quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
volgende week helemaalquote:
Hier ook. Maar gelukkig hebben we een leuk plannetje bedacht om even een collega te foppen. Computer van de collega op willekeurige momenten uitschakelen, hij doet toch de hele dag niks anders dan dumpetr/vkmag/onzin.comquote:Op maandag 19 maart 2012 09:32 schreef Anne het volgende:
Dit wordt weer een laaaaaaaaaaaaaange dag en een laaaaaaaaaaaaaaange week.
Tis moeilijk inderdaad in deze tijd om aan baan te komen, ik hoor het overal om mij heen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
Ja idd.. als ze bellen zijn ze helemaal blij en enthousiast, want ze hebben een geschikte baan voor je, en als je dan eenmaal ingeschreven bent (meestal nog een kuteind uit de buurt ook), hoor je gewoon niks meer, en kan je achter hún kont aan gaan bellen.
Een middelgroot kraanbedrijf dat 4 vacatures op de site heeft staan benaderd; ik kan voor hen alle 4 de functies vervullen; stuur je CV, dan bellen we je volgende week terug; 3 weken geleden inmiddels, al 2 keer een mailtje nagestuurd om te vissen hoe en wat, krijg je niet eens reaktie op![]()
Je bent net een visje in een vijver; je bijt in alle aasjes die je tegenkomt, maar ze pleuren je gewoon terug
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 19 maart 2012 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
Doe ik ook, maar ik kan moeilijk 3 keer per week overal aan de foon gaan hangen. Kan wel, maar ik denk niet dat dat positief effect heeft
Je weet zeker van wél, of van níet?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tis moeilijk inderdaad in deze tijd om aan baan te komen, ik hoor het overal om mij heen.
[..]
Ik weet het wel zeker
Ik doe eigenlijk niet aan schriftelijk solliciteren, ik bel meestal, da's net effe wat efficiënter, het liefst ga ik er gewoon langs als dat kan. Van alles wat ik tot nu toe heb lopen werd ik meestal benaderd omdat ik mijn CV op vacaturebank.nl heb staan, dat werkt op zich goed, omdat ik leuke papieren heb, alleen zijn het in 99% van de gevallen uzb's of detacheerders die daar de boel af zitten te schuimen en me wel in hun databank willen hebben. Vind ik op zich OK, als ze maar minstens een reëele kans bieden op een baan; ik ga me niet all over the place inschrijven voor Piet Snot.. vind ik zonde van de brandstof.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja ik ben de afgelopen weken ook druk geweest met solliciteren en het is echt klote. ALS je al reactie terugkrijgt (dat is al een wonder) dan is het vaak een standaardreactie. Echt waardeloos. Maargoed vanochtend gesprek gehad en morgen weer dus ik hoop snel (weer) aan de gang te kunnen.
Same here, als ze bellen vraag ik direct of ze een passende vacature hebben en zo ja, wat deze inhoud. Bevalt het niet of hebben ze niks concreet ga ik ook niet langs, anders kun je een week vrij nemen (in mijn geval) om ze allemaal langs te gaan en hebben ze na 3 maanden nog steeds geen baan voor je.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk niet aan schriftelijk solliciteren, ik bel meestal, da's net effe wat efficiënter, het liefst ga ik er gewoon langs als dat kan. Van alles wat ik tot nu toe heb lopen werd ik meestal benaderd omdat ik mijn CV op vacaturebank.nl heb staan, dat werkt op zich goed, omdat ik leuke papieren heb, alleen zijn het in 99% van de gevallen uzb's of detacheerders die daar de boel af zitten te schuimen en me wel in hun databank willen hebben. Vind ik op zich OK, als ze maar minstens een reëele kans bieden op een baan; ik ga me niet all over the place inschrijven voor Piet Snot.. vind ik zonde van de brandstof.
Wel een beetje jammer van die vrijdagavond en zaterdagenquote:Op maandag 19 maart 2012 12:09 schreef Alfisti het volgende:
Ik ga maar eens richting de arbeid....... heerlijk om in alle rust de maandagochtend over te slaan en pas om 13:00 beginnen.
Idd, en na een jaar hangen ze ineens aan de foon, als je aan het werk bent; of je morgen kunt beginnen in één of ander flutbaantjequote:Op maandag 19 maart 2012 12:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Same here, als ze bellen vraag ik direct of ze een passende vacature hebben en zo ja, wat deze inhoud. Bevalt het niet of hebben ze niks concreet ga ik ook niet langs, anders kun je een week vrij nemen (in mijn geval) om ze allemaal langs te gaan en hebben ze na 3 maanden nog steeds geen baan voor je.
Moest je niet daar blijven ivm bezoekquote:Op maandag 19 maart 2012 12:38 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk dat ik dalijk maar eens ga afreizen naar Gennep om even nieuwe remblokkies in de Twin te gooien, die liggen hier al een poosje te verstoffen, en die ene mm die er nog op zat een maandje of wat geleden zal wel niet meer zijn geworden![]()
Heb ik toch nog iets nuttigs gedaan vandaag
Juh, zodra die zijn opgedonderd kan ik weg toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Moest je niet daar blijven ivm bezoek?
Oh, ik had half 3 begrepen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Juh, zodra die zijn opgedonderd kan ik weg toch?![]()
Eerste zou er om 1 uur zijn volgens mij
*kijkt op de klok*
Is zeker van lieshout gemaakt.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/510648763
¤6250,- voor een zooi hout dat lijkt op een auto
Ik zal zo eens vragen hiernaast, dan moet ik de planning bijstellen en wordt het een filmpje kijkenquote:
Als ik een grote huiskamer had, en geld genoeg, wassie van mijquote:Op maandag 19 maart 2012 13:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/510648763
¤6250,- voor een zooi hout dat lijkt op een auto
Ik snap wel waar het vandaan komt maar het is wel veel geld voor een stuk hout.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:02 schreef 2cv het volgende:
Ga jij het maar eens maken en uurlook rekenen.
Maar ik heb er zelfs niet een tiende voor over, zelfs al was het een TA22CV.
Zo'n mooie glazen tafel met een opengewerkte V8 eronderquote:Op maandag 19 maart 2012 13:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mooie auto-onderdelen vind ik wel mooi als decoratie. Mooi setje carburateurs ofzo.
Moet goed donker bij jullie zijn dan. Gepost vanaf je Mac? (Want Windows).quote:Op maandag 19 maart 2012 13:23 schreef Anne het volgende:
Ik haat glas.
Ofwel: Alleen die laatste is wel ok.
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Moet goed donker bij jullie zijn dan. Gepost vanaf je Mac? (Want Windows).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |