Dat is net zoiets als overal fascisme ontwaren. Je hebt dus in wezen medelijden met niemand.quote:
Ik enkel met degenen die Jezus niet als persoonlijk verlosser aanvaarden.quote:
Gezien het feit dat u een eerbaar beroep hebt, geleerd bent en een archaische stijl bezigt en ondanks het bezit van deze attributen eerbied voor mij koestert, verdient u aanzienlijk medelijden.quote:
Ik ook, maar als er minder mensen zijn behoeft men ook minder productiecapaciteit.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zie eerder verlies aan productiemiddelen.
Dat impliceert verlies aan consumenten/producentensurplus en dus welvaartsverlies.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:51 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ook, maar als er minder mensen zijn behoeft men ook minder productiecapaciteit.
Behalve met Friek_, die had wel een andere schuilnaam mogen kiezen.quote:
Emo.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het leven is in essentie natuurlijk tragisch.
Valt best mee, het spiegelbeeld van vP schijnt tragisch te zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het leven is in essentie natuurlijk tragisch.
Als je het noodlot tart is het je eigen schuld inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Behalve met Friek_, die had wel een andere schuilnaam mogen kiezen.
Adblock plus , voor al uw tragische advertenties.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
Weet je wat pas tragisch is, die overstroming aan Google Chrome advertenties op YouTube voor elk filmpje.
"Trouwe viervoeter", "Zo word je extreem", blabla. Tyfusbedrijf is het ook.
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt best mee, het spiegelbeeld van vP schijnt tragisch te zijn.
Dat mogen we hier niet bespreken.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Adblock plus , voor al uw tragische advertenties.
Wel hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 14:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat mogen we hier niet bespreken.
Inderdaad. Welvaartsverlies is onlosmakelijk verbonden met oorlog.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat impliceert verlies aan consumenten/producentensurplus en dus welvaartsverlies.
Hm, maar wist niet dat 't werkt voor youtube.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wel hoor
Gewoon Fok! Whitelisten. Doe ik ook, mag ook van Danny.
Ach, deze persoon wil tenminste nog werken. Hetgeen ik enkel kan aanmoedigen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:15 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Reactie op 'Diplomaplicht tot 23 jaar' - op telegraaf.nl uiteraard
Technisch gezien heeft deze meneer wel gelijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:21 schreef remlof het volgende:
Maar "de meeste ellende in de wereld wordt veroorzaakt door mensen met diploma's"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |