http://www.apple.com/euro/itunes/charts/top10dancesongs.htmlquote:Op zondag 29 juli 2012 21:26 schreef Thas het volgende:
Geen twijfel mogelijk.
Geniaal dansje wat iedereen kan.
Refrein wat iedereen mee kan zingen.
Blijft in je hoofd zitten.
Ja. Staat al heel lang in mijn playlist.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:56 schreef henkde_j het volgende:
Dit zie ik nu wel wat worden. Lekker toegankelijk
Back In Time niet?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:24 schreef Micson het volgende:
Geen no. 1 hit van Pitbull dit jaar, mislukte zomer
Jij hebt gewonnen zou ik zeggenquote:
...en deze heeft mis gegokt.quote:Op zondag 15 april 2012 21:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, hij klinkt wel lekker, sinds gister al een paar keer gedraaid.
Alleen denk ik niet dat het een zomerhit wordt. Michel Telo 2.0, en dit is een tekst die al helmaal een stuk moeilijker is.
quote:
Nogal, ja. Brak het record langst op nummer 1 in de Top 40 van Marco Borsato (Dromen Zijn Bedrog - 12 weken) en zette het op 13 weken.quote:
Die ken ik nu pas maar vind ik geweldig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:56 schreef henkde_j het volgende:
Dit zie ik nu wel wat worden. Lekker toegankelijk
In Nederland doet-ie nog niet zo veel, geloof ik. In Engeland echter deze week binnengekomen op nummer 1 in de hitlijst.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:38 schreef k_man het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
En de zangeres is een (in Londen woonachtige) Nederlandse: Bloem de Ligny.
In Belgi gaan ze echt hard op dat nummer, weken op 1 daar. Hier in Nederland slechts Tipparade.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:46 schreef BramKVO het volgende:
Naast gustavo Lima is happiness van Sam sparrow in de magician remix toch ook wel de zomerhit.
Serieus ?? Wist ik niet, wat een schijf nochtans, op Pukkelpop en tomorrowland talloze keren voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef Mandra het volgende:
[..]
In Belgi gaan ze echt hard op dat nummer, weken op 1 daar. Hier in Nederland slechts Tipparade.
Moeten ze er ondertussen wel mee komen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:23 schreef Kerftminister het volgende:
Gangnam Style wordt de nazomer hit hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |