Heeft hij daar geen punt?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:07 schreef von_Preussen het volgende:
Maar goed, Koos vind betyar dus een domme tokkie.
Tja, we kunnen ook enkel MSc's het slagveld op sturen maar dat lijkt me minder wenselijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verschil met lui in andere organisaties is dat die niet met machinegeweren op pad gaan.
Ga je dus maar op die toer, omdat mijn mening je niet aanstaat?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee gelukkig strijdt je voor belangrijkere zaken, zoals het regionale nieuws.
Zonde vooral.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:09 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, we kunnen ook enkel MSc's het slagveld op sturen maar dat lijkt me minder wenselijk.
Operation Vogelaarswijkquote:
Och, dat lot zal ook mij toekomen. Met een pipa ben ik veel minder waard.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zonde vooral.
Ik blijf wel vanachter de tekentafel bunkers bouwen en strategische doelen analyseren op hun sterkte en zwaktepunten.
Ik niet minder, maar met een pen meerquote:Op maandag 19 maart 2012 13:14 schreef waht het volgende:
[..]
Och, dat lot zal ook mij toekomen. Met een pipa ben ik veel minder waard.
Slechte ontwikkeling van zaken dat, autonome robots die mensen afslachten, nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik niet minder, maar met een pen meer.
Wanneer krijgen we eigenlijk echte warbots die oorlog voor ons gaan voeren?
Dan zijn de programmeurs en ingenieurs de generaals van de toekomst
Dat hebben we nu al een beetje met de 'cyberoorlog'.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik niet minder, maar met een pen meer.
Wanneer krijgen we eigenlijk echte warbots die oorlog voor ons gaan voeren?
Dan zijn de programmeurs en ingenieurs de generaals van de toekomst
Een positief neveneffect van oorlog.quote:
In POL te ver gaan? Dat zijn woorden voor de blauwen.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een positief neveneffect van oorlog.
Of ga ik nu te ver?
Nope.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een positief neveneffect van oorlog.
Of ga ik nu te ver?
Liever 5 miljoen doden dan 10 miljoen.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Slechte ontwikkeling van zaken dat, autonome robots die mensen afslachten, nee.
Dat haalt alle 'sanity' die er nog rest in oorlog weg, slecht idee.
Burgers mogen wat mij betreft best zo mongoloide zijn om ten strijde tegen het robotleger van de overheid te trekken. Of ze bouwen hun eigen beessies.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:20 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe wil je robots trouwens een burgeroorlog laten uitvechten?
Gaat niet om 't aantal doden, maar om wat je doodt.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever 5 miljoen doden dan 10 miljoen.
Denkt de statisticus in mij dan.
Echt? De meeste politici zijn volkomen kleurloos. Donner op de fiets, da's wel een vreemd gezicht.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:25 schreef Friek_ het volgende:
Een bevreemdend effect heeft het, wanneer je politici alledaagse dingen ziet doen zoals fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |