Dat is die andere freak.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat je Freek heette.
Een tragische held weet niet hoe hij moet handelen. Jij gaat bij de Bundeswehr, dus jij weet het wel. ''Though no one is exempt from moments of tragic doubt or insight, the vision of life peculiar to the mysic, the pious, the propagandist, the confirmed optimist or pessimist, or the confirmed anything - is not tragic.''quote:
Ik zie eerder verlies aan productiemiddelen.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:27 schreef von_Preussen het volgende:
De econoom in mij zegt dat het met de schaarste in grondstoffen 10 miljoen doden beter is.
Ik heb medelijden met iedereen.quote:
Dat is net zoiets als overal fascisme ontwaren. Je hebt dus in wezen medelijden met niemand.quote:
Ik enkel met degenen die Jezus niet als persoonlijk verlosser aanvaarden.quote:
Gezien het feit dat u een eerbaar beroep hebt, geleerd bent en een archaische stijl bezigt en ondanks het bezit van deze attributen eerbied voor mij koestert, verdient u aanzienlijk medelijden.quote:
Ik ook, maar als er minder mensen zijn behoeft men ook minder productiecapaciteit.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zie eerder verlies aan productiemiddelen.
Dat impliceert verlies aan consumenten/producentensurplus en dus welvaartsverlies.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:51 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ook, maar als er minder mensen zijn behoeft men ook minder productiecapaciteit.
Behalve met Friek_, die had wel een andere schuilnaam mogen kiezen.quote:
Emo.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het leven is in essentie natuurlijk tragisch.
Valt best mee, het spiegelbeeld van vP schijnt tragisch te zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het leven is in essentie natuurlijk tragisch.
Als je het noodlot tart is het je eigen schuld inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Behalve met Friek_, die had wel een andere schuilnaam mogen kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |