jahaa, maar in beleving. Het is nu 10 uur al.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
In het voor-jaar gaat de klok voor-uit.
Moet er altijd aan wennen, vind het zo vervelend. Duurt wel een week voor 5 uur weer als 5 uur voelt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
In het voor-jaar gaat de klok voor-uit.
Nee hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:47 schreef R0N1N het volgende:
Gewoon een nachtje overslaan. Probleem opgelost
En als je dan eindelijk gewend bent moet je weer achteruitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:53 schreef Blaadje11 het volgende:
Nooit logisch gevonden, uur VOORuit maar wel een uur minder.. wat nou VOORuitgang!
Jaaaa idd, ga je eens vooruit wordt je weer terug gefloten, that's livequote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En als je dan eindelijk gewend bent moet je weer achteruit
Best een beetje lullig wel he?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:01 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Jaaaa idd, ga je eens vooruit wordt je weer terug gefloten, that's live
Tuurlijk gaan we door!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Beetje?![]()
Maaaar we gaan door, toch?
Vind het leven wel leuk eigenlijk
Zelfs de minder mooie koester ik, want juist die betekenden veelquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan we door!
En ja, soms is het even minder leuk, maar soms ook heel erg leuk. En magisch, en heerlijk. En die momenten en mooie herinneringen koesteren we he?
Dat is waar, al kun je dat de ene dag beter verdragen dan de andere.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Zelfs de minder mooie koester ik, want juist die betekenden veel
Jij ook!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar, al kun je dat de ene dag beter verdragen dan de andere.
En nu Grey's Anatomy kijken, moet er nog 2 zien.
Fijne zaterdagavond verder
Oh ga je iets leuks doen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:29 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Jij ook!
Ik ga lekker slapen nu want heerlijke dag te gaan morgen:)
Trusten alvast!
Goeiemorgenquote:Op zondag 25 maart 2012 00:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ga je iets leuks doen?
Oh wat ontzettend leuk! Ik wil ook naar het strandquote:Op zondag 25 maart 2012 08:25 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Yep, naar een goede vriend en dan heerlijk met zijn hond het strand op, al heb ik geen idee welk strand, haha.
Eerst flinke rit naar hem maar sja, moet ik maar niet op het puntje van Nederland gaan wonen
Jij mooie lichamen gezien?
Wacht even, wanneer is dat?!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:23 schreef Bastard het volgende:
Is het nou een uur later naar bed en uur eerder opstaan.
Echt?!quote:Op zondag 25 maart 2012 18:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Is geweest, vannacht.
Het is nu een uur later, dus je bent een uur eerder opgestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |