Lol, ik kijk genoeg tennis hoor. Maar ik twijfelde even of ze het nu veranderd hadden of niet op IW en in Miami, maar zal volgende keer direct de Wiki checken hoor...quote:
Fed-fan, goed dat dat topic bestaat maar niet elke vraag is een Noob-vraagquote:
Hoeft niet, daar is juist dat topic voor.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:15 schreef DeeBee het volgende:
Ja, wist het niet zeker, dacht dat ze 'vroeger' inderdaad wel best of 5 speelden hier ook.
Maar zie op de Wiki in 2006 de laatste inderdaad...
[..]
Lol, ik kijk genoeg tennis hoor. Maar ik twijfelde even of ze het nu veranderd hadden of niet op IW en in Miami, maar zal volgende keer direct de Wiki checken hoor...
Die zin mag in de welkomstmap voor nieuwe FOK!-users. Da's een belangrijke les.quote:
Nee, maar het zijn er wel veel.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:17 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Fed-fan, goed dat dat topic bestaat maar niet elke vraag is een Noob-vraag
Bestaat die? Waarom heb ik die nooit gezien?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die zin mag in de welkomstmap voor nieuwe FOK!-users. Da's een belangrijke les.
1: is dat niet meer voor vragen als: wat is een voetfout? Of: waarom aait Nadal altijd z'n haar aan beide kanten voor elk punt?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoeft niet, daar is juist dat topic voor.
[..]
Die zin mag in de welkomstmap voor nieuwe FOK!-users. Da's een belangrijke les.
[..]
Nee, maar het zijn er wel veel.
Nee, maar als hij er ooit komt, mag dat van mij de ondertitel worden.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:20 schreef luckass het volgende:
[..]
Bestaat die? Waarom heb ik die nooit gezien?
Heb je Tennis-TV abo, loopt je stream achterquote:
En rafa zijn broekje goed moet doen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef theSummoner het volgende:
52 seconden, das evenveel als Djoko aan het begin van vorig jaar de bal stuiterde voor een service
Ik heb er geen ervaring mee maar er schijnt enige afdruk te zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef theSummoner het volgende:
Waarom lopen ze altijd naar de plek van de serve toe op een hardcourtbaan om te kijken bij een challenge? Niet alsof je iets ziet
Dat is er zeker.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee maar er schijnt enige afdruk te zijn.
Wat?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Als het mee gaat zitten met challenges dan ga ik echt geloven in het heroveren van de eerste plek..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |