijk. De hulpstoffen van een vaccin werken als een soort neon bord met een knipperende HIER IS EEN INDRINGER!!!! voor het immuunsysteem. Dat gaat bijvoorbeeld de virus mantels te lijf die daar gevonden worden, en voegt deze toe aan het geheugen voor de volgende keer dat deze gespot wordt.quote:Op maandag 9 april 2012 19:11 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[..]
Bovendien belast je 'n lichaam met 'n cocktail. BMR b.v. (met daarbij sinds kort ook nog de HEPb injectie) Mijn onderbuik zegt me dat de kans dat dit in de natuur gebeurd bijzonder klein is.
sidenote; Zowiezo is de kans op 'n Hep B infectie in NL volgens mij zeer klein. Zeker op jonge leeftijd. Ik snap echt niet wat de gedachte achter deze vaccinatie is. Zouden de incidenten met het Hofnarretje e.d. soms meespelen ?
En welke conclusies trek je uit dat korte nieuwsbericht?quote:
Mij wel, in het echte leven krijg je toch ook niet zo snel 3 ziektes tegelijk ?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:31 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat het een cocktail is lijkt me ook niet heel belangrijk.
En verder is het natuurlijk ' n centenkwestie , dat is imo ook de hoofdreden voor de giftige/kankerverwekkende conserveringsmiddelen.quote:De echte reden voor dit gebruik ligt echter elders. Men wil vooral de psychologische weerstand van ouders omzeilen tegen het veelvuldig prikken van hun baby.
Dat eerste en laatste laatste argument lijkt mij dus wel heel belangrijk, aan je op mij enigzins laconiek overkomende reacties meen ik te kunnen opmaken dat je zelf geen kinderen hebt ?quote:Ten eerste wordt de belasting met antigenen veel meer gespreid in de tijd, hetgeen voor de verwerking ervan door het afweersysteem veel gunstiger is
Ten tweede kunnen ouders dan veel gerichter kiezen welk vaccin ze wel en welk ze niet wensen toe te dienen.
Ten derde wordt het veel duidelijker welk vaccin door een baby slecht verdragen wordt.
http://users.telenet.be/v(...)n/boycottcocktailvac
In Zweden is men inmiddels met de kinkhoest vaccinatie gestopt en dit heeft geen toename van overledenen aan die ziekte tot gevolg gehad.quote:Vaccinatiedruk
Juist het officiële vaccinatieprogramma is deels verantwoordelijk voor het weer opduiken van kinkhoest. Het probleem heet 'vaccinatiedruk'. De Greeff: 'Er wordt heel veel gevaccineerd dus mensen beginnen op een gegeven moment immuun te worden tegen de kinkhoestbacterie. Maar die bacterie die wil natuurlijk overleven en die gaat zich dan aanpassen. Die probeert sterker te worden om toch te kunnen overleven. Dat is dus feitelijk het gevolg van het consequent vaccineren.'
http://www.rnw.nl/nederla(...)terug-van-weggeweest
Dat is juist het punt van een vaccin, je krijgt de ziekte niet echt. Daarom lijkt me dat het niet zo veel uit maakt of je immuunsysteem er meerdere tegelijk tegen komt of niet. Enige belastig (door de hulpstoffen) voor de ontvanger verminder je dan juist door meerdere tegelijk toe te dienen.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Mij wel, in het echte leven krijg je toch ook niet zo snel 3 ziektes tegelijk ?
De echte reden voor cocktails ?!
Een centenkwestie op wat voorn manier? Denk dat je juist meer geld zou kunnen vragen door alles los te verkopen.quote:En verder is het natuurlijk ' n centenkwestie , dat is imo ook de hoofdreden voor de giftige/kankerverwekkende conserveringsmiddelen.
Daar kan je weer andere voorbeelden tegen neerzetten. In Engeland had je bijvoorbeeld na het los aanbieden van de delen van het MBR vaccin weer een uitbraak van Rodehond. Ouders kozen er vaak voor om hun kinderen daar niet tegen te vaccineren, omdat het een relatief milde ziekte is. Voor zwangere vrouwen is het echter wel gevaarlijk...quote:Waarom ik wel voor spreiding ben:
[..]
Dat eerste en laatste laatste argument lijkt mij dus wel heel belangrijk, aan je op mij enigzins laconiek overkomende reacties meen ik te kunnen opmaken dat je zelf geen kinderen hebt ?
Niet heel relevant maar ben er wel benieuwd naar welke posters hier allemaal kinderen hebben.
Nog iets waar ik op stuitte:
[..]
In Zweden is men inmiddels met de kinkhoest vaccinatie gestopt en dit heeft geen toename van overledenen aan die ziekte tot gevolg gehad.
http://www.nvkp.nl/actuee(...)=98&cHash=f3688f0a5d
Je lichaam is continue in oorlog met pathogenen! Niet alleen die van buiten, zoals welke je binnenkrijgt via voedsel, maar ook die pathogenen die inactief, maar verborgen blijven in je lijf. Zo trekken veel virussen zich terug in de zenuwen, omdat het immuunsysteem zich daar inhoudt.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Mij wel, in het echte leven krijg je toch ook niet zo snel 3 ziektes tegelijk ?
Compliance; zorgen dat mensen niet 50x terug moeten komen voor prikken, waar natuurlijk weinig mensen zin of tijd voor hebben.quote:De echte reden voor cocktails ?!
Wat tegelijkertijd kwaliteit en betrouwbaarheid verhoogt. Net als in eten. Of al die stoffen goed voor het lijf zijn, dat is helaas langetermijnwerk.quote:[..]
En verder is het natuurlijk ' n centenkwestie , dat is imo ook de hoofdreden voor de giftige/kankerverwekkende conserveringsmiddelen.
Welk tijdsbestek wordt daar besproken? Want denk aan de groepsimmuniteit, hè?quote:Waarom ik wel voor spreiding ben:
[..]
Dat eerste en laatste laatste argument lijkt mij dus wel heel belangrijk, aan je op mij enigzins laconiek overkomende reacties meen ik te kunnen opmaken dat je zelf geen kinderen hebt ?
Niet heel relevant maar ben er wel benieuwd naar welke posters hier allemaal kinderen hebben.
Nog iets waar ik op stuitte:
[..]
In Zweden is men inmiddels met de kinkhoest vaccinatie gestopt en dit heeft geen toename van overledenen aan die ziekte tot gevolg gehad.
http://www.nvkp.nl/actuee(...)=98&cHash=f3688f0a5d
Als eerste wil ik zeggen dat ik dit heel erg voor je vindt.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:13 schreef mousy31 het volgende:
Ik wou dat ik mn zoon toen hij 2 was geen vaccinaties had gegeven. Hij veranderde van 1 op de andere dag. Hij was een rustig en lief kind en huilde als baby bijna nooit.
Na de vaccianties werd hij echter een druk ondeugend kind. Ik weet dat peuters ondeugend zijn en dingen onderzoeken. Maar ik zag echt een groot verschil van de een op de andere dag en dat kan volgens mij zomaar niet. Veranderen gaat langzaam en niet van de een op de andere dag. (heb zelf op kinderdag verblijven en op peuterspeelzalen gewerkt en mn stage gelopen dus weet heel goed hoe peuters zijn)
Mijn zoon heeft inmiddels stempels opgeplakt gekregen zoals ADHD/ PDD-NOS en uiteindelijk werd het ODD
Dat is autistisch verwant en ik geloof zeer zeker dat het door de vaccinaties komt.
En ik kan niet genoeg benadrukken dat hier zo goed als geen onderzoek naar gedaan wordt.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:15 schreef Gray het volgende:
Wat tegelijkertijd kwaliteit en betrouwbaarheid verhoogt. Net als in eten. Of al die stoffen goed voor het lijf zijn, dat is helaas langetermijnwerk.
quote:Feit:
In 2000 wist men niet excact wat de toxische eigenschappen van etylkwik waren, laat staan dat men weet wat de effecten zijn op het in ontwikkeling zijnde zenuwstelsel zijn.
Daar heeft men dus sinds 1945 pasgeborenen mee ingespoten en gaat daar tot op heden o.a op grote schaal in de 3de wereld mee door.
Schiet mij maar lek.
vaccinatietopic #6 Ik spuit ik spuit wat jij niet spuit
nee de werkelijke rede is aansprakelijkheid. Alles in een keer. Ene vaccin is van bedrijf x andere van bedrijf y. En als je dan toch ziek of dood gaat. licht het aan iets anders.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Je lichaam is continue in oorlog met pathogenen! Niet alleen die van buiten, zoals welke je binnenkrijgt via voedsel, maar ook die pathogenen die inactief, maar verborgen blijven in je lijf. Zo trekken veel virussen zich terug in de zenuwen, omdat het immuunsysteem zich daar inhoudt.
[..]
Compliance; zorgen dat mensen niet 50x terug moeten komen voor prikken, waar natuurlijk weinig mensen zin of tijd voor hebben.
Als ik er met iemand over probeer te praten word het afgewimpeld. En zeggen dat er wetenschappelijk geen verbanden bestaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als eerste wil ik zeggen dat ik dit heel erg voor je vindt.
Met mijn oudste zoon heb ik n gelijke ervaring. Gelukkig minder ernstig.
Heb jij hierover met 'n arts gesproken ?
Mijn ervaring is dat er geen enkele vorm van nacontrole oid is. Sterker, men word 'n btje geirriteerd als je met vragen of opm betreffende vaccinaties komt.
Er zijn onderzoeken die aantonen dat bepaalde vaccinaties o.a. neuro-psycholgische problemen zoals ADHD (maar ook autisme) kunnen veroorzaken.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:39 schreef Bankfurt het volgende:
Kleine kinderen worden gevaccineerd zodanig dat zij ADHD er van krijgen ? ...
interessante case om te onderzoeken ..
Die al gezien?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef ATuin-hek het volgende:
Plus deel 2 3 4 natuurlijk. Heeft een paar voorbeelden van hoe ziektes die zo goed als geen probleem meer waren weer terug dreigen te komen door teruglopende vaccinaties.
Daar ben ik het wel mee eens dat er geen plaats is, heb t zelf ook ervaren ik moest maar aan de ritalin ipv wiet roken.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:50 schreef Gray het volgende:
Het grootste probleem met adhd is, in mijn ervaring, dat er niet voldoende plaats voor is in de maatschappij. Zelfs al is het een gevolg van vaccinatie; het zal altijd voorkomen.
Maar zolang daar geen bewijs voor is te vinden zie ik geen reden om daarmee rekening te houden.
Bovendien speelt, wat lambiekje aangeeft, ook de omgeving mee voor adhd; de ouders hebben het fut niet hun ouderrol te vervullen na een 40-urige werkweek als tweeverdiener.
Nuances Bankfurt, nuances alstublieftquote:Op woensdag 11 april 2012 16:39 schreef Bankfurt het volgende:
Kleine kinderen worden gevaccineerd zodanig dat zij ADHD er van krijgen ? ...
interessante case om te onderzoeken ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |