Wat ben ik dan leuk!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
adhd'ers zijn de leukste mensen!
En dit is Austin Powers: humor van Mike Myers
Wat is een CI?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:53 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Wat ben ik dan leuk!![]()
Ik kijk even niet, net gedouched en dus doof (heb een CI en die ligt op tafel, zooo heerlijk rustig) maar als ik eraan denk kijk ik morgen.
Het heeft zijn voordelen, ja. Ogen kun je sluiten. Maar oren niet... Tenzij je een hondje bentquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef Blaadje11 het volgende:
Google?
Is een cochleair implantaat.
Mijn trilhaartjes, gehoorcellen, zijn dood gegaan, foutje in de genen (bedankt familie) en ipv die 20.000 haartjes heb ik nu 16 elektroden in mn slaklkenhuis (flinke operatie) waardoor ik weer kan horen/verstaan.
En ik heb dus het beste van 2 werelden.. wil ik horen dan hoor ik, wil ik niets horen dan hoor ik niets!
Gezegend ben ik
Die hond van mij kon dr wat van jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het heeft zijn voordelen, ja. Ogen kun je sluiten. Maar oren niet... Tenzij je een hondje bent
Dus jullie waren niet geneigd om naar elkaar te luisteren?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Die hond van mij kon dr wat van ja![]()
Maar ik dus ook!!
Niet in oude pijnen wroeten wil je?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus jullie waren niet geneigd om naar elkaar te luisteren?
Je hebt hem nooit gehoord?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:33 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Niet in oude pijnen wroeten wil je?
Dat hij niet naar mij wilde luisteren nu ja.. was hij eigenwijze (mannelijke!) Golden voor, maar dat ik hem nooit heb gehoord doet me nog steeds pijn.
Ondanks dat hij na zn overgaan bij me is geweest, vaak, om te zeggen dat het oke was zoals het was.
Maar sja.. ram, adhd, vrouw, moet ik meer zeggen?
Yup, ik val (nu!) wel mee ja, heb veel geleerd het laatste jaarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je hebt hem nooit gehoord?
Dat is wel lief van hem!
Ram + adhd +vrouw = ramp!
Nee, geintje, het zal wel meevallen, toch?
Hmm... misschien is een goudvis een goed idee?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:42 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Yup, ik val (nu!) wel mee ja, heb veel geleerd het laatste jaar
Maar was wel een ramp, echt!
En Micah.. ik hoorde hem wel (letterlijk en figuurlijk) maar sloot mn oren, sja.
En dus kwam hij terug in die terrorkat, Amber.. net zo apart als ik, stukje Bengaalse tijger erin, sja.
Wat een heerlijk leven
Nee gek, dan kom ik nooit uit mn kommetjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hmm... misschien is een goudvis een goed idee?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:49 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Nee gek, dan kom ik nooit uit mn kommetje
Yep, ik jump welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ok, dan. hmm... een kangeroe dan?
ik moet helaas gaan pitten.. Morgen allemaal 'spier'naakte lijven bezichtigen.. We gaan naar Body Worlds
Goeiemorgen! En de rest ook, natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:55 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Yep, ik jump wel
En vertel me over morgen, ehh.. oke, ligt eraan waar het mee te maken heeft dan, hehe.
Trusten!
Dankjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je neusdruppels? En ik bedoel niet die druppel die nu aan je neus hangt![]()
En stomen al geprobeerd?
Sterkte en beterschap
Yep, alweer hoofdpijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat een ontzettend mooi lied! Echt een verademing tussen al het electronische beukwerk
Alweer hoofdpijn joh? Hoe kan dat toch?
Ik vind adelle wat overratedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:26 schreef Bastard het volgende:
Dvd van Adele aan het luisteren
Ik wist niet dat ze zo'n "engels achterbuurt accent had"past haar totaal niet!
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
In het kader van 'The End Of The World As We Know It' vind ik dit een hele mooie prijsvraag
En, hoe bevalt je hangmat? Kun je er een beetje makkelijk inkomen zonder dat je er meteen aan de andere kant weer uitvalt?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dankje
Gaat nu alweer beter
Ik heb neusspray
Stomen kan ik niet tegenga ik van hyperventileren
[..]
Yep, alweer hoofdpijn
Geen idee hoe het komt, heb in april een afspraak bij de neuroloog
Die artiest van dat filmpje heeft meerdere filmpjes gemaakt.
Allemaal met gitaar. Ook soms elektrische
In het voor-jaar gaat de klok voor-uit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:23 schreef Bastard het volgende:
Is het nou een uur later naar bed en uur eerder opstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |