Ik heb het gedaan met :quote:
Je faalt dus. Ben er echt niet jaloers op dat jij dat slachtvee hebt aangeduwd.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan met :
een van de 2 chicks van de finale van Project Catwalk
eentje uit Take me out gehad
een van die meiden van Close to You
Wytske Kenemans
Your turn
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Je faalt dus. Ben er echt niet jaloers op dat jij dat slachtvee hebt aangeduwd.
Wat loop je toch de hele tijd te zeveren man?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:52 schreef Cavalinho het volgende:
Ik snap niet goed wat de meerwaarde is van het doen met iemand die toevallig in de bladen staat of op TV komt. Het zijn gewone mensen , waarom zou dat spannende verhalen opleveren?
Ik kan je best leuker verhalen vertellen over totaal onbelangrijke mensen en ook wel over belangrijke mensen, zonder hun namen te noemen.
Vraag dan gewoon naar byondere of spannende ervaringen.
Zo'n naam toevoegen is juist wat de tabloids zo onsmakelijk maakt en zo schadelijk voor de mensen die het betreft.
Kun jij alleen een verhaal waarderen als er weer een ster wordt gehekeld of de hemel in geprezen?
Wat is precies de kick van het lezen van een naam?
Alleen groupies schreeuwen uit dat ze hem of haar gehad hebben. En die tref je hier blijkbaar niet.
Geniaal dit.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben door Mark Rutte genaaid, telt dat ook?
+16.000.000quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:01 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Noem eens een knappe bekende mannelijke Nederlander op?
Een naam noemen is lastig, je wil niet iemand privacy schenden, diegene mag wel beroemd zijn maar dat wil niet zeggen dat diegene wil dat alles maar openbaar wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:09 schreef Morera het volgende:
"stopt volgen"
Irritant die updates zonder namen. Dood vogeltje enzo
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Je faalt dus. Ben er echt niet jaloers op dat jij dat slachtvee hebt aangeduwd.
quote:
Wel goed opletten wat er allemaal hier gepost is.quote:
Want? Ik heb het hele topic al gelezen.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[..]
Wel goed opletten wat er allemaal hier gepost is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |