Wat een toeval dat ik ook die meisjes geneukt heb. En ook de exen van Nosmo_Kingquote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan met :
een van de 2 chicks van de finale van Project Catwalk
eentje uit Take me out gehad
een van die meiden van Close to You
Wytske Kenemans
Your turn
Wat een lijst.................doe mij maar gewoon een simpel nachtjequote:Op maandag 28 mei 2012 19:54 schreef amsterdamking het volgende:
Ik zou het graag eens willen doen met
Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Sylvie van der Vaart.
Paris Hilton.
Irina Shayk.
Alena ¦eredová.
Sarah Brandner.
Lorena Bernal.
Paris Hilton had ik er dan niet bij gezet. Maar wel handig voor gratis overnachting tijdens de daadquote:Op maandag 28 mei 2012 19:54 schreef amsterdamking het volgende:
Ik zou het graag eens willen doen met
Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Sylvie van der Vaart.
Paris Hilton.
Irina Shayk.
Alena ¦eredová.
Sarah Brandner.
Lorena Bernal.
mag ik dan met hans goedkoop van andere tijden ?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:42 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Wat een lijst.................doe mij maar gewoon een simpel nachtje
met Thomas Berge.....
Tuuuuurlijk.....jij wel! :-)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag ik dan met hans goedkoop van andere tijden ?
Als Theo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:52 schreef Gellarboy het volgende:
Wat een topic. Zeven pagina's, drie posts waar daadwerkelijk iets in staat.
Ik heb het weleens gedaan met Arjan Ederveen. No, really.
Oh ja?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Spannend en uitgebreid heeft dan wel weer niets met BN-ers te maken.Want BN-er ben je blijkbaar tegenwoordig al als je alleen maar met je hoofd even op de TV bent geweest.
Het blijft natuurlijk wel fok! :-)quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:52 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, als je al die darkboomronkers er bij gaat halen is die kans wel aardig groot ja. Fortuyn ook misschien?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:52 schreef Gellarboy het volgende:
wat een vooroordelen weer alsof hetero bn'ers minder vlekken op het gooi's matras achterlatenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ja, als je al die darkboomronkers er bij gaat halen is die kans wel aardig groot ja. Fortuyn ook misschien?
Was in een darkroom ja, maar zo te zien zit jij daar meer mee dan ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ja, als je al die darkboomronkers er bij gaat halen is die kans wel aardig groot ja.
Zie boven, ik had het goed geschotenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een vooroordelen weer alsof hetero bn'ers minder vlekken op het gooi's matras achterlaten
QEDquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Was in een darkroom ja, maar zo te zien zit jij daar meer mee dan ik.
Bewijzen?quote:
Die van Zeg 'ns AAA ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |