quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
volgende week helemaalquote:
Hier ook. Maar gelukkig hebben we een leuk plannetje bedacht om even een collega te foppen. Computer van de collega op willekeurige momenten uitschakelen, hij doet toch de hele dag niks anders dan dumpetr/vkmag/onzin.comquote:Op maandag 19 maart 2012 09:32 schreef Anne het volgende:
Dit wordt weer een laaaaaaaaaaaaaange dag en een laaaaaaaaaaaaaaange week.
Tis moeilijk inderdaad in deze tijd om aan baan te komen, ik hoor het overal om mij heen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
Ja idd.. als ze bellen zijn ze helemaal blij en enthousiast, want ze hebben een geschikte baan voor je, en als je dan eenmaal ingeschreven bent (meestal nog een kuteind uit de buurt ook), hoor je gewoon niks meer, en kan je achter hún kont aan gaan bellen.
Een middelgroot kraanbedrijf dat 4 vacatures op de site heeft staan benaderd; ik kan voor hen alle 4 de functies vervullen; stuur je CV, dan bellen we je volgende week terug; 3 weken geleden inmiddels, al 2 keer een mailtje nagestuurd om te vissen hoe en wat, krijg je niet eens reaktie op![]()
Je bent net een visje in een vijver; je bijt in alle aasjes die je tegenkomt, maar ze pleuren je gewoon terug
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 19 maart 2012 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
Doe ik ook, maar ik kan moeilijk 3 keer per week overal aan de foon gaan hangen. Kan wel, maar ik denk niet dat dat positief effect heeft
Je weet zeker van wél, of van níet?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tis moeilijk inderdaad in deze tijd om aan baan te komen, ik hoor het overal om mij heen.
[..]
Ik weet het wel zeker
Ik doe eigenlijk niet aan schriftelijk solliciteren, ik bel meestal, da's net effe wat efficiënter, het liefst ga ik er gewoon langs als dat kan. Van alles wat ik tot nu toe heb lopen werd ik meestal benaderd omdat ik mijn CV op vacaturebank.nl heb staan, dat werkt op zich goed, omdat ik leuke papieren heb, alleen zijn het in 99% van de gevallen uzb's of detacheerders die daar de boel af zitten te schuimen en me wel in hun databank willen hebben. Vind ik op zich OK, als ze maar minstens een reëele kans bieden op een baan; ik ga me niet all over the place inschrijven voor Piet Snot.. vind ik zonde van de brandstof.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja ik ben de afgelopen weken ook druk geweest met solliciteren en het is echt klote. ALS je al reactie terugkrijgt (dat is al een wonder) dan is het vaak een standaardreactie. Echt waardeloos. Maargoed vanochtend gesprek gehad en morgen weer dus ik hoop snel (weer) aan de gang te kunnen.
Same here, als ze bellen vraag ik direct of ze een passende vacature hebben en zo ja, wat deze inhoud. Bevalt het niet of hebben ze niks concreet ga ik ook niet langs, anders kun je een week vrij nemen (in mijn geval) om ze allemaal langs te gaan en hebben ze na 3 maanden nog steeds geen baan voor je.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk niet aan schriftelijk solliciteren, ik bel meestal, da's net effe wat efficiënter, het liefst ga ik er gewoon langs als dat kan. Van alles wat ik tot nu toe heb lopen werd ik meestal benaderd omdat ik mijn CV op vacaturebank.nl heb staan, dat werkt op zich goed, omdat ik leuke papieren heb, alleen zijn het in 99% van de gevallen uzb's of detacheerders die daar de boel af zitten te schuimen en me wel in hun databank willen hebben. Vind ik op zich OK, als ze maar minstens een reëele kans bieden op een baan; ik ga me niet all over the place inschrijven voor Piet Snot.. vind ik zonde van de brandstof.
Wel een beetje jammer van die vrijdagavond en zaterdagenquote:Op maandag 19 maart 2012 12:09 schreef Alfisti het volgende:
Ik ga maar eens richting de arbeid....... heerlijk om in alle rust de maandagochtend over te slaan en pas om 13:00 beginnen.
Idd, en na een jaar hangen ze ineens aan de foon, als je aan het werk bent; of je morgen kunt beginnen in één of ander flutbaantjequote:Op maandag 19 maart 2012 12:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Same here, als ze bellen vraag ik direct of ze een passende vacature hebben en zo ja, wat deze inhoud. Bevalt het niet of hebben ze niks concreet ga ik ook niet langs, anders kun je een week vrij nemen (in mijn geval) om ze allemaal langs te gaan en hebben ze na 3 maanden nog steeds geen baan voor je.
Moest je niet daar blijven ivm bezoekquote:Op maandag 19 maart 2012 12:38 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk dat ik dalijk maar eens ga afreizen naar Gennep om even nieuwe remblokkies in de Twin te gooien, die liggen hier al een poosje te verstoffen, en die ene mm die er nog op zat een maandje of wat geleden zal wel niet meer zijn geworden![]()
Heb ik toch nog iets nuttigs gedaan vandaag
Juh, zodra die zijn opgedonderd kan ik weg toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Moest je niet daar blijven ivm bezoek?
Oh, ik had half 3 begrepen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Juh, zodra die zijn opgedonderd kan ik weg toch?![]()
Eerste zou er om 1 uur zijn volgens mij
*kijkt op de klok*
Is zeker van lieshout gemaakt.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/510648763
¤6250,- voor een zooi hout dat lijkt op een auto
Ik zal zo eens vragen hiernaast, dan moet ik de planning bijstellen en wordt het een filmpje kijkenquote:
Als ik een grote huiskamer had, en geld genoeg, wassie van mijquote:Op maandag 19 maart 2012 13:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/510648763
¤6250,- voor een zooi hout dat lijkt op een auto
Ik snap wel waar het vandaan komt maar het is wel veel geld voor een stuk hout.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:02 schreef 2cv het volgende:
Ga jij het maar eens maken en uurlook rekenen.
Maar ik heb er zelfs niet een tiende voor over, zelfs al was het een TA22CV.
Zo'n mooie glazen tafel met een opengewerkte V8 eronderquote:Op maandag 19 maart 2012 13:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mooie auto-onderdelen vind ik wel mooi als decoratie. Mooi setje carburateurs ofzo.
Moet goed donker bij jullie zijn dan. Gepost vanaf je Mac? (Want Windows).quote:Op maandag 19 maart 2012 13:23 schreef Anne het volgende:
Ik haat glas.
Ofwel: Alleen die laatste is wel ok.
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Moet goed donker bij jullie zijn dan. Gepost vanaf je Mac? (Want Windows).
Ik vind het altijd wel mooiquote:Op maandag 19 maart 2012 13:31 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik haat meubels uit glas dan.
We gaan overigens deze week verhuizen.
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel mooialweer verhuizen?
Hoezo?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Aparte hobby wel, verhuizen. Best duur ook of niet.
Schoonhouden van horizontale glazen vlakken is een drama idd, zeker in een huis waar gewoond en geleefd wordtquote:Op maandag 19 maart 2012 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel mooialweer verhuizen?
Je schoenen slijten, dawastquote:Op maandag 19 maart 2012 13:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Aparte hobby wel, verhuizen. Best duur ook of niet.
Er past geen busje door de gang.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Al dat gesleep de hele tijd. Of huren jullie geen busje daarvoor?
Een stuk hoekijzer met een foamrolletje en een uittrekbare pen.quote:
Wat mooooiiii.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een stuk hoekijzer met een foamrolletje en een uittrekbare pen.
Geen idee, dat vroeg je toch ook niet?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Wat mooooiiii.
En weet je ook waar die van is?
Nee, alleen héén heahquote:Op maandag 19 maart 2012 13:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Aah op die manier. Dat wordt dus lekker heen en weer schouwen
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee, dat vroeg je toch ook niet?
Je moet toch een keer terug met lege handen.quote:
Context?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Wat mooooiiii.
En weet je ook waar die van is?
Poehpoeh, da's zéker wel een metertje of 10quote:Op maandag 19 maart 2012 14:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je moet toch een keer terug met lege handen.
tabak wordt duurder toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Poehpoeh, da's zéker wel een metertje of 10
En je moet ook af en toe shaggies draaien he![]()
Gemaakt van in de berm gevonden Porsche-velgen ?quote:
Zo te zien Mercedes-Benz velgen.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gemaakt van in de berm gevonden Porsche-velgen ?
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef 2cv het volgende:
Dat is hetzelfde, komt n.l. ook uit Duitsland.
In EHV zag ik gister bij een UZB dat ze kraanvogels zochten, maar dan wel op een boot. Weet niet meer welke, was in dezelfde straat als Christine le Duc geloof ik, keten die we hier in t noorden niet hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
Ja idd.. als ze bellen zijn ze helemaal blij en enthousiast, want ze hebben een geschikte baan voor je, en als je dan eenmaal ingeschreven bent (meestal nog een kuteind uit de buurt ook), hoor je gewoon niks meer, en kan je achter hún kont aan gaan bellen.
Een middelgroot kraanbedrijf dat 4 vacatures op de site heeft staan benaderd; ik kan voor hen alle 4 de functies vervullen; stuur je CV, dan bellen we je volgende week terug; 3 weken geleden inmiddels, al 2 keer een mailtje nagestuurd om te vissen hoe en wat, krijg je niet eens reaktie op![]()
Je bent net een visje in een vijver; je bijt in alle aasjes die je tegenkomt, maar ze pleuren je gewoon terug
Die pooltafel zijn MB's, de eerste salontafel is een pletkever, en de onderste is volgens mij echt een reklameding, en anders gok ik een F1 wielquote:Op maandag 19 maart 2012 16:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zo te zien Mercedes-Benz velgen.
Baggerwerk denk ik; die zoeken ze overal in deze tijd van het jaar, zoiets heb ik nu ook lopen, da's voor hier in de buurt. Vind ik op zich niet zo erg, maar ik ben niet zo handig met zo'n hydraulische pollepel, dus ik moet dan wel een opdrachtgever hebben die me een beetje in kan werken of me de tijd gunt om er effe in te komen.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In EHV zag ik gister bij een UZB dat ze kraanvogels zochten, maar dan wel op een boot. Weet niet meer welke, was in dezelfde straat als Christine le Duc geloof ik, keten die we hier in t noorden niet hebben.
Ja hoor, waarom niet?quote:
Waren het maar MB velgen.. 't zijn look-a-likes..quote:Op maandag 19 maart 2012 17:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die pooltafel zijn MB's, de eerste salontafel is een pletkever, en de onderste is volgens mij echt een reklameding, en anders gok ik een F1 wiel
Als je een expeditie kooi op je heftruck hebt issie idd wat lager, moet je je stoelvering even wat meer dempen; dat scheelt hoofdpijnquote:Op maandag 19 maart 2012 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
ooit een nogal lange collega gehad die eigenlijk niet op de heftruck pastte.. elke hobbel stompte hij weer zn kop. beetje dit effect
How do you know?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:57 schreef M5 het volgende:
[..]
Waren het maar MB velgen.. 't zijn look-a-likes..
klik
Kan gekkerquote:
For real?quote:
Nope, een echte. 600kg schoon aan de haak.quote:
Pics.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nope, een echte. 600kg schoon aan de haak.
Nope. Ga ik niet publiceren want hij staat in een privé ruimte. Moet je maar een keer langskomen.quote:
Dat het neppies zijnquote:
Lame excuus, je kunt hem effe uitknippen toch? brieffie met FOK! erop en we zijn overtuigdquote:Op maandag 19 maart 2012 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nope. Ga ik niet publiceren want hij staat in een privé ruimte. Moet je maar een keer langskomen.
als jij een MB weet die fabriek af met deze velgen geleverd kan worden ben ik heel erg nieuwsgierig welke dat isquote:
Van het weekend eens over nadenken als ik er weer ben. Op jouw manier kan het wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lame excuus, je kunt hem effe uitknippen toch? brieffie met FOK! erop en we zijn overtuigd
Ah op die fiets, mja, dat lijkt me idd een beetje sterk, maar het zou me niet verbazen als Brabus zoiets geleverd heeftquote:Op maandag 19 maart 2012 18:42 schreef M5 het volgende:
[..]
als jij een MB weet die fabriek af met deze velgen geleverd kan worden ben ik heel erg nieuwsgierig welke dat is
[ afbeelding ]
Vrijdagavond is een vrije avondquote:Op maandag 19 maart 2012 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer van die vrijdagavond en zaterdagen
watjequote:Op maandag 19 maart 2012 19:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Vrijdagavond is een vrije avondIk draai geen koopavonden
En de zaterdag is gelukkig maar om de week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Arbeidersmanagerquote:
goed. Morgen gaan we weer voor een sjekupquote:
Spannendquote:Op maandag 19 maart 2012 19:24 schreef lipje het volgende:
[..]
goed. Morgen gaan we weer voor een sjekup
quote:
jij hebt minder haarquote:
De groetjes terug.quote:
of wat krimpen. zeg 18 keerquote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Alfisti het volgende:
en ik moet iets langer wachten.............. zeg een jaar of 650
Ik geloof dat ie dat net heeft gedaanquote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef lipje het volgende:
[..]
De groetjes terug.![]()
Kan jij die oranje woef nijntje een por geven, dat ie zijn DM-tjes beantwoord?
ben je zoveel aangekomen afgelopen tijd?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
*oeps*
* Alfisti stapt van het netwerkkabeltje af
Eerder afgevallenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef lipje het volgende:
[..]
ben je zoveel aangekomen afgelopen tijd?
Makkelijk beweren dan. Ik slaap op een W16.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nope. Ga ik niet publiceren want hij staat in een privé ruimte. Moet je maar een keer langskomen.
goedemorgenquote:
Klopt... Ik heb ook niets tegen de penicilline, maar tegen het plat liggen twee weken langquote:
Ik dacht dat ie vannacht was (wel vannacht begonnen toch? rond een uur of half 2?) en allang voorbij zou zijnquote:
Net zoals de rest van Nederlandquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie vannacht was (wel vannacht begonnen toch? rond een uur of half 2?) en allang voorbij zou zijn.
Nee dus. Ik mag toch niks kopen van mijzelf. Ik zit in de spaarmodus
.
Hihi ja, ik schep voldoening uit het liegen tegen personen die ik niet ken en die mij niet kennen. Daar draait mijn leven zeg maar om.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Makkelijk beweren dan. Ik slaap op een W16.
ik had laatst een mooie aanbieding:quote:
Dat verklaart een hoop!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hihi ja, ik schep voldoening uit het liegen tegen personen die ik niet ken en die mij niet kennen. Daar draait mijn leven zeg maar om.
Dat is vast heel spannend of niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hihi ja, ik schep voldoening uit het liegen tegen personen die ik niet ken en die mij niet kennen. Daar draait mijn leven zeg maar om.
Spannend in hoeveelheden waar jij niet van durft te dromen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is vast heel spannend of niet.
15?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Spannend in hoeveelheden waar jij niet van durft te dromen.
Nee, 42 natuurlijk...quote:
dan ben je ouder dan SDquote:
Is dit nu een directe afwijzing??quote:
tis een halve belg...quote:
Ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is dit nu een directe afwijzing??
Vervelend.quote:
Ik denk, dat de kwaliteit juist in die ballasten zit. En dan niet in de lichtopbrengst, maar meer gezien vanuit de levensduurquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:02 schreef Barcaconia het volgende:
Even iets heel anders: Waar zit hem eigenlijk de kwaliteit van een xenon set in? Ik heb een setje goede armaturen en lampjes maar geen ballasten. Kan ik die gewoon van een 35 euro mediamarkt setje gebruiken of haalt dat de kwaliteit van het hele spul naar beneden?
Daar was ik al bang voor ja. Toch eens goegelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk, dat de kwaliteit juist in die ballasten zit. En dan niet in de lichtopbrengst, maar meer gezien vanuit de levensduur
qua lichtopbrengst moet je (goede) lenzen hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk, dat de kwaliteit juist in die ballasten zit. En dan niet in de lichtopbrengst, maar meer gezien vanuit de levensduur
Klopt, maar die zitten in je auto, die leveren ze niet meequote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef lipje het volgende:
[..]
qua lichtopbrengst moet je (goede) lenzen hebben
Jawel, de set die ik heb is met volledige armaturen met lenzen voor mijn auto. Ik mis alleen de ballasten om het aan te sluiten, en de Hella''s die bij de set horen kosten 135 euro per stuk oid, dat vind ik toch te duur.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt, maar die zitten in je auto, die leveren ze niet mee
alweerquote:
Eens even kijken wat ik kan gebruiken. Dit zijn gunstigere prijzen idd.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:27 schreef 2cv het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gatverdegatver, ik werkte zonet even op zo'n micro$choft-computer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan me niet herinneren wanneer ik die maten voor het laatst heb gebruikt in ieder geval. Het is veelal 10, 12, 14, 17 en 19.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
Maten die je zelden gebruikt -> niet spannend
Jij natuurlijk ookquote:
De boefjes!quote:
16 komt steeds vaker voor en daarnaast is het ontbreken van dergelijke maten gewoon irritant als je ze wél nodig hebtquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren wanneer ik die maten voor het laatst heb gebruikt in ieder geval. Het is veelal 10, 12, 14, 17 en 19.
Maar toch, zelden is wel zo nu en dan dat het gebruikt wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
Dit is niet de auto gereedschapskist.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
Als het niet de gereedschapsset van je auto zit, mag je wel aannemen dat je hem ook niet nodig gaat hebben toch ?
Hee Ensiferumquote:
Leuke aannamequote:
Nee, mooi suQ idd, maar was een goed excuus om effe te stofzuigen, de was te vouwen en zulksquote:
Maar dat is toch werk voor je vriendin?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, mooi suQ idd, maar was een goed excuus om effe te stofzuigen, de was te vouwen en zulks
Begin je hier ook alquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar dat is toch werk voor je vriendin?![]()
![]()
Sorry!quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Begin je hier ook al? Nog even en je gaat door voor billenkoek!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Begin je hier ook al? Nog even en je gaat door voor billenkoek!
Ligt er aan welk merk. Ik gebruik ze dagelijks net als 14 en 21.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
ik gebruik de autosleutel en de huissleutelquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ligt er aan welk merk. Ik gebruik ze dagelijks net als 14 en 21.
Woon je op 16 of 18?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:54 schreef lipje het volgende:
[..]
ik gebruik de autosleutel en de huissleutel
66 en/of 40quote:
oh ja, u heeft een Jeep........... da's waar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
66 gebruik ik wel regelmatig. 40 niet.quote:
Ik doelde niet op Jeep maar nu je het zegt, daar zitten ze ook aan ja.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
oh ja, u heeft een Jeep........... da's waar.
* Alfisti gebruikt dagelijks een complete garage uitrusting, halve magazijn van Brezan en 30% van de olieproductie capaciteit van Shell
* Alfisti heeft een Alfa
Simpele diagnose: er zit geen olie in.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:00 schreef Alfisti het volgende:
Binnenkort gaat de Alfa naar de garage............. blok moet open want deze verbruikt geen olie dus er moet wat mis mee zijn..
Helaas, er is Agip olie in gegaan en de peilstok is ook nog natquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Simpele diagnose: er zit geen olie in.
meer vanwege de tik in het blokquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:00 schreef Alfisti het volgende:
Binnenkort gaat de Alfa naar de garage............. blok moet open want deze verbruikt geen olie dus er moet wat mis mee zijn..
jep ik hoef namelijk niet overal met mijn blije bakkes op het internet te staanquote:
nee 2 lanen links en rechts, 8 in de rij en 8 meter uit elkaar ongeveerquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:57 schreef densmee het volgende:
[..]
jep ik hoef namelijk niet overal met mijn blije bakkes op het internet te staan
Ze platen die dingen toch altijd in groepjes? vind ik juist zo mooiquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef densmee het volgende:
[..]
nee 2 lanen links en rechts, 8 in de rij en 8 meter uit elkaar ongeveer
waarom ergens anders hosten?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik dacht dat't een collega van je was die niet op de internetz wilde.
Ben wel benieuwd naar de foto's zodra de nieuwe er staan, host ze alleen wel ff ergens anders
Nee. da's een seqoia, die mag je niet zomaar omchoppenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:29 schreef Pizza_Boom het volgende:
Die laatste ook eruit? Das een beste jongen!
Want?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee. da's een seqoia, die mag je niet zomaar omchoppen
omdat die mooi zijnquote:
Oh, ze doen het nu weer... ik had net allemaal X-( smileys ipv je foto'squote:Op woensdag 21 maart 2012 20:30 schreef densmee het volgende:
[..]
waarom ergens anders hosten?
dit is makkelijk printscreen en direct automagisch uploaden
Zelfde hierquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh, ze doen het nu weer... ik had net allemaal X-( smileys ipv je foto's
Beschermde boom voor zover ik weet, worden ernstig oud, en aso hoogquote:
Dat zijn er iets meer als 16quote:
Ik zie ook X-( smileysquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh, ze doen het nu weer... ik had net allemaal X-( smileys ipv je foto's
komt bij ons ook wel, alleen we krijgen een heel dorp achter ons aan met fakkels en hooivorken als we in 1 keer een paar honder meter laan afzagenquote:
En een DVD brander/speler, anythingquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:50 schreef Anne het volgende:
Ik heb liever dat mijn USB-poorten het doen en dat alles makkelijk te installeren is, dan dat een paar plaatjes het niet doen.
Dat ligt niet aan mijn PC, dat ligt aan mijn luiheid en onkunde.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En een DVD brander/speler, anything
Gaan jullie eens thuis kibbelen!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan mijn PC, dat ligt aan mijn luiheid en onkunde.
We zitten thuisquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gaan jullie eens thuis kibbelen!
Kibbeling? nomnomnomquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gaan jullie eens thuis kibbelen!
In dat geval; Mag ik ook mee-eten?quote:
Please upgrade your account.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou best eens in zo'n seqoia bosje willen wandeluh
Ook als je het hout gezaagd en gekloofd aflevert?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:50 schreef densmee het volgende:
[..]
komt bij ons ook wel, alleen we krijgen een heel dorp achter ons aan met fakkels en hooivorken als we in 1 keer een paar honder meter laan afzagen
Met een paar sliptongen erbij graag!quote:
Gister filmpje gezien van een nieuw type kloofbijl. Waar normale kloofbijlen door 1 plank gingen en goedkope door geen, nam deze er 6.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook als je het hout gezaagd en gekloofd aflevert?
Morgen staat de visboer hier weer om de hoekquote:
Ik postte pas nog een houtkloof-filmpje, slimme kerel was datquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:58 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gister filmpje gezien van een nieuw type kloofbijl. Waar normale kloofbijlen door 1 plank gingen en goedkope door geen, nam deze er 6.
Laat eens zien? Ik kreeg hem namelijk doorgestuurd van mijn pa.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik postte pas nog een houtkloof-filmpje, slimme kerel was dat
met het wheel of death?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik postte pas nog een houtkloof-filmpje, slimme kerel was dat
Maar jij woont in Limburg ofzo. Ergens ver weg van zee. Dat is geen verse vis.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Morgen staat de visboer hier weer om de hoek
Nee, handwerk, kloofbijl, brokkie hout met een kettinkje eromheen, verry hendiequote:
Zijn ekte ekte visboeren vanuit visland, die een takkeeind hierheen rijden om verse vissies te bakkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar jij woont in Limburg ofzo. Ergens ver weg van zee. Dat is geen verse vis.
*zwijmelt terug naar vroeger* Toen ik nog een klein jongetje was, met mijn opa op vrijdagmiddag op de visafslag vis die net binnengekomen was halen en meteen 's avonds eten. Wat een tijden. Rondleiding op trawler x, rondleiding op trawler y. *Zwijmelt nog maar eens*
Same here!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:03 schreef H-D het volgende:
Even iets; ligt het aan mij of is FOK! traag en blijft het soms hangen?
Die wonen op Urk?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zijn ekte ekte visboeren vanuit visland, die een takkeeind hierheen rijden om verse vissies te bakken
Wat heb je daar aan als je het dan pas in de avond opeet?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Die wonen op Urk?Dan nog trouwens, zo vers als net een uur van het schip krijg je het nergens.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar jij woont in Limburg ofzo. Ergens ver weg van zee. Dat is geen verse vis.
*zwijmelt terug naar vroeger* Toen ik nog een klein jongetje was, met mijn opa op vrijdagmiddag op de visafslag vis die net binnengekomen was halen en meteen 's avonds eten. Wat een tijden. Rondleiding op trawler x, rondleiding op trawler y. *Zwijmelt nog maar eens*
14 ? M9 ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wel eens gezien hoe laat de kotters binnen komen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan als je het dan pas in de avond opeet?
[..]
Gelukkig niet alleen!quote:
een suzuki heeft ook 14 op m10?quote:
We hebben er natuurlijk vanochtend afgelegen hequote:
Klopt, dus ook hier nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Die wonen op Urk?Dan nog trouwens, zo vers als net een uur van het schip krijg je het nergens.
Want M10 is sleutel 15?quote:
Dat niet, maar daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt, dus ook hier niet![]()
proef jij het verschil tussen een uur en 4 uur?
Ja klopt. Maar dacht dat het weer gefixed wasquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
We hebben er natuurlijk vanochtend afgelegen he
Jawel, want dat is/was jouw argumentquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat niet, maar daar gaat het niet om.
Nee, voor M8 met een japanse moer; op de draad past 9 van de 10 keer ook een normale M8 moer met sleuteltje 13.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:16 schreef 2cv het volgende:
Nee, dat is sleutel 17. M8 is sleutel 13.
Ik dacht n.l. dat sleutel 14 voor M9 gebruikt wordt.
Ja, versheid, niet smaak.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jawel, want dat is/was jouw argument
Japanse moer ? Oh. Ik heb niks met jappenbakken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, voor M8 met een japanse moer; op de draad past 9 van de 10 keer ook een normale M8 moer met sleuteltje 13.
Je proeft ws in allebei de gevallen het verschil niet, dus vind ik het nog steeds een non-argumentquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ja, versheid, niet smaak.
En damn wat reageert Fok! kut. Wordt er zo nu en dan uitgeknikkerd.
plaatjesschuurquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:27 schreef Duvel het volgende:
[ http://img851.imageshack.us/img851/9557/dsc03444sg.jpg (copy/paste deze link) ]
WTF?!
gelukkig maar, dan blijft het imago van japanse auto's dat ze degelijk zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Japanse moer ? Oh. Ik heb niks met jappenbakken.
Ja godver, alsof dat mijn keuze is.quote:
Het imago komt voort uit de bouwkwaliteit, niet uit de eigenaars/fans.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:28 schreef densmee het volgende:
[..]
gelukkig maar, dan blijft het imago van japanse auto's dat ze degelijk zijn
Tot teleurstelling van Citroen fans?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het imago komt voort uit de bouwkwaliteit, niet uit de eigenaars/fans.
Wij noemen dat 'karaker'quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tot teleurstelling van Citroen fans?
Die SAAB Safari. Nog nooit gezien. Wist ook niet dat ie bestond.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
Ik krijg een hele pagina; waar gaat het nou over?
Ik vind die Aero's tof.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:15 schreef Duvel het volgende:
Ik weet het nog niet, ik wil ooit weer een 900, maar dan geen Safari denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |