Fleur Agema op de fiets zien stappen laat haar als een normale jongedame overkomen.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Echt? De meeste politici zijn volkomen kleurloos. Donner op de fiets, da's wel een vreemd gezicht.
Politici zijn meesters in het veinzen van grootsheid.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:25 schreef Friek_ het volgende:
Een bevreemdend effect heeft het, wanneer je politici alledaagse dingen ziet doen zoals fietsen.
En een denkbelasting voor nutteloze gedachten.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:30 schreef Friek_ het volgende:
We zouden een taalbelasting in moeten voeren op Engelstalige landen. Zij hebben immers een voorsprong in vorm van een dominante taal, waarmee overige, anderstalige landen in een nadelige positie verkeren.
Zelfkennis, een uitmuntend eigenschap.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:30 schreef Reya het volgende:
Ik blijf heden al lange tijd in raadselen omtrent de vraag waarom een filosofiestudent zich 'Friek_' zou noemen.
Ik zou het oog houden op haar benen en verder alles negeren.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Fleur Agema op de fiets zien stappen laat haar als een normale jongedame overkomen.
Totdat ze uiteraard haar mond opentrekt.
Daar zit nog een verhaal achter. Al wil ik nog steeds af van die nutteloze underscore.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:30 schreef Reya het volgende:
Ik blijf heden al lange tijd in raadselen omtrent de vraag waarom een filosofiestudent zich 'Friek_' zou noemen.
Dit was ook wat Wilders deed toen Agema solliciteerde.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik zou het oog houden op haar benen en verder alles negeren.
Ik vind het juist leuk, al dat onbeduidende gekrakeel.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:33 schreef Picchia het volgende:
Een subsidie om debat in de slowchat te stimuleren.
Dat wordt een reputatie opbouwen en wachten op 3FM.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zit nog een verhaal achter. Al wil ik nog steeds af van die nutteloze underscore.
Geld is leuker.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk, al dat onbeduidende gekrakeel.
Ik heb altijd gedacht dat je Freek heette.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zit nog een verhaal achter. Al wil ik nog steeds af van die nutteloze underscore.
Nee, tragiek is iets anders. Zielig ben je wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:37 schreef von_Preussen het volgende:
Als ik in de spiegel kijk denk ik altijd: 'wat een tragische gozer ben ik ook'.
Verklaar u nader.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, tragiek is iets anders. Zielig ben je wel.
quote:
quote:tra·gisch bn, bw aangrijpend; diep treurig
quote:zie·lig bn, bw treurig, beklagenswaardig: ik vind het ~ voor hem heb medelijden met hem
Friek was misschien al bezet?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:30 schreef Reya het volgende:
Laten we het TitusPullo vragen.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat er mensen zijn die medelijden met mij hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |