En dan toch elke keer terugkomen naar dit topic en reacties plaatsen over wat je zelf allemaal wel niet uitgespookt hebt in je modellenwereldje. Als er een dronken en gewillige BN'er op mij afkomt en vervolgens de hele nacht sex heeft met mij... moet ze ook niet verwachten dat ik daar niet trots over ben.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:06 schreef Cavalinho het volgende:
Die bekende mensen zijn ook gewoon mensen die recht op privacy hebben en al had je met je buurman geneukt, dan vertel je dat nog niet met naam en toenaam op een forum. Dat is gewoon een vorm van fatsoen. Fok! kent weinig fatsoen, maar hierin gelukkig nog wel.
Zou zelf ook niet graag mijn naam voorbij zien komen op een forum en ik heb heel wat jongens/mannen gehad die daar maar wat trots op waren.
Ik heb het gedaan met :quote:
Je faalt dus. Ben er echt niet jaloers op dat jij dat slachtvee hebt aangeduwd.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan met :
een van de 2 chicks van de finale van Project Catwalk
eentje uit Take me out gehad
een van die meiden van Close to You
Wytske Kenemans
Your turn
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Je faalt dus. Ben er echt niet jaloers op dat jij dat slachtvee hebt aangeduwd.
Wat loop je toch de hele tijd te zeveren man?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:52 schreef Cavalinho het volgende:
Ik snap niet goed wat de meerwaarde is van het doen met iemand die toevallig in de bladen staat of op TV komt. Het zijn gewone mensen , waarom zou dat spannende verhalen opleveren?
Ik kan je best leuker verhalen vertellen over totaal onbelangrijke mensen en ook wel over belangrijke mensen, zonder hun namen te noemen.
Vraag dan gewoon naar byondere of spannende ervaringen.
Zo'n naam toevoegen is juist wat de tabloids zo onsmakelijk maakt en zo schadelijk voor de mensen die het betreft.
Kun jij alleen een verhaal waarderen als er weer een ster wordt gehekeld of de hemel in geprezen?
Wat is precies de kick van het lezen van een naam?
Alleen groupies schreeuwen uit dat ze hem of haar gehad hebben. En die tref je hier blijkbaar niet.
Geniaal dit.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben door Mark Rutte genaaid, telt dat ook?
+16.000.000quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:01 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Noem eens een knappe bekende mannelijke Nederlander op?
Een naam noemen is lastig, je wil niet iemand privacy schenden, diegene mag wel beroemd zijn maar dat wil niet zeggen dat diegene wil dat alles maar openbaar wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:09 schreef Morera het volgende:
"stopt volgen"
Irritant die updates zonder namen. Dood vogeltje enzo
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Je faalt dus. Ben er echt niet jaloers op dat jij dat slachtvee hebt aangeduwd.
quote:
Wel goed opletten wat er allemaal hier gepost is.quote:
Want? Ik heb het hele topic al gelezen.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[..]
Wel goed opletten wat er allemaal hier gepost is.
Wat een toeval dat ik ook die meisjes geneukt heb. En ook de exen van Nosmo_Kingquote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan met :
een van de 2 chicks van de finale van Project Catwalk
eentje uit Take me out gehad
een van die meiden van Close to You
Wytske Kenemans
Your turn
Wat een lijst.................doe mij maar gewoon een simpel nachtjequote:Op maandag 28 mei 2012 19:54 schreef amsterdamking het volgende:
Ik zou het graag eens willen doen met
Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Sylvie van der Vaart.
Paris Hilton.
Irina Shayk.
Alena ¦eredová.
Sarah Brandner.
Lorena Bernal.
Paris Hilton had ik er dan niet bij gezet. Maar wel handig voor gratis overnachting tijdens de daadquote:Op maandag 28 mei 2012 19:54 schreef amsterdamking het volgende:
Ik zou het graag eens willen doen met
Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Sylvie van der Vaart.
Paris Hilton.
Irina Shayk.
Alena ¦eredová.
Sarah Brandner.
Lorena Bernal.
mag ik dan met hans goedkoop van andere tijden ?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:42 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Wat een lijst.................doe mij maar gewoon een simpel nachtje
met Thomas Berge.....
Tuuuuurlijk.....jij wel! :-)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag ik dan met hans goedkoop van andere tijden ?
Als Theo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:52 schreef Gellarboy het volgende:
Wat een topic. Zeven pagina's, drie posts waar daadwerkelijk iets in staat.
Ik heb het weleens gedaan met Arjan Ederveen. No, really.
Oh ja?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Spannend en uitgebreid heeft dan wel weer niets met BN-ers te maken.Want BN-er ben je blijkbaar tegenwoordig al als je alleen maar met je hoofd even op de TV bent geweest.
Het blijft natuurlijk wel fok! :-)quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:52 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, als je al die darkboomronkers er bij gaat halen is die kans wel aardig groot ja. Fortuyn ook misschien?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:52 schreef Gellarboy het volgende:
wat een vooroordelen weer alsof hetero bn'ers minder vlekken op het gooi's matras achterlatenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ja, als je al die darkboomronkers er bij gaat halen is die kans wel aardig groot ja. Fortuyn ook misschien?
Was in een darkroom ja, maar zo te zien zit jij daar meer mee dan ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ja, als je al die darkboomronkers er bij gaat halen is die kans wel aardig groot ja.
Zie boven, ik had het goed geschotenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een vooroordelen weer alsof hetero bn'ers minder vlekken op het gooi's matras achterlaten
QEDquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Was in een darkroom ja, maar zo te zien zit jij daar meer mee dan ik.
Bewijzen?quote:
Die van Zeg 'ns AAA ?quote:
Nee dat was voor Stoekiequote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bewijzen?. Er stond niet 'Brad Pitt' he?
Die is toch hetero?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bewijzen?. Er stond niet 'Brad Pitt' he?
Was het lekker?quote:Op zondag 10 juni 2012 12:14 schreef amsterdamking het volgende:
Ik heb Yolanthe Cabau van Kasbergen een keer geneukt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |