Iedereen kent exen van Theo Janssen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef Depay het volgende:
Ik ken een van de sloeries van Theo Janssen, telt dat ook?
Wytske Kenemans? Nooit van gehoord...quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:04 schreef Sec.XV het volgende:
5 jaar geleden tijdens carnaval in Den Bosch.
Pas toen ik de volgende dag haar Hyves ging Googlen kwam ik erachter dat zij het was
[ afbeelding ]
Good catch of the day.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:04 schreef Sec.XV het volgende:
Pas toen ik de volgende dag haar Hyves ging Googlen kwam ik erachter dat zij het was
[ afbeelding ]
Was de naam vergeten. Wytske inderdaad.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wytske Kenemans? Nooit van gehoord...
Maar ik ben dan ook geen kenner van modellen
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:04 schreef Sec.XV het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was nog minderjarigquote:Op maandag 19 maart 2012 08:08 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Anita van gtst... was trouwens voor dat ze in de serie speelde
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 08:08 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Anita van gtst... was trouwens voor dat ze in de serie speelde
quote:Op maandag 19 maart 2012 08:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik heb Fleur Agema weleens in d'r kont geneukt.
In jullie dromen en nu wakker worden graagquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:29 schreef Nithosm het volgende:
Een van de 2 chicks van de finale van Project Catwalk
Mits je af en toe naar de FEBO gaatquote:
Daar schijn je van te gaan kotsen heb ik gehoordquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:40 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
. Ik kende haar toentertijd alleen van het presenteren van die domme belspelletjes...
Aangezien de helft toch bullshit is en iedereen anoniem is, snap ik niet wat het probleem is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:15 schreef KeesdeH het volgende:
Gaat wel een beetje ver om open en bloot te vertellen hier he?
En dat is dus de reden...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:26 schreef vaarsuvius het volgende:
wat is er zo interessant aan beroemdheden? (...) maar het gaat om het feit dat dat ene leuke kassameisje van je buurtsuper veeeeel bereikbaarder is.
Het is gewoon not done.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:54 schreef Wootism het volgende:
Aangezien de helft toch bullshit is en iedereen anoniem is, snap ik niet wat het probleem is.
En dan toch elke keer terugkomen naar dit topic en reacties plaatsen over wat je zelf allemaal wel niet uitgespookt hebt in je modellenwereldje. Als er een dronken en gewillige BN'er op mij afkomt en vervolgens de hele nacht sex heeft met mij... moet ze ook niet verwachten dat ik daar niet trots over ben.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:06 schreef Cavalinho het volgende:
Die bekende mensen zijn ook gewoon mensen die recht op privacy hebben en al had je met je buurman geneukt, dan vertel je dat nog niet met naam en toenaam op een forum. Dat is gewoon een vorm van fatsoen. Fok! kent weinig fatsoen, maar hierin gelukkig nog wel.
Zou zelf ook niet graag mijn naam voorbij zien komen op een forum en ik heb heel wat jongens/mannen gehad die daar maar wat trots op waren.
Ik heb het gedaan met :quote:
Je faalt dus. Ben er echt niet jaloers op dat jij dat slachtvee hebt aangeduwd.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan met :
een van de 2 chicks van de finale van Project Catwalk
eentje uit Take me out gehad
een van die meiden van Close to You
Wytske Kenemans
Your turn
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Je faalt dus. Ben er echt niet jaloers op dat jij dat slachtvee hebt aangeduwd.
Wat loop je toch de hele tijd te zeveren man?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:52 schreef Cavalinho het volgende:
Ik snap niet goed wat de meerwaarde is van het doen met iemand die toevallig in de bladen staat of op TV komt. Het zijn gewone mensen , waarom zou dat spannende verhalen opleveren?
Ik kan je best leuker verhalen vertellen over totaal onbelangrijke mensen en ook wel over belangrijke mensen, zonder hun namen te noemen.
Vraag dan gewoon naar byondere of spannende ervaringen.
Zo'n naam toevoegen is juist wat de tabloids zo onsmakelijk maakt en zo schadelijk voor de mensen die het betreft.
Kun jij alleen een verhaal waarderen als er weer een ster wordt gehekeld of de hemel in geprezen?
Wat is precies de kick van het lezen van een naam?
Alleen groupies schreeuwen uit dat ze hem of haar gehad hebben. En die tref je hier blijkbaar niet.
Geniaal dit.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben door Mark Rutte genaaid, telt dat ook?
+16.000.000quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:01 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Noem eens een knappe bekende mannelijke Nederlander op?
Een naam noemen is lastig, je wil niet iemand privacy schenden, diegene mag wel beroemd zijn maar dat wil niet zeggen dat diegene wil dat alles maar openbaar wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:09 schreef Morera het volgende:
"stopt volgen"
Irritant die updates zonder namen. Dood vogeltje enzo
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Je faalt dus. Ben er echt niet jaloers op dat jij dat slachtvee hebt aangeduwd.
quote:
Wel goed opletten wat er allemaal hier gepost is.quote:
Want? Ik heb het hele topic al gelezen.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[..]
Wel goed opletten wat er allemaal hier gepost is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |