quote:
Aan de kust ook, maar warm is het allerminstquote:Op maandag 19 maart 2012 14:04 schreef appelsientje het volgende:
Hier op de veluwe schijnt de zon volop
san franciscoquote:
Hier word ik vrolijk vanquote:Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Fredo55 het volgende:
Lente.![]()
Vannacht is bij de buurman een veulen geboren.
Eerst lag hij er voor pampus bij:
[ afbeelding ]
Maar later ging hij drinken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En later stond ie er voor Pampus bij. Duidelijk nog niet helemaal opgedroogd...quote:Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Fredo55 het volgende:
Lente.![]()
Vannacht is bij de buurman een veulen geboren.
Eerst lag hij er voor pampus bij:
Dat nieuwe klimaat heb ik vorig jaar al geaccepteerd. Droge lente, natte zomer. Er is een regentijd aan het ontstaan in Nederland.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:27 schreef INViCTuS het volgende:
Het lijkt wel een verdacht patroon te worden. We hebben nu 2.5 maand regelmatig en meer neerslag gehad dan normaal in Nederland. Voor die 2.5 maand ongeveer eenzelfde periode zonder noemenswaardige neerslag. Ik zie het zo weer gebeuren dat maart, wat tot nu toe vrij droog verloopt en april en mei weer net zo droog en zonnig worden als vorig jaar en we in juni, july en augustus weer een vroege herfst hebben.
Ik wil niet zeggen dat dat gaat gebeuren maar ik vind het wel verdacht en het zou me niet verbazen
Ik hoop echt niet dat je gelijk krijg, vorig jaar zomer was echt rampzalig.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:27 schreef INViCTuS het volgende:
Het lijkt wel een verdacht patroon te worden. We hebben nu 2.5 maand regelmatig en meer neerslag gehad dan normaal in Nederland. Voor die 2.5 maand ongeveer eenzelfde periode zonder noemenswaardige neerslag. Ik zie het zo weer gebeuren dat maart, wat tot nu toe vrij droog verloopt en april en mei weer net zo droog en zonnig worden als vorig jaar en we in juni, july en augustus weer een vroege herfst hebben.
Ik wil niet zeggen dat dat gaat gebeuren maar ik vind het wel verdacht en het zou me niet verbazen
Alleen her en der een paar wolkjes.quote:
Wat is het nou?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Heerlijk met zonder jas naar buiten geweest.
Inderdaad, veel bewolking vanmiddag en weinig zon. Daarnaast een vervelend harde wind. Geen al te best weer wat mij betreft.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:52 schreef Slobeend het volgende:
Zo warm is het anders nog niet in Groningen. Halve middag alweer bewolkt.
Opschepper.quote:
Ik woon in het momenteel warmste stukje van Nederlandquote:
15.9 hier.quote:
Noujaquote:
Buienradar gebruikt de ijkpunten van de officiële meteorologische stations van het KNMI.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:10 schreef Felagund het volgende:
Bij mij is de thermometer (Psychrometer) van het meteorologische instituut hier in de tuin, dus wel wat officieler dan buienradar.
Maar dat is sowieso interpoleert op de meeste punten (want je hebt maar op een paar plekken in Nl meetgegevens) en die thermometer ligt niet naast de deur. Al is die thermometer bij ons in de tuin ook niet goed calibreert volgens mij, dus misschien heb je gelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:21 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Buienradar gebruikt de ijkpunten van de officiële meteorologische stations van het KNMI.
Dus dat kaartje lijkt me wel even iets betrouwbaarder.
Ik vraag me af wat jij doet als het 35 graden wordtquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:15 schreef appelsientje het volgende:
Heeeeerlijk
Heb net in de tuin gezeten maar daar is het al bijna niet uit te houden.. zo warm
In de schaduw zitten natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:24 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jij doet als het 35 graden wordt![]()
Heerlijk weer trouwens, hele tijd zonder jas net rondgelopen. Het mag voorlopig wel zo blijven van mij
In de voortuin zittenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:24 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jij doet als het 35 graden wordt![]()
Heerlijk weer trouwens, hele tijd zonder jas net rondgelopen. Het mag voorlopig wel zo blijven van mij
Had deze winter 4 muggen dood geslagen in de badkamer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef aloa het volgende:
Het nadeel van het warmere weer vliegt ook al weer rond.
Muggen![]()
Ik had gehoopt dat ze massaal waren doodgevroren begin februari, maar helaas.
En vergeet vooral de autoruiten niet. (en natuurlijk mond dicht tijdens het fietsen...quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:53 schreef INViCTuS het volgende:
1 van de nadelen van mooi en warm weer zijn insecten inderdaad. Vooral op de fiets als die dingen in je haar, mond, neus of op je kleding e.d komen. Sommige beesjes zijn zo klein en fragiel dat dat altijd weer vlekken geeft. kutbeesten
die had ik laatst onder mijn dekbed, ik denk wat de hel is dit, dus ik knijp erin en toen wist ik dat het geen kattengridje was maar een lieveheersbeestje en die beesten meuren als je ze platknijptquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:57 schreef MaLo het volgende:
Over insecten gesproken, wij hadden iets van 50 lieveheersbeestjes in de voortuin vandaag.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
die had ik laatst onder mijn dekbed, ik denk wat de hel is dit, dus ik knijp erin en toen wist ik dat het geen kattengridje was maar een lieveheersbeestje en die beesten meuren als je ze platknijpt
Alez,die beesten vliegen hier al weken rond, zie ze vooral s'avonds dansen in dn achtertuin.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef aloa het volgende:
Het nadeel van het warmere weer vliegt ook al weer rond.
Muggen![]()
Ik had gehoopt dat ze massaal waren doodgevroren begin februari, maar helaas.
Je moet ze dan ook niet plat knijpen he.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
die had ik laatst onder mijn dekbed, ik denk wat de hel is dit, dus ik knijp erin en toen wist ik dat het geen kattengridje was maar een lieveheersbeestje en die beesten meuren als je ze platknijpt
Deze vielen mij ook al op: weinig insecten, maar lieveheersbeestjes te over. Denk wel 50 in de tuin gespotquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:57 schreef MaLo het volgende:
Over insecten gesproken, wij hadden iets van 50 lieveheersbeestjes in de voortuin vandaag.
nog geen één gezienquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Deze vielen mij ook al op: weinig insecten, maar lieveheersbeestjes te over. Denk wel 50 in de tuin gespot
Als het in januari 8 graden is doe je je winterjas aanquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:17 schreef Toto69 het volgende:
Temperatuur nu alweer dik 8.5 graden in Twente. Mooi in shirt naar school fietsen dus.
Beetje overdreven is het wel ja, geen wonder dat mensen binnen de kortste keren weer ziek op bed liggen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:17 schreef Toto69 het volgende:
Temperatuur nu alweer dik 8.5 graden in Twente. Mooi in shirt naar school fietsen dus.
Ziek worden van in een t-shirt buiten lopenquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Beetje overdreven is het wel ja, geen wonder dat mensen binnen de kortste keren weer ziek op bed liggen.
Ik zag gisteren al weer kinderen in korte broek naar school fietsen, keek op de temp meter: 3Cquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Beetje overdreven is het wel ja, geen wonder dat mensen binnen de kortste keren weer ziek op bed liggen.
2 wanden zijn hier van glas. Alles kan open. Maar open zetten: ho maar.quote:
Ja hoor. Grote, warmtedoorlatende ramen. Als je ze een piepklein stukje openzet word je gek van het omgevingsgeluid en gaat het tochten. Ik haat het om in zo'n oud pand te werkenquote:
Lang leve climate control.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja hoor. Grote, warmtedoorlatende ramen. Als je ze een piepklein stukje openzet word je gek van het omgevingsgeluid en gaat het tochten. Ik haat het om in zo'n oud pand te werken.
Buiten is het heerlijk
En met drie dagen vorst is het weer te koudquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef minthy het volgende:
Is het eindelijk een beetje voorjaar, ga je mopperen over warmte... Wordt nog wat als het een graad of 25 wordt
Leuk om te zien, maar het zijn kutbeesten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Deze vielen mij ook al op: weinig insecten, maar lieveheersbeestjes te over. Denk wel 50 in de tuin gespot
wat is dat met die ijssel? Heel twitter staat er vol mee...quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Net een uur langs de IJssel gelopen
Geen idee, ik was er voor mijn werk aan het wandelen met een client (Zwolle)quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:21 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wat is dat met die ijssel? Heel twitter staat er vol mee...
Eens ik zag ook vandaag ook weer een paar klap josti,s met een korte broek aanquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:48 schreef zoem het volgende:
De BBQ's zijn weer van stal gehaald hoor; de stank vliegt recht in mijn kamer![]()
Ik vind het altijd een beetje overdreven dat bij de eerste de beste zonnige dag de mensen al gelijk in zomerse kledij lopenOndanks een middagtemperatuur van ~18C is het 's ochtends nog altijd ~5C en staat er een relatief frisse wind (~15C gevoelstemp).
Volgens mij is een daarvan Venusquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:13 schreef Red_85 het volgende:
Weet niet of ik hier moet zijn, maar ik vraag het toch.
Laten we eens even de andere kant op kijken. Van beneden naar boven. Ik merk dat er 2 bizar heldere 'sterren' zijn op het westen die boven elkaar staan. Welke planeten / sterren zijn dit? Kan iemand dat mij vertellen of een topique wijzen?
Voor de geintrappers, google heb ik gecheckt, kom daar ook niet verder.
Jupiter en Venusquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:13 schreef Red_85 het volgende:
Weet niet of ik hier moet zijn, maar ik vraag het toch.
Laten we eens even de andere kant op kijken. Van beneden naar boven. Ik merk dat er 2 bizar heldere 'sterren' zijn op het westen die boven elkaar staan. Welke planeten / sterren zijn dit? Kan iemand dat mij vertellen of een topique wijzen?
Voor de geintrappers, google heb ik gecheckt, kom daar ook niet verder.
Niets mis met korte kleding, wanneer het windstil en droog is kan het zelfs wanneer het vriest prima vertoeven zijn in niet meer dan een t-shirt. Dat bruine vet houdt je echt wel warm hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:48 schreef zoem het volgende:
De BBQ's zijn weer van stal gehaald hoor; de stank vliegt recht in mijn kamer![]()
Ik vind het altijd een beetje overdreven dat bij de eerste de beste zonnige dag de mensen al gelijk in zomerse kledij lopenOndanks een middagtemperatuur van ~18C is het 's ochtends nog altijd ~5C en staat er een relatief frisse wind (~15C gevoelstemp).
Jij loopt 9 maanden per jaar met een jas rond?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:12 schreef Wessell het volgende:
[..]
Eens ik zag ook vandaag ook weer een paar klap josti,s met een korte broek aan+ geen jas ,en barbequen doe je in de zomer,volgende week blijft het nog steeds prachtig lente weer,in de duinen in Noordwijk leek het vandaag wel 25 graden
was goed uit te houden met een wit t-shirt
Mooi om te zien hoe overdreven groot die tweede Maasvlakte wel niet isquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:00 schreef Fredo55 het volgende:
Een heerlijke lente-dag inderdaad.
[ afbeelding ]
nee ik bedoel daarmee die klapjosti,s die nu al zonder jas rijden en een t-shirt en korte broek aan hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij loopt 9 maanden per jaar met een jas rond?
quote:
thx beide!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:21 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Jupiter en VenusVenus is het meest helder.
Nogmaals, niets mis met een korte broek en t-shirt!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:28 schreef Wessell het volgende:
[..]
nee ik bedoel daarmee die klapjosti,s die nu al zonder jas rijden en een t-shirt en korte broek aan hebbenom nu al met een korte broek te lopen vind ik overdreven
Trouwens hier in Rijnsburg nog steeds geen meiden in korte jurkjes
de 14 daagse ziet er wat minder goed uit
[ afbeelding ]
What??quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Nogmaals, niets mis met een korte broek en t-shirt!
Geloof sowieso dat je jezelf op het gebied van warmtecontrole lui kan maken. Sommige mensen in NL trekken bij 20 graden al een jas aan en daar snap ik echt niets van!
Zwem zelf tot laat in het jaar in open water en ben inmiddels ook weer begonnen met het zwemmen in de rivier. Krijg vaak opmerkingen toegeworpen of ik ziek wil worden en het grappige is.. Iedereen wordt ziek behalve ik!
Je lichaam kan heel veel, je moet het alleen niet te veel verwennen.
Alsnog blij dat ik deze week naar zuidoost Europa verhuis!
Tja je hebt behoorlijke verschillen wat mensen nu warm/koud vinden. Je hebt ook mensen die het altijd 24 graden binnen willen hebben en als een malle aan het stoken zijn. Die begrijp ik ook niet helemaal...quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:28 schreef Wessell het volgende:
[..]
nee ik bedoel daarmee die klapjosti,s die nu al zonder jas rijden en een t-shirt en korte broek aan hebbenom nu al met een korte broek te lopen vind ik overdreven
de 14 daagse ziet er wat minder goed uit
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
What??jij gaat hier weg uit NL?
Ik zou het zelfde doen
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:29 schreef INViCTuS het volgende:
Dven, ik ben vast niet de eerste die het vraagt maar waar ga je heen, waarom, met wie, wat ga je er doen en hoe komt dat zo?
Pirin-gebergte! Nog wel een stukje verder maar zeker een gebied waar ik een paar dagen rondtrekken gaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:35 schreef computergirl het volgende:
oh die laatste foto - precies Bob Ross
Doe Karin van Duivenboden maar de groetjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:28 schreef Wessell het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:29 schreef pablo1989 het volgende:
Gewoon lekker kleurtje gekregen van 2 uurtjes in de zon, ideaal.
Bepaal jij toch nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:31 schreef andreas612 het volgende:
[..]nu al poedelnaakt buiten gaan liggen
Valt me ook op dat veel personen commentaar hebben op mensen die graag al van de zon genieten. Is het pas gangbaar als de temperatuur boven de 25 graden komt ofzo?!?quote:
Tja slecht.. tot donderdag blijft het nog wel droog met bijna elke dag volle zon hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:34 schreef zoem het volgende:
Precies alleen morgen nog lekker en dan moet ik werken. Daarna een hele week relatief slecht
Met MOS zit je dan echt nog wel op 14/15 graden. Prima weer dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:47 schreef zoem het volgende:
Oh jawel. Maar meer dan 15C zit er even niet in. Ma+di zelfs 10C.
Ikke wel..mijn hele gazon zit eronder..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:30 schreef zoem het volgende:
MOS?
Ik loop al een tijdje mee hier, maar die term ken ik niet.
10C zie ik niet gebeuren hoor, misschien op de wadden ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:47 schreef zoem het volgende:
Oh jawel. Maar meer dan 15C zit er even niet in. Ma+di zelfs 10C.
Dit was een verkapte smeekbode..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:05 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga werken in (Veliko) Tarnovo, een historisch stadje ten noorden van het Balkangebergte in Bulgarije. Was alweer een poos uitgekeken op Nederland en dit leuk me een leuke mogelijkheid, weet echter nog niet of het definitief is. Na een half jaar kijk ik hoe het bevalt en dan beslis ik of ik blijf.
[ afbeelding ]
Waarom Bulgarije?![]()
Ik wil graag weer eens in een andere cultuur verblijven, het lijkt me een uitdaging om het cyrillische schrift onder de knie te krijgen, goede doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf, de prachtige natuur, het goedkope leven, een voor Bulgaarse begrippen erg hoog salaris en natuurlijk temperaturen van rond de 30 graden vanaf eind april/begin mei tot halverwege in oktober terwijl er in de winter weer gesnowboard kan worden in de omgeving!
[ afbeelding ]
Ik zal in ieder geval de komende zes maanden hier dus een Balkanrapport onderhouden!
Moet alleen eerst een betrouwbare site vinden want iedere weersite zegt iets anders..
+1quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:57 schreef Maron het volgende:
[..]
Ikke wel..mijn hele gazon zit eronder..
Alleen met een hoop vliegtuigstrepen.quote:
Stadseffect?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:04 schreef Scrummie het volgende:
23 graden in Twente inmiddels. Heerlijk zeg.
Meh. Helaas, ik ga eerder voor de 15.
Model output statistics. Bij vergelijkbare verwachtingen in het verleden wordt gewoon gekeken wat de afwijking van de temp is en met dit weer is dat aanzienlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:30 schreef zoem het volgende:
MOS?
Ik loop al een tijdje mee hier, maar die term ken ik niet.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmm vandaag was het nou niet de beste weer.....grotendeels bewolkt weer gehad alleen in de ochtend wat zon..
Die stomme noordelijke stroming ook
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:08 schreef WeHD het volgende:
Bij mij gaat de zon weer weg nu.
Is ook wel even lekker hoor,heel heet vandaag.
Ja, wel 18 graden. Zo heee, das heet zegquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:08 schreef WeHD het volgende:
Bij mij gaat de zon weer weg nu.
Is ook wel even lekker hoor,heel heet vandaag.
Wel als je bedenkt dat 6 weken geleden er spraken was van een elfstedentochtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:15 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Ja, wel 18 graden. Zo heee, das heet zeg
Toen was ik op Tenerife en had ik ook iets van 20 gradenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wel als je bedenkt dat 6 weken geleden er spraken was van een elfstedentocht
Dat krijg je met het gebied tussen de late winter en vroege lentequote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is in dit geval weer nutteloze informatiequote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:51 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Toen was ik op Tenerife en had ik ook iets van 20 graden
Ik had het bijna koud met hardlopen vanmorgen: gewoon shirtje aan, maar nevelig en koude windquote:Op zondag 25 maart 2012 09:51 schreef appelsientje het volgende:
Zometeen hard lopen, maar ik doe mijn jack wel ff aan, het is maar 6 graden....
Hier ook, maar nog fris.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:02 schreef computergirl het volgende:
In amsterdam is de zon ook lekker aan het schijnen
Accuzuurquote:Op zondag 25 maart 2012 12:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Pfffffffffff wat een hitte voor huis in de zon met geen winddaar kun je wel in je blootje liggen
De pier kan ik goed zien liggen, alleen 1 a 2 bomen staat letterlijk in de weg![]()
Heb je wat voor me?quote:
Dat bedacht ik me gistermiddag ook toen ik door een natuurgebied fietste.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha ook leuk ja. Hier hangt een buiten thermometer. Staat af en toe op knappen.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:26 schreef roislecxe het volgende:
Vanmiddag de thermometer eens in de zon gelegd. Dik boven de 40 graden
Beetje vertekend beeld, maar met een graadje of 16 in het zonnetje met geen zuchtje wind was het heerlijk uit te houden.
Beter dan 28 graden een zonkracht van 6 of 7.
Vreemd, zal wel door het reliëf komen.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:36 schreef Narasan het volgende:
Klein onweersbuitje in BE. Boven de Ardennen, dus getriggerd.
[ afbeelding ]
Dat wel, maar ik raak smerig in de war van de klok...quote:
Jupiter en Venus!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:07 schreef Greebs het volgende:
Mooi beeld nu in de lucht naar het westen, de maan nog in zoverre verlicht dat je de schaduwzijde ook nog een beetje kunt zien, en 2 planeten er vlak bij (vraag me niet welke)
omnomnomquote:Op zondag 25 maart 2012 21:51 schreef Fredo55 het volgende:
Kwam deze tegen tussen mijn bestanden, radarbeeld is van (ik meen) 11 september vorig jaar.
Krijg er alweer zin in.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd, ik woon ook vrij dicht bij de Rijn, maar nog niet echt extreem onweer meegemaakt.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:23 schreef tomaat52 het volgende:
In Kleve is onweer echt een feest.
De Rijn kaatst het versterkt terug. Heerlijk.
Ze hebben dat daar zelfs een keer van 3 kanten tegelijk gekregen.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik woon ook vrij dicht bij de Rijn, maar nog niet echt extreem onweer meegemaakt.
Vergeleken met iets meer dan een maand geleden wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Welke warmte. Het is erg mooi weer, maar toch niet warm of zo?
Ik heb de verwarming op kantoor vol open, het is hier echt koudquote:
Inderdaad, zonnetje komt door, verwarming gaat uitquote:Op maandag 26 maart 2012 10:45 schreef Saekerhett het volgende:
Ah, het wordt nu steeds lichter, de zon zal er zo wel doorheen komen.
Pas zaterdag kans op regen, geen onweerskansen deze week.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:03 schreef Infection het volgende:
Ik zat gisteren nog te denken dat met al die warmte het toch wel een keer moet gaan onweren of op z'n minst regenen? Wat zijn de onweerskansen voor deze week?
Die is hier al 5 weken niet meer aan geweestquote:Op maandag 26 maart 2012 10:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Inderdaad, zonnetje komt door, verwarming gaat uit
Even een dipje joh:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:25 schreef knep het volgende:
[..]
Jammer, zowat 3 weken mooi weer maar 2 van de 3 weekenden daarin bagger.
En het zuiden ookquote:
Hier in de buurt van Oosterbeek is het nu onbewolkt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:22 schreef Adelante het volgende:
Wel hoge bewolking in Arnhem, zon moet dat nog even wegbranden
Lastig, maar wat ik nu zie zijn temperaturen van 8 a 14 graden overdag. Maandag moet je wel wat meer zekerheid hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:02 schreef Swomp het volgende:
Kan er al met wat meer zekerheid gezegd worden over het paasweekend?
Zit dan met een tentje op paaspop, hopen op redelijk goed weer dan maar.
echt kut ja. We zijn te veel verwendquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:05 schreef Narasan het volgende:
Heerlijk! Vanaf het weekend helaas *** weer.
Ben je gek, wat we hebben gehad kunnen ze niet meer afpakken. Het was gewoon een voorafjequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
echt kut ja. We zijn te veel verwend
Heh godverdomme, heb ik net m'n winterbanden gewisseld naar zomerbanden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:24 schreef INViCTuS het volgende:
Er gaan niet veel leden mee maar wordt het fris en nat?
[ afbeelding ]
wtf echtquote:
Ik geloof het niet. Het plaatje liegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:41 schreef mazaru het volgende:
Aprilletje zoet, draagt ook nog wel eens een witte hoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |