Nou, Bloemendaal werd het niet, het werd een bos ergens in de buurt van Haarlem. Zo heerlijk genoten van de zon, de rust, de vogeltjes, de capriolen van die hondquote:Op zondag 25 maart 2012 10:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh wat ontzettend leuk! Ik wil ook naar het strand
Ach een flinke rit of een linke flirt. Strandwandelingen zijn roosmantisch
De tentoonstelling was bijzonder fascinerend. Door de 'exploded view' en de plastinatietechniek krijg je een heel goed ruimtelijk inzicht in hoe je lijf nou eigenlijk in eilkaar steekt. Daar kan geen beeldend kunstenaar aan tippen.
Dus ja, mooie lichamen wel, maar niet zinneprikkelend op die manier en dus ook niet tegemoetkomend aan mijn voorjaarshormonen, maar ja.
PROEST!!!quote:Op zondag 25 maart 2012 19:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Echt?!
Dus in plaats van 3 uur slaap waren het er maar 2? Heh, goede keuze geweest om er een korte nacht van te maken dan.
Nou dat kwam goed uit met al die voorjaarshormonenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:41 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Nou, Bloemendaal werd het niet, het werd een bos ergens in de buurt van Haarlem. Zo heerlijk genoten van de zon, de rust, de vogeltjes, de capriolen van die hond
Enne, ikke blij!.. als ik op het strand was geweest had ik mijn eigen nieuwjaarsduik moeten nemen.. godzijdank dus niet!![]()
Later wel een andere duik die tegemoet kwam aan mijn hormonen, maar das ander verhaal
Kon je wel slapen na al die lichamen gezien te hebben?
Ik zou er nachtmerries van krijgen!!
Hormonen blijven lastig hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 20:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou dat kwam goed uit met al die voorjaarshormonen
Na de tentoonstelling heb ik heerlijk gegeten en ik heb vannacht prima geslapen. Nee, het is niet vies of eng. De lichamen zijn zo ontzettend mooi geprepareerd. Alleen aan de gedetailleerdheid kun je zien dat het echt moet zijn.
Interessant ziet dat er uit!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 06:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Goeiemorgen! En de rest ook, natuurlijk.
Ja, je bent een springerig type en af en toe kun je leuk in die buidel kruipen. Echt wat voor jou, zo'n huisdier.
En dit is Body Worlds:
http://www.bodyworlds.com/nl/amsterdam/welkom.html
Ja, dat vind ik ook een prachtnummer. Overigens heeft Freddie Mercury daar ook eens een cover van gemaakt, samen met een tijdelijk groepje voor hij in Queen zat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of deze, wat een mooie melodie
Wat leuk. Ga je er naartoe? Wist niet dat ze nog optredens deden .
Pinkpop.. Dan zou ik razendsnel wat moeten organiserenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zijn er hier liefhebbers van The Cure?
Gaan er mensen naar Pinkpop?
Wow! New Orderquote:Op zondag 25 maart 2012 21:08 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een prachtnummer. Overigens heeft Freddie daar ook eens een cover van gemaakt, samen met een tijdelijk groepje voor hij in Queen zat.
Nou ja, ik denk wel dat ik naar die Lokerse Feesten ga ja, gewoon om eens uit te proberen!![]()
Die feesten duren tien dagen. Overigens komt op één van die dagen New Order ook!
Bruce Springsteen heb ik gezien op PinkPop 2009. Ervaring om nooit meer te vergeten.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef Atmosphere82 het volgende:
Er zijn nog kaarten hoor (sowieso weekendkaarten)! Naar mijn weten is alleen de laatste dag qua(waarop Bruce Springsteen komt) uitverkocht.
Ik heb een weekendkaart maar in tegenstelling tot vorige jaren wil/kan/gaat er (nog) niemand mee!
'working on a dream' . Echt super was het. Hele monologen hield hij ook he? Zo leuk.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:34 schreef Atmosphere82 het volgende:
Haha ja ik ook, precies!Met al die bordjes vol verzoeknummers in het publiek!
Nee, the Cure heb ik in 1989 al op pinkpop gezienquote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zijn er hier liefhebbers van The Cure?
Gaan er mensen naar Pinkpop?
Ik denk dat je het beste een plaats en tijd kan noemen zodat mensen dat in hun agenda kunnen passen anders word het weer een geschuif van jewelste, niet?quote:Op maandag 26 maart 2012 08:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
goeiemorgen zonder jetlag.
Zijn er eigenlijk mensen in voor een voorjaarsmeet?
Ik kreeg de suggestie van VD en er is een clubje regelmatige posters. Oh, en het weer wordt ook beter.
Nou, ja, ik peilde even de mening of er interesse wasquote:Op maandag 26 maart 2012 08:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
goeiemorgen zonder jetlag.
Zijn er eigenlijk mensen in voor een voorjaarsmeet?
Ik kreeg de suggestie van VD en er is een clubje regelmatige posters. Oh, en het weer wordt ook beter.
Ach kom op, een volgende keer kan best slagen.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, ja, ik peilde even de mening of er interesse wasMaar nu je het toch voorstelt...
Ik had me eigenlijk voorgenomen om nooit meer naar een TRU meet te gaan, maar ja
Precies! Als er suggesties zijn voor iets leuks, hoor ik het graag. Dan bepalen we gelijk een datum en die wordt in principe niet verschoven. Dan moet het toch werken?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach kom op, een volgende keer kan best slagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |